PDA

View Full Version : Toppik


Retteketet
27 maart 2004, 12:55
Ik heb net voor het eerst toppik gebruikt, maar dat spul werkt super, je ziet er niks van!!...ik vroeg aan me moeder of ze iets vreemds aan me zag (zonder dat ze het wist..en dat zag ze niet. Terwijl het wel degelijk dikker is, en het een stuk lekkerder voelt. Ideaal als je gaat te stappen!!!

pindakaas
27 maart 2004, 13:06
ik vroeg aan me moeder of ze iets vreemds aan me zag (zonder dat ze het wist..en dat zag ze niet. Terwijl het wel degelijk dikker is, en het een stuk lekkerder voelt.

Dus ze zag niet dat je haar er dikker van word.. ;)

Juul
27 maart 2004, 13:06
Goed hè. Je stapt toch even wat prettiger je voordeur uit. Heeft je moeder er echt met haar neus bovenop gezeten?

Groet,

Juul

Retteketet
27 maart 2004, 13:23
nee,maar ik heb er ook niet extreem veel ingedaan hoor, anders valt het natuurlijk meteen op, het is gewoon een wondermiddel! echt perfect als je effe een avondje wil stappen ofzo...al denk ik dat het verslavend werkt, en dat je t zo elke dag wil gebruiken haha. Me moeder had echt goed gekeken ja. Maar ik gebruik het wel alleen op de kruin, bij de inhamen schijnt het zichtbaarder te zijn als je het daar gebruikt, maar daar heb ik voldoende haar vanwege een HT, en gewoon nog voldoende haren van mezelf :D

Biljartbal
31 maart 2004, 21:02
He retteketet,

Blijf dat spul in je haar zitten, of gaat het er gelijk uit na het wassen?

Retteketet
31 maart 2004, 22:18
He retteketet,

Blijf dat spul in je haar zitten, of gaat het er gelijk uit na het wassen?
je moet het toch wel goed wassen, maar dat moet je zowiezo doen als je haarlak hebt gebruikt, maar ik kan je zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben, je ziet er niks van en je haar lijkt toch een stuk dikker. :D

Biljartbal
1 april 2004, 00:17
Bij wie bestel jij het rettekettet?

Jokertje
1 april 2004, 09:07
Gebruik Toppik elke dag. Bij mijn inhammen, super. Heeft mijn leven positieve wending gegeven. Ik was het er om de dag uit, zo goed blijft het zitten!

Retteketet
1 april 2004, 17:27
Bij wie bestel jij het rettekettet?
ik had het besteld bij een mede forum lid, maar ik ga me volgende potje gewoon halen bij een winkel in alkmaar, je kan het ook bestellen via http://www.oplossingvoorkaalheid.nl
nadeel is dat het best prijzig is, maar goed, het werkt dan ook wel erg goed :D

Biljartbal
3 april 2004, 00:01
He rette gebruik jij veel?

En gebruik jij het op droog of nat haar?

Retteketet
3 april 2004, 15:49
He rette gebruik jij veel?

En gebruik jij het op droog of nat haar?
ik gebruik het alleen op de kruin, en tja wat is veel .Volgens mij valt het wel mee. Ik breng het aan op droog haar, en spuit dan haarlak in. Wat ik inmidells wel ondekt heb, als je daarna je haren uitkamt, dan valt nog lang niet alle toppik eruit. Dus als je om de dag je haren wast, hoef je de 2de dag veel minder toppik in te doen omdat het er dan nog inzit van de dag ervoor :D

Biljartbal
3 april 2004, 19:28
ik gebruik het alleen op de kruin, en tja wat is veel .Volgens mij valt het wel mee. Ik breng het aan op droog haar, en spuit dan haarlak in. Wat ik inmidells wel ondekt heb, als je daarna je haren uitkamt, dan valt nog lang niet alle toppik eruit. Dus als je om de dag je haren wast, hoef je de 2de dag veel minder toppik in te doen omdat het er dan nog inzit van de dag ervoor :D

Ik heb het ook gebruikt en moet zeggen dat ik er wel tevreden over ben.

Ik durfde gisteren eindelijk mijn mond op te trekken als er een mooie dametje langskwam :D

Retteketet
3 april 2004, 21:00
Ik heb het ook gebruikt en moet zeggen dat ik er wel tevreden over ben.

