PDA

View Full Version : Verzuring


Boris
26 maart 2004, 17:55
Ik las een aantal maanden terug op dit forum dat chocolade en chocolademelk een goede antioxidant is, beter nog dan groene thee. Ugh zei hierop dat dat geen garantie is voor een positieve invloed op je haar. Maar ik ken toevallig een paar mannen die alleen maar chocolademelk drinken en nooit koffie en die hebben allemaal nog veel haar. Die Valerias gasten zeiden dat koffie heel erg slecht is voor je haar, i.v.m. verzuring. Ik denk eigenlijk wel dat dat klopt. Antioxidanten moeten de oxidanten, de zuren dus weer nuetraliseren.

Robert18
26 maart 2004, 23:29
Hmmmm... Ik heb wel eens hier en daar wat meer negatieve dingen gelezen over koffie... En op m'n werk zuip ik me helemaal lam aan de koffie, echt niet normaal meer. Misschien toch maar overschakelen op thee... Of chocolademelk.

Melvin25
27 maart 2004, 19:05
ja er zit een stof weet de naam effe niet meer in groene thee...maar die stof zit nog meer in chocola

Johnny
27 maart 2004, 22:03
Anti-oxidanten bedoel je, 't schijnt trouwens dat die ook in pure chocola zitten en weer niet in melkchocola

Boris
29 maart 2004, 14:29
klopt ja. Ik heb trouwens ook groene thee gehaald bij zo'n reformhuis. Gewoon losse bladeren die moet je echt minimaal 15 minuten laten trekken. Smaakt prima en kostte me maar een paar euro's!