PDA

View Full Version : Vinden jullie die camouflage middelen nou echt zo geweldig?


Morehair
24 september 2011, 00:19
Ik ben benieuwd of jullie die middelen nou echt allemaal zo geweldig vinden?

Ik had nog een paar bussen voluma staan van jaren terug en ik dacht laat ik het voor de lol eens proberen.
Eerst foto's gemaakt vantevoren (ook bovenop), en daarna met voluma.

Ik persoonlijk vind het er echt niet natuurlijk uitzien. Zonder ziet het er eigenlijk beter/natuurlijker uit dan met. (bij mij dan toch)

Hanna
24 september 2011, 11:44
Als je dergelijke camouflagemiddelen aanbrengt op een kale hoofdhuid, lijkt je hoofd overgespoten.
Het geeft wel een mooi effect wanneer het camouflagemiddel zich hecht aan haren, waardoor de haren dikker worden/lijken.
Zolang ik nog voldoende haar had, gaf Toppik een geweldig mooi resultaat.
Voluma vond ik dermate veel lijken op verf uit een bouwmarkt, dat ik 't nooit op mijn hoofd heb gebruikt, maar er jarenlang de afgesleten plekken van mijn houten trap en de neuzen van mijn laarzen mee hebt behandeld.

Morehair
24 september 2011, 15:42
Ik had het ook op mn haar gedaan, maar t was toch niet echt naar mn zin.
Ik zou het bv wel zien denk ik als iemand dat zou gebruiken.

Maar goed, ik ga gewoon zonder verder want ik vind het wel best zo.

Ben79
25 september 2011, 00:19
Bij mij gaf het een prima resultaat dat niet te detecteren was ... .

Ik heb nu een ht laten doen enige maanden gelden. Op de kruin zal ik Hairsorail blijven gebruiken. Het is goedkoop en goed.

Salvamia
8 oktober 2011, 13:32
Toppik blijft me verbazen!

Regelmatig krijg ik nieuwe cliënten waarbij ik in eerste instantie denk van "wat komt die nu hier doen"??

Blijkt dat ze Toppik gebruiken!
Wel moet je nog enigzins wat eigen haar hebben maar het spul doet wonderen.
Met de spray applicator kun je ook heel fijn je haarlijn verdikken of wenkbrauwen!

Iedereen is welkom voor een gratis en vrijblijvend proefje!

HairCoach
8 oktober 2011, 17:02
Fullmore geeft een veel natuurlijker resultaat, vind ik.

Salvamia
8 oktober 2011, 18:32
Fullmore geeft een veel natuurlijker resultaat, vind ik.

Geen ervaring mee, maar wat ik heb gezien van Toppik dat was goed.

Rene38
9 oktober 2011, 17:09
Als ik nou mijn lange lokken (;)) weer goed laat groeien, is het dan misschien ook iets voor mij, Sal? Kan dat wel op blond? Want er zijn zoveel soorten blond.

Salvamia
10 oktober 2011, 08:21
René stuur me even een foto van je huidige situatie aub. Dan bekijk ik het even.

Rene38
10 oktober 2011, 17:30
Nog ff door laten groeien hoor Sal. Je ziet me haren toch als ik mijn haarwerk kom ophalen. Er kan nu pas net gel in ;-) Misschien wordt het wel toppik en haarwerk! Niet geschoten, altijd mis.

Salvamia
10 oktober 2011, 22:05
Ik dacht dat je het totdat je haarwerk klaar was wilde gebruiken.
:D

Rene38
11 oktober 2011, 01:38
Zoooooooooo veel lange haren zitten er nog niet op hoor Sal ;-) Nou ja, het zou nu toch ook mogelijk moeten zijn. Maar hoe bepalen we dan virtueel de kleur?

Salvamia
11 oktober 2011, 09:04
Dan stuur ik de blonde kleuren die ik gebruik voor proefjes en stuur jij terug welke je niet nodig hebt.

Rene38
12 oktober 2011, 00:59
Maar dat hoe fik toch niet te mengen? Hoe weet ik of iets mijn haarkleur is? Of moet ik dat met iemand erbij doen? Laat ik iemand wel wat in mijn haar kieperen zeg maar. Zaterdag komt er toch toevallig nog visite langs die dat wel zou willen doen. En waar ik dat aan toevertrouw.