Ik durfde gisteren eindelijk mijn mond op te trekken als er een mooie dametje langskwam :D
toppik rules, ik heb vandaag een nieuwe bus gehaald...die andere is nog niet op , maar voor de zekerheid, het geeft mij een super gevoel. En inderdaad je durft ook weer meteen een beetje gesprekken aan te gaan zonder dat je opmerkingen krijgt over je haar. Je ziet t gewoon echt niet :D

Biljartbal
3 april 2004, 22:01
He rette,

Ik heb gehoord dat het op www.toppik.com veel goedkoper is.

Maar dan bestel je het wel in de VS...

Alleen weet ik niet hoe duur de verzendkosten zijn...

Ga ik even uitzoeken

Retteketet
3 april 2004, 23:22
He rette,

Ik heb gehoord dat het op www.toppik.com veel goedkoper is.

Maar dan bestel je het wel in de VS...

Alleen weet ik niet hoe duur de verzendkosten zijn...

Ga ik even uitzoeken
Dat heb ik inderdaad ook gehoord biljartbal, maar toen ik op die site keek viel dat best mee...of vergis ik me?? :D

Biljartbal
4 april 2004, 23:24
He rette, ik heb gekeken. En het scheelt inderdaad niet veel...

Met de bezorgkosten erbij kom je denk ik duurder uit...dan maar hier :D

Melvin25
6 april 2004, 14:54
Waar in Nederland kun je bestellen?
En kun je het eigenlijk ook in winkels halen?
Groet

Francis
6 april 2004, 18:14
je moet het toch wel goed wassen, maar dat moet je zowiezo doen als je haarlak hebt gebruikt, maar ik kan je zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben, je ziet er niks van en je haar lijkt toch een stuk dikker. :D
Wel opletten dat niemand anders aan je haren of je hoofhuid komt. Toppik geeft namelijk geweldig af en blijft onmiddellijk aan de handen kleven. Als iemand niet weet dat je het in je haren hebt, is het wel even opletten geblazen!

Retteketet
6 april 2004, 21:54
Waar in Nederland kun je bestellen?
En kun je het eigenlijk ook in winkels halen?
Groet
lees www.oplossingvoorkaalheid.nl

Biljartbal
6 april 2004, 22:22
he rette hoe staat het met je inno?

FRANCIs gebruik jij ook TOPPIK? Zo ja, wat vind je ervan?

Retteketet
6 april 2004, 22:22
Wel opletten dat niemand anders aan je haren of je hoofhuid komt. Toppik geeft namelijk geweldig af en blijft onmiddellijk aan de handen kleven. Als iemand niet weet dat je het in je haren hebt, is het wel even opletten geblazen!
Dat valt bij mij ook erg mee hoor, tis net welke haarlak je gebruikt, ik gebruik de haarlak van kruidvat Extra strong, dat is een spuitpompje, en is zeer goed en sterk, bij mij zit er niks aan me handen als ik met me handen erin ga hoor :D

Roland
8 april 2004, 11:11
He rette, heb jij ergens foto's van je HT staan toevallig? En hoeveel grafts en wat voor methode is er bij jou toegepast?

Roland

Francis
8 april 2004, 18:58
FRANCIs gebruik jij ook TOPPIK? Zo ja, wat vind je ervan?
Af en toe... als ik eens naar een speciale gelegenheid moet ofzo...
Vrij goed produkt, zelfs van heel dichtbij kan je het zo goed als niet zien (of je moet al een kenner in de branche zijn).

Maar zoals eerder vermeld had ik het wel beter gevonden als het wat minder afgaf - bij mij klit toppik zich vooral vast aan de hoofdhuid en niet zo zeer aan de haren (nouja, logisch als je nie veel haar meer hebt :confused: )

acksid
13 april 2004, 10:33
ik heb vorige week ook toppik besteld, en ik moet zeggen dat het een fantastisch produkt is. het schroeft je zelfvertrouwen echt goed op. Heb voor de eerste keer in 2 jaar weer mn haren naar voren gekamt.
ik gebruik het trouwens alleen in het weekend, want dat spul is toch prijzig.

Retteketet
14 april 2004, 22:37
ik heb vorige week ook toppik besteld, en ik moet zeggen dat het een fantastisch produkt is. het schroeft je zelfvertrouwen echt goed op. Heb voor de eerste keer in 2 jaar weer mn haren naar voren gekamt.
ik gebruik het trouwens alleen in het weekend, want dat spul is toch prijzig.

