PDA

View Full Version : Maak me zo'n zorgen om mijn kleine meid van 2 met haaruitval!


marloesjose
17 juli 2011, 23:01
Hallo allemaal,

Ben nieuw hier! Eigenlijk niks voor mij maar begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken over het haar van mijn dochtertje van 2.
In febr van dit jaar kreeg ze haaruitval en binnen 10 dagen was ze zo goed als kaal!
Via de huisarts bij de dermatoloog gekomen en uit allerlei onderzoeken kwam niks uit dus volgens de dermatoloog zou het allemaal weer goed komen. Als haar wipers en wenkbrauwen maar niet zouden uitvallen. Maar helaas een aantal weken geleden begonnen ook haar wimpers en wenkbrauwen uit te vallen maar haar hoofdharen begonnen daarentegen wel weer te groeien dus was het volgens de dermatoloog nog niet echt zorgelijk. Wel heb ik me laten door verwijzen naar dr pasch in Nijmegen waar ik 14 sept naar toe ga.
Maar afgelopen week begon haar net weer aangegroeide haar zo weer uit te vallen....nu met echt kale plekken....ik weet het even niet meer!
Is er iemand die dit ook wel eens heeft meegemaakt want in mijn omgeving ken ik en anderen mensen ook niemand....