PDA

View Full Version : Ik heb volgens mij een oplossing voor mezelf.


onbekend111
19 oktober 2011, 19:16
hoi, ik wil liever onbekend blijven voor mezelf.
Iedergeval ik heb niets voor niets een nieuwe discussie gestart.
7 jaar geleden heb ik alopecia areata gehad in die tijd had ik veel problemen en sinds 2 jaar niet meer. Ik heb heel lang medicijnen geslikt en sinds 1 jaar ben ik gestopt met lichttherapie medicijnen 11 maanden geleden kreeg ik oksel haar daarna gezichtshaar paar wimpers en vandaag heb ik haren ontdekt toen ik mijn haarstuk af deed. Ik denk dus omdat ik gestopt ben met medicijnen me haren terug komt. Zou dit kunnen?

Highfly3r
9 november 2011, 20:06
Ik heb geen antwoord op je vraag. Maar als je echt een serieuze vraag wil stellen, probeer dan je vraag wat beter te formuleren. Gebruik witregels let een beetje op je zinsbouw, dat is wat duidelijker voor mensen die je vraag lezen.

Verder hoop ik voor je dat je vraag word beantwoord.

skydirk
16 november 2011, 12:07
UV kam en lasertherapie (koud-warm)werkte bij mij ook. Twee maanden later had ik mijn haren ook terug. Het enigste probleem is dat het terugkwam toen ik ermee stopte. Na een paar weken begon het spelletje opnieuw.

Probleemgeval
1 maart 2012, 18:26
Hoi Skydirk, ik vaag me af wat je precies bedoelt met het spelletje begon opnieuw. Is dit pure haaruitval geweest, of ook gepaard met jeuk en branden? Bij mij gaat het al 16 jaar af en aan met jeuk, krabben wat