Het is inderdaad prijzig, maar ook best verslaafend. Ik ben mega enthausiast over dit product, je ziet het totaal niet, en je vertrouwens is gelijk verdubbeld inderdaad. Je durft weer mans te doen bij de dames :D .

Lolbroek
15 april 2004, 14:47
Het is inderdaad prijzig, maar ook best verslaafend. Ik ben mega enthausiast over dit product, je ziet het totaal niet, en je vertrouwens is gelijk verdubbeld inderdaad. Je durft weer mans te doen bij de dames :D .

Vrouwen vinden kale mannen ook knap, dus als jullie het alleen daarvoor doen.... het is maar wat je uitstraalt.

Retteketet
15 april 2004, 21:07
Vrouwen vinden kale mannen ook knap, dus als jullie het alleen daarvoor doen.... het is maar wat je uitstraalt.
Daar heb je gelijk in lolbroek, maar ik voel mezelf er gewoon een stuk ontspannender door...tis puur om me zelfvertrouwen wat op te krikke

mar
19 april 2004, 15:59
Ik heb een jaar of twee geleden een klein busje besteld en is inderdaad onzichtbaar. Zelfs mijn vrouw zag het niet. Ik heb het slechts 9 of 10 keer gebruikt en heb het eigenlijk alleen maar besteld omdat ik baalde van de pasfoto's voor de paspoort :confused: . Het flesje is nog vol, dus als ik weer foto's moet maken voor een of ander document haal ik het uit de kast. Voor dagelijks gebruik vindt ik het teveel van het goede.

Retteketet
21 april 2004, 18:59
vandaag naar de kapper geweest, vrij kort is het nu, kost me nu minder toppik om goed effect te krij :D gen

Paul22
25 april 2004, 15:25
Ik Weet niet of iemand interesse heeft maar ik heb nog 2 busjes staan van 25mg Medium Brown ik gebruik het zelf niet dus vandaar.

Retteketet
26 april 2004, 17:55
Ik Weet niet of iemand interesse heeft maar ik heb nog 2 busjes staan van 25mg Medium Brown ik gebruik het zelf niet dus vandaar.
ik heb zeker wel intresse, wat moeten ze kosten? :D

Paul22
27 april 2004, 12:12
Voor 40 euros mag je ze hebben Ik hoor het wel.. gr

Biljartbal
25 mei 2004, 22:40
Ik heb gelezen dat er ook Toppik Shampoo is, deze zorgt elke keer bij het wassen voor een toename in dikte van 70%. Althans dat beweren zij. Iemand mee bekend?

Mailman
29 mei 2004, 00:34
Ik heb dat Kerastase wel 's gebruikt. Dit zit ook bij Toppik als je dat besteld, in combinatie met je haar föhnen is dit goed spul vind ik. Voller vind ik een groot woord, maar steviger wordt het wel naar mijn mening.

looneytuner
26 augustus 2004, 12:34
Mijn busje toppik is vandaag aangekomen. Djesus das echt beestig. Heb er niet eens veel op moeten strooien en je kan nt meer zien dat ik aan het verdunnen ben ;)
Ik gebruik nu ook minoxidil 2% en ga me binnenkort 5% van dat spul aanschaffen. We gaan voor het behoud...Iemand een idee heolang je met zon miezerig klein potje toppik doet als je om de twee dagen je haar wast?

Mailman
26 augustus 2004, 13:54
Ik heb zelf eens het kleinste potje Toppik aangeschaft om te proberen. Ik heb dit al flink vaak gebruikt (nu niet meer, haar bovenop is te dun) en er kwam geen einde in zicht. Dus ik zou zeggen strooien maar!

Tip: spray daarna je haar met een glanzende haarlak, anders lijkt je haar zo dof waar je toppik hebt gebruikt. Dat is mijn ervaring tenminste. De spray die erbij zit vind ik niet zo wonderlijk.

Biljartbal
26 augustus 2004, 16:59
Mijn busje toppik is vandaag aangekomen. Djesus das echt beestig. Heb er niet eens veel op moeten strooien en je kan nt meer zien dat ik aan het verdunnen ben ;)
Ik gebruik nu ook minoxidil 2% en ga me binnenkort 5% van dat spul aanschaffen. We gaan voor het behoud...Iemand een idee heolang je met zon miezerig klein potje toppik doet als je om de twee dagen je haar wast?

