PDA

View Full Version : Wimpers kwijt door ongeluk


elvirz
26 september 2011, 17:00
Hallo,

Ik heb een vraagje, gister heb ik met de fiets een ongeluk gehad en ik ben met mijn oog over het asfalt geschaafd
en nu heb ik (naast andere wonden) ook een rij van mijn wimpers kwijt (een centimeter ongeveer) het staat ontzettend lelijk,
maar hoe kan ik dit camoufleren en hoe lang duurt het voordat mijn wimpers er weer zijn?

Hanna
26 september 2011, 17:25
Je kunt een setje nepwimpers kopen bij de drogist en daar dan een stukje uit knippen om vervolgens met de speciale lijm vast te plakken.
Maar de wondjes moeten natuurlijk wel eerst genezen zijn.

Hanna
26 september 2011, 17:26
Dubbelposten mag niet.

Martijn
26 september 2011, 18:21
Dubbelposten mag niet.
Dank je wel, Hanna. Dit is tevens de reden dat ik de twee discussies samen heb gevoegd.
Overigens wil ik elvirz wel beterschap toewensen...

lenora
26 september 2011, 23:28
hey wat vervelend! Ik hoop voor je dat je wonden snel genezen:) Mocht je nepwimpers willen plakken, dan is Eylure wel een prettig merk. Dit merk verkoopt behalve een hele rits wimpers ook losse wimpers, zodat je niet hoeft te gaan knippen. Ik ben ook wel eens een deel van mijn wimpers kwijt geweest en dit duurde toch wel een aantal weken voordat ik goede hergroei had. Je kan altijd met eyeliner/oogpotlood een lijntje zetten op het randje van je ooglid, dan valt het gat ook wat minder snel op. (ervan uitgaande dat je een vrouw bent;))

Ben79
28 september 2011, 23:45
Ocharme! Veel beterschap gewenst en hopelijk groeien die haartjes snel weer terug. :)