PDA

View Full Version : Toppik Hairline Optimizer


afroindo
17 oktober 2011, 09:06
Tijdens een bestelronde Toppik kwam ik de zogehete Toppik Hairline Optimizer tegen. Lijkt op een stukje karton die je in je haren schuift als een soort van haarband. Deze gadget kost 5.95 dus heb er een meebesteld :-)

Heeft iemand toevallig al ervaring met dit tooltje?

Hier meer info zoals vermeld op de site:Toppik Hairline Optimizer

Terwijl Toppik is de meest verkochte product voor het verdikken van dunner wordend haar, kan het moeilijk zijn om een natuurlijk ogende front haarlijn te bereiken. Daarom hebben we de nieuwe Toppik Hairline Optimizer gecreëerd.
Resultaat

De ultieme manier om de beste resultaten met Toppik te krijgen. U zult direct zien de best mogelijke resultaten in minder tijd en met minder product.
De optimizers worden per twee geleverd.

afroindo
17 oktober 2011, 09:17
Antwoord reeds gevonden via dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=m570_tNcXbM&feature=results_video&playnext=1&list=PLEC508CE13A82E8CD

Lijkt me een handige tool vooral voor mensen met wat langer haar!

dZinee
17 oktober 2011, 23:53
haha ja maar het is inderdaad niet meer dan een een stukje karton dat 6 euro kost:P (al lijkt het me mss wel plastic...)

overigens, hoeveel gram toppik gebruiken ze wel niet in dat filmpje:P? haha echt heeeeeeeeel erg veel.

afroindo
19 oktober 2011, 08:14
Haha juist maar wees gerust je krijgt er voor zes euro wel mooi twee! Ik moet zeggen dat ik de haarlijn en top ik nogal eens irritant vind dus ga het mooi uitproberen. En ja in het filmpje doen ze niet zuinig. Mag wat kosten daar haha.

afroindo
24 oktober 2011, 15:59
Het is een handig tooltje. De haarlijn is idd wat gemakkelijker te behandelen met Toppik. Alleen met een stuk stevig karton en een schaar zou ik ze ook zelf kunnen maken.

dZinee
24 oktober 2011, 21:27
ghehe ja. Bedankt voor de update.