Je doet er vrij lang mee. Zeker zo'n 3 maanden denk ik.

kevin
26 augustus 2004, 17:18
waarom gebruik je geen Volluma?

looneytuner
26 augustus 2004, 19:05
Ik heb er wat voor opgezocht en toppik lijkt me minder te tracen dan volluma. En het gebruik van natuurlijke vezels die zich aan het haar hechten lijkt me ook wel ok. Ik kan het zelf nauwelijks zien dat ik er iets op heb gestrooid. Zeker als ik er drie maanden mee kan doen is het schitterend ;) Het is natuurlijk een uitstellen van de executie...

lotsahair
26 augustus 2004, 21:13
Ik heb het ook proberen te gebruiken,
maar bij mij beland het op de hoofdhuid ,
en wordt dat heel donker,smerig .
Wat doe ik verkeerd?

Mailman
26 augustus 2004, 21:34
Ik heb het ook proberen te gebruiken,
maar bij mij beland het op de hoofdhuid ,
en wordt dat heel donker,smerig .
Wat doe ik verkeerd?

Waarschijnlijk is je haar dan al te dun om een goed resultaat te verkrijgen. Dat is bij mij bovenop ook het geval. Daarom gebruik ik het niet meer. Bij het getransplanteerde gedeelte is het echter geen probleem.

Misschien hou je ook niet genoeg afstand, zodat er zich veel fibers concentreren op één plek. Succes ermee!

Biljartbal
26 augustus 2004, 21:37
Het is natuurlijk een uitstellen van de executie...

:D precies

Biljartbal
26 augustus 2004, 21:37
Ik heb het ook proberen te gebruiken,
maar bij mij beland het op de hoofdhuid ,
en wordt dat heel donker,smerig .
Wat doe ik verkeerd?

Strooi je het in als je haar nat is of droog? Want als je het op nat haar strooit dan krijg je dat effect van donker en smerig. Althans dat is hoe ik het ervaar

Biljartbal
26 augustus 2004, 21:39
Waarschijnlijk is je haar dan al te dun om een goed resultaat te verkrijgen. Dat is bij mij bovenop ook het geval. Daarom gebruik ik het niet meer. Bij het getransplanteerde gedeelte is het echter geen probleem.

He smorlez is Volluma dan niks voor jou? Ik heb gelezen dat mensen die geen toppik kunnen gebruiken (doordat het haar te dun is), beter volluma kunnen gebruiken.

Edit: Quote code aangepast

Mailman
26 augustus 2004, 21:48
He smorlez is Volluma dan niks voor jou? Ik heb gelezen dat mensen die geen toppik kunnen gebruiken (doordat het haar te dun is), beter volluma kunnen gebruiken.

Edit: Quote code aangepast

Heb ik ook in m'n kast staan, maar dat spul is net haarlak. Het haar wordt heel stug en dof. Dan heb ik liever Toppik, dat staat een stuk natuurlijker. Maar Volluma is wel makkelijker aan te brengen.

lotsahair
27 augustus 2004, 17:36
breng het aan op droog haar ,
daar waar het natuurlijk nodig is,
aan de zij/achterkant is het niet
nodig ;)
ik heb ook eens ergens een speciale
verstuiver voor dat spul gezien ,
mischien is dat wat

Biljartbal
27 augustus 2004, 19:02
breng het aan op droog haar ,
daar waar het natuurlijk nodig is,
aan de zij/achterkant is het niet
nodig ;)
ik heb ook eens ergens een speciale
verstuiver voor dat spul gezien ,
mischien is dat wat


die verstuiver is gewoon geldverspilling, gebruik gewoon je eigen haarspray

lotsahair
27 augustus 2004, 19:18
ik bedoelde dit :
http://www.toppik.com/atm/index.asp

Biljartbal
27 augustus 2004, 22:02
ik bedoelde dit :
http://www.toppik.com/atm/index.asp

Is wel handig zo;n ding, als je daarmee het effect kunt verbeteren

Biljartbal
27 augustus 2004, 22:07
"Toppek haarverdikker, shampoo & conditioner
Van de makers van Toppik, een uniek haarverdikkingssysteem op basis van keratïne proteïne eiwitten dat je haar elke keer bij gebruik tot 70% verdikt"



Oplichters :D

MikeSpike
28 december 2005, 16:36
ik had het besteld bij een mede forum lid, maar ik ga me volgende potje gewoon halen bij een winkel in alkmaar, je kan het ook bestellen via http://www.oplossingvoorkaalheid.nl
nadeel is dat het best prijzig is, maar goed, het werkt dan ook wel erg goed :D

Is dit een betrouwbare site? Ik heb er namelijk net besteld maar krijg geen bevestiging.

theo sluis
24 mei 2010, 13:33
Je doet er vrij lang mee. Zeker zo'n 3 maanden denk ik.Bedoel je dat je met een busje Toppik van 50 gram negentig keer je haar kunt bewerken of minder vaak?

Negentig behandelingen zou betekenen ongeveer een halve gram per keer. Dat lijkt me erg weinig.

50 gram Toppik kost E 74.50

Hanna
24 mei 2010, 13:39
Hoe lang je met een busje Toppik doet, is natuurlijk afhankelijk van de grootte van het te bestrooien gebied en hoeveel je gebruikt.
Sommigen storten een enorm dikke laag op hun hoofd, omdat ze geen millimeter hoofdhuid meer willen zien.

theo sluis
24 mei 2010, 13:56
Hoe lang je met een busje Toppik doet, is natuurlijk afhankelijk van de grootte van het te bestrooien gebied en hoeveel je gebruikt.
Sommigen storten een enorm dikke laag op hun hoofd, omdat ze geen millimeter hoofdhuid meer willen zien.Ok, ik zal een betere vraag stellen. Hoeveel milliliter zit er ongeveer in een busje Topic van 50 gram? (Een koffiekopje bevat ongeveer 130 ml.)

Hanna
24 mei 2010, 15:09
Je kunt beter het kleinste busje bestellen om eerst te testen of het wel bevalt.
Ik heb heel lang gedaan met zo'n klein busje, weet helaas niet meer hoe lang precies.

Lord Zedd
26 mei 2010, 20:14
Is Toppik ook met zo moeilijk uitwasbaar als Dermmatch? Dermmatch krijg ik er voor de helft uit na 3 keer wassen. De volgende dag dat ik m'n haar meerdere keren was is pas alles er uit. :rolleyes:

Hanna
27 mei 2010, 00:04
Nee, Toppik was je er makkelijk uit.

BX-rijder
3 juli 2010, 18:58
Na dit gelezen te hebben, heb ik het ook besteld.
Zeer snel binnen gekregen (Donderdagavond besteld, vandaag binnen). En het werkt inderdaad super! Folder erbij met veel informatie en een gebruiksaanwijziging, altijd handig!

toppikmaster
16 juli 2010, 16:54
ik heb t een aantal jaren gebruikt, en het is inderdaad een wondermiddel!! tenminste als je nog haar hebt.. want anders is t een ramp!! ik heb t te lang gebruikt, op een gegeven moment had ik een paarse schijn in m'n haren.. mensen zagen t.. ze wisten niet wat t was.. maar zagen dat er iets niet klopte!! dan voel je je klote!! dus gebruik t zolang je nog voldoende haren hebt!!

ik deed t als volgt: eerst wax in de haren, model kammen, en dan in lagen toppik erop, niet teveel!! haarlak, en weer toppik! en weer haarlak! ideaal voor op stap gaan!! maar in volle zon en daglicht kunnen mensen t zien! en dat is geen pretje!!:(

Hanna
16 juli 2010, 17:42
ik deed t als volgt: eerst wax in de haren, model kammen, en dan in lagen toppik erop, niet teveel!! haarlak, en weer toppik! en weer haarlak! ideaal voor op stap gaan!! maar in volle zon en daglicht kunnen mensen t zien! en dat is geen pretje!!:(

Sorry, maar dan heb je gewoon de verkeerde kleur gekozen. Zelf heb ik destijds 2 kleuren gekocht en die door elkaar geroerd tot ik precies de juiste kleur had.

annabel72
16 juli 2010, 21:37
goeie kleur of niet, als de zon echt op je bolletje schijnt en je kijkt recht op het dunnende gebied, zie je dat daar 'iets' gebeurt is.
Gelukkig kijken weinig mensen intens en aandachtig van boven op je hoofd. Maar heel onzichtbaar vind ik het zeker n iet.

HairCoach
19 juli 2010, 09:50
Gewoon aan de Fullmore...val veel minder op dan Toppik.

Pas34
28 april 2011, 08:41
Hoe lang je met een busje Toppik doet, is natuurlijk afhankelijk van de grootte van het te bestrooien gebied en hoeveel je gebruikt.
Sommigen storten een enorm dikke laag op hun hoofd, omdat ze geen millimeter hoofdhuid meer willen zien.

Heb zelf jaren Toppik gebruikt.
In het begin deed ik maanden met een 10 grams busje.
Naarmate de kaalheid vorderde zat ik op het eind aan een 25 grams bus per 5 weken of zo.

Sinds ik m'n hoofd heb gemillimeterd en geen toppik meer gebruik, voelde dat best wel als een bevrijding moet ik eerlijk zeggen.
Niet meer elke dag eerst tijden voor de spiegel doorbrengen, voordat ik naar buiten durfde.

Pas34
28 april 2011, 08:46
goeie kleur of niet, als de zon echt op je bolletje schijnt en je kijkt recht op het dunnende gebied, zie je dat daar 'iets' gebeurt is.
Gelukkig kijken weinig mensen intens en aandachtig van boven op je hoofd. Maar heel onzichtbaar vind ik het zeker n iet.

Ben ik niet helemaal met je eens.

Zolang je nog voldoende "hechtingshaartjes" hebt, dan is toppik niet te zien hoor, mits je het goed aanbrengt.

Bij mij werd m'n kruin steeds kaler, waardoor het steeds minder mooi op te lossen was dmv toppik.
Vandaar ook gemillimeterd en Micro Hair tattoo laten doen.

De finishing touch na het aanbrengen van Toppik deed ik altijd met Henna Plus hairwonder wax therapy.
Werkte uitstekend moet ik zeggen!
Kreeg m'n haar een mooie natuurlijke glans van.

Hanna
28 april 2011, 11:23
Welke kleur Toppik je bestelt, is natuurlijk ook van belang.
Om voor mezelf de juiste kleur te krijgen, bestelde ik 2 verschillende kleuren en mengde die zodanig dat ik exact de juiste kleur kreeg.

dZinee
1 juni 2011, 17:12
Ben 2 weken geleden begonnen met toppik, en voor mij werkt het fantastisch!
Geweldig product. Mijn haar sluit mooi aan bij lichtbruin.
Strooi het er even in en mn haarsituatie lijkt wel op die van 2 jaar terug. Ik gebruik niet eens haarlak en het blijft er prima opzitten.
Ik laat het er 2 dagen in zitten, waarna ik het goed was en een LLLT-sessie doe. Die nacht houd ik het dan schoon en de ochtend erna weer toppik erin.

Natuurlijk is het maar uitstel van executie, maar ik blijf me wel gewoon aan mijn regime houden.
Toppik is nu zo verslavend dat ik zonder de deur niet meer uit ga;).

Zal binnenkort foto's met en zonder toppik posten, dan kunnen jullie zelf ook oordelen.

Hanna
1 juni 2011, 19:07
Leuk, maar voordat je naar een tandarts of dokter gaat, plof dan thuis eerst even met je hoofd op een kussen, anders blijven de overtollige vezeltjes op de stoel van de tandarts of de tafel van de dokter achter. :o

dZinee
1 juni 2011, 21:32
Leuk, maar voordat je naar een tandarts of dokter gaat, plof dan thuis eerst even met je hoofd op een kussen, anders blijven de overtollige vezeltjes op de stoel van de tandarts of de tafel van de dokter achter. :o
haha had datzelfde verhaal ergens anders ook al gelezen. maar zal er op letten:)

Giselle
1 juni 2011, 22:39
Ben 2 weken geleden begonnen met toppik, en voor mij werkt het fantastisch!
Geweldig product. Mijn haar sluit mooi aan bij lichtbruin.
Strooi het er even in en mn haarsituatie lijkt wel op die van 2 jaar terug. Ik gebruik niet eens haarlak en het blijft er prima opzitten.
Ik laat het er 2 dagen in zitten, waarna ik het goed was en een LLLT-sessie doe. Die nacht houd ik het dan schoon en de ochtend erna weer toppik erin.

Natuurlijk is het maar uitstel van executie, maar ik blijf me wel gewoon aan mijn regime houden.
Toppik is nu zo verslavend dat ik zonder de deur niet meer uit ga;).

Zal binnenkort foto's met en zonder toppik posten, dan kunnen jullie zelf ook oordelen.

Fijn dat het werkt voor je. Wat vind jij het verschil met Fullmore lichtbruin? Ik zag dat je die ergens aanbood. Of heb je die niet zelf geprobeerd? Ik denk dat ik middenbruin nodig heb, omdat ik ook Toppik middenbruin gebruikte. Ik heb een tijd fulltime haarwerken gedragen, ben nu weer bezig met camouflage, heb Fullmore nog niet geprobeerd.