Salvamia
12 oktober 2011, 11:02
Hallo René,

Stuur me dan prive nog even een foto aub.

Mvg,

Sal

Rene38
12 oktober 2011, 18:53
Morgen overdag zal ik proberen wat op de foto zetten. Ik wil die Toppik weleens uitproberen. En zaterdag kan iemand het voor mij doen, dat is ook wel prettig.

Rene38
13 oktober 2011, 20:34
K weet niet of ik wat met Toppik zou kunnen hoor. Veel te weinig haren op kruin, toch?

dZinee
15 oktober 2011, 17:07
ja...daar ga je met toppik helaas niks mee bereiken.
Toppik heeft haar nodig om aan te binden.

Ik zelf heb heel dun haar, en ook veel licht gekleurde haren tussen mijn normale haren. Het aanbrengen van toppik werkt voor mij super!

Het is wel vervelend in regen en lastige omstandigheden, maar over het algemeen vind ik het super..zou (helaas?) niet meer zonder kunnenn

Salvamia
15 oktober 2011, 18:53
Neeee helaas René :D

Rene38
16 oktober 2011, 22:33
Nouhouuuuuuuuuu, doe niet zo gemeen Sal :D:mad::D:mad:

Ik vind het nu zo verschrikkelijk dramatisch aan de zijkanten en achterkant! Ik zou bijna naar de kapper gaan om het daar te laten opknippen. Ik had het vroeger nooit moeten laten afscheren bovenop, want het duurt echt jaaaaaaaaaaaaren voordat er weer wat groeit.

Maar als ik de zijkanten en achterkant laat opknippen, dan gaat Chantal over een maand krijsen dat het te kort is ;-) Alhoewel... (hihi).

En ik ben ook al geen pettenmens...


Ik vroeger altijd zo'n leuk opgeknipt kort blond koppie en nu ben ik zo verschrikkelijk zielugggg

i love hair
17 oktober 2011, 13:05
ik denk dat micro hair tattoo iets voor jou is rene38.
lees hier maar beautycarenoordwijk.nl bij Micro Hair Pigmentation.

als de tijd komt wanneer ik al mijn hoofdharen kan tellen dan denk ik toch dat dat de beste oplossing voor mij is.:cool::D

Salvamia
17 oktober 2011, 14:25
René,

Nog een beetje geduld alles komt goed hoor:D

Mvg,

Salvatore

Rene38
17 oktober 2011, 15:06
Neej, geen tattoo! Het zou of kaal of haarwerk moeten zijn. Kaal heb ik geprobeerd, maar dat vind ik nu niets meer. Nu op voor het haarwerk. Ik kan niet wachten.

Gewoon nog ff geduld.

dZinee
17 oktober 2011, 23:52
op de zijkanten zit toch wel nog genoeg haar..?
Of snap ik je fout?

Rene38
18 oktober 2011, 00:08
Zijkanten en achterkant zit genoeg. Nog nooit zo lang geweest! Maar ik moet het laten groeien voor het in model knippen bij het afleveren van het haarwerk. Dus ff flink met Pokon gieten en zo. Bovenop groeit het zo langzaam. En op mijn kruin groeien slechts sprieten en die inhammen zijn al jaren een feit. Dus ik loop nu met coupe bloempot:D.

Ik had het dus kaal. Dat vond ik niet meer mooi. En toen ben ik naar Tophaar gegaan. Haarwerk gekozen. Modelletje gekozen en nu ff geduld hebben. En ondertussen laat ik het haar groeien.

Komt dus allemaal wel goed, maar ik heb van die dagen dat ik denk...wat zie je er toch verschrikkelijk uit met zo'n bloempotcoupe.

dZinee
18 oktober 2011, 00:54
mmm okey. Waarom is het nodig je haren te laten groeien voor een haarwerk? (heb er geen verstand van..). Of bedoel je alleen de zijkanten? Zodat ze weten waar het aansluit?

Toppik zal de haren die je daar nog hebt groeien wel wat dikker maken (bovenop ook)..Wellicht voel je je er iets fijner bij voor de the time being. Maar dan VOORAL NIET teveel toppik gebruiken, want dan is het alsof je je schedel verft:P

En uit nieuwsgierigheid..wat betaal je voor zo een haarwerk?