Jonathan
2 juni 2011, 11:11
Toppik werkt ook veel beter op de haarlijn dan FullMore...maar als je NET genoeg aanhechtinghaartjes hebt dan kun je bijna een volle bos haar krijgen met een beetje toppik...

Hanna
7 juni 2011, 17:27
Ik gebruik niet eens haarlak en het blijft er prima opzitten.
Zonder (glanzende) haarlak kan Toppik er bij een bepaalde belichting wel uitzien als een doffe waas.
Maar dat zal niet opvallen als je je hele hoofd ermee behandelt of als je van nature al dof haar hebt. :)

robbert166
13 juni 2011, 22:44
Ik gebruik ook al een tijd lang Toppik, wilde het eerst eens in de maand gerbuiken voor uitgaan ofzo maar ben er inderdaad verslaafd aan geraakt. Het is echt een super uitvinding en heb ook Volluma gebruikt maar vind Toppik toch wel echt beter. De enige 2 nadelen dat ik heb met het gebruik ervan is dat ik het bijna elke dag moet wassen omdat mijn hoofdhuid anders erg gaat jeuken. (ben ook bang dat mijn hoofdhuid niet echt kan "ademen" en hierdoor haargroei kan belemmeren). En het tweede nadeel is dat het alleen erg droog oogt wanneer het erin zit, ondanks het gebruik van wax en soms zelfs haarolie van Weleda. Weet iemand welke wax of haarlak je het best kan gebruiken voor een beetje wat meer "wetlook" effect (of gewoon wat vetter) en of het haargroei kan belemmeren doordat het op je hoofdhuid ligt waardoor het ook gaat jeuken?

dZinee
15 juni 2011, 14:19
Je haar ademt niet van buiten...maar via je bloedbaan. Zelfde redenering waarom petjes dragen niet slecht is (zolang je niks afknelt).
voor een wetloof effect zou ik gewoon voor een wetlook gel gaan (klinkt mss stom:P?). Ik gebruikte vroeger junior effect. Leek meestal alsof ik net onder de douche vandaan kwam.

Misschien dat de applicator van toppik zelf beter is, maar daar kan ik je (nog ) niks over vertellen. heb hem laatst meebesteld bij een potje toppik, dus kan je er binnenkort meer over zeggen.

En over de jeuk...die jeuk is gewoon AGA, niet de vezels.

Bas6562
21 juli 2011, 12:41
Gebruik ook al een paar jaar naar tevredenheid toppik, maar gister gebruikte ik t voor het eerst op geverfd haar..
Ik wou s kijken of ik mn steeds grijzer wordende haar kon verven en dat t er nog redelijk natuurlijk uit zou zien. Dat is dus t geval, maar de toppik blijft niet zitten op pas geverfd haar. Het leek wel of t gewoon langs de haren gleed op en op mn hoofdhuid viel. Is dat logisch omdat de vezeltjes zich niet goed kunnen hechten aan de haren? En zal dat na een paar dagen beter worden?

Hanna
21 juli 2011, 13:29
Nee, dat vind ik niet logisch, want ik kleurde mijn haren destijds ook steeds en de Toppik-vezeltjes bleven goed zitten. Misschien heb jij na het verven een conditioner gebruikt en die niet goed uitgespoeld zodat de haren te glad zijn geworden voor de vezeltjes.

Bas6562
21 juli 2011, 13:54
Ik weet t niet.. ik heb gewoon een goedkope shampoo van Kruidvat gebruikt na t verven. Misschien dat t daar dan toch mee te maken heeft.

dZinee
21 juli 2011, 17:54
Ik weet t niet.. ik heb gewoon een goedkope shampoo van Kruidvat gebruikt na t verven. Misschien dat t daar dan toch mee te maken heeft.

In hun verkooppraatje hebben ze het over statische elektriciteit. Weet uiteraard niet of dit waar is, maar denk dat door je haar te verven dit wel (tijdelijk) kan veranderen, waardoor er dus geen inbalans is en de vezels ook niet 'plakken'

Hanna
21 juli 2011, 18:04
Ik weet niet welk type verf Bas gebruikt heeft, maar ik gebruikte altijd ultramilde kleurshampoo mèt conditioner daarna, en toch hielden de vezeltjes zich (enigszins) vast aan het haar. Daarna was het wel noodzakelijk om de vezeltjes met haarlak te fixeren.

mlsbutt
21 juli 2011, 21:51
Gebruik ook al een paar jaar naar tevredenheid toppik, maar gister gebruikte ik t voor het eerst op geverfd haar..
Ik wou s kijken of ik mn steeds grijzer wordende haar kon verven en dat t er nog redelijk natuurlijk uit zou zien. Dat is dus t geval, maar de toppik blijft niet zitten op pas geverfd haar. Het leek wel of t gewoon langs de haren gleed op en op mn hoofdhuid viel. Is dat logisch omdat de vezeltjes zich niet goed kunnen hechten aan de haren? En zal dat na een paar dagen beter worden?

Hallo Bas6562,

Heb je zelf je haar geverfd? En zo ja met welk product?
Of is je haar geverfd, door een kapper?(met welk product?)

Bas6562
21 juli 2011, 22:28
Ik heb t zelf geverfd ja, met verf van Schwarzkopf, lichtbruin. Is nog niemand iets van opgevallen trouwens :)..maar ik heb t ook maar 10 minuten laten inwerken. Gewoon verf voor vrouwen dus. Er was ook speciale verf voor mannen, maar ik vertrouwde dat niet ofzo.

Bas6562
21 juli 2011, 22:29
In hun verkooppraatje hebben ze het over statische elektriciteit. Weet uiteraard niet of dit waar is, maar denk dat door je haar te verven dit wel (tijdelijk) kan veranderen, waardoor er dus geen inbalans is en de vezels ook niet 'plakken'

Zou kunnen ja..want het hechtte totaal niet en gleed zo op mn scalp zeg maar.

Hanna
21 juli 2011, 22:47
Permanente haarverf of een kleuring die er na 6, 8 of 20 shampoobeurten weer uitgewassen is?
En daarna de bijgeleverde conditioner?

Bas6562
21 juli 2011, 22:51
Nee, is permanente verf. Conditioner zat er trouwens niet bij. Het was iets van poly color als ik me goed herinner.

Hanna
21 juli 2011, 23:01
Met verf of kleuring van Poly Color heb ik geen ervaring.
En permanente verf gebruik ik nooit; het risico op een onuitwasbare ramp is mij te groot en bovendien krijg je dan last van uitgroei.

Bas6562
22 juli 2011, 00:10
Ik nam idd wel een risico, maar t lijkt goed uitgepakt te zijn :).

mlsbutt
22 juli 2011, 01:21
Ik heb t zelf geverfd ja, met verf van Schwarzkopf, lichtbruin. Is nog niemand iets van opgevallen trouwens :)..maar ik heb t ook maar 10 minuten laten inwerken. Gewoon verf voor vrouwen dus. Er was ook speciale verf voor mannen, maar ik vertrouwde dat niet ofzo.

Hallo Bas6562,

Bedankt voor je toelichting!

Hairpilot
26 augustus 2011, 18:02
Ben 2 weken geleden begonnen met toppik, en voor mij werkt het fantastisch!

Natuurlijk is het maar uitstel van executie, maar ik blijf me wel gewoon aan mijn regime houden.
Toppik is nu zo verslavend dat ik zonder de deur niet meer uit ga;).

Zal binnenkort foto's met en zonder toppik posten, dan kunnen jullie zelf ook oordelen.

Waarom is het uitstel van executie? Als je met een degelijk regime behoud kan verzekeren, kan toppik/fullmore/volluma toch een duurzaam alternatief zijn voor een haarstukje?

afroindo
17 oktober 2011, 09:10
Waarom is het uitstel van executie? Als je met een degelijk regime behoud kan verzekeren, kan toppik/fullmore/volluma toch een duurzaam alternatief zijn voor een haarstukje?

Een haarstukje lijkt me sowieso niet optimaal bij het gebruik van Minoxidil en een eventuele Keta shampoo...je blijft zo wel erg vaak op en afzetten lijkt me...

Hairpilot
17 oktober 2011, 23:25
Een haarstukje lijkt me sowieso niet optimaal bij het gebruik van Minoxidil en een eventuele Keta shampoo...je blijft zo wel erg vaak op en afzetten lijkt me...

Is toch bij vele haarstukjes helemaal geen probleem? Dat bedoelde ik trouwens niet; ik bedoelde dat Toppik een oplossing kan zijn voor kalende mensen die het kaalwordings proces kunnen stoppen met een goed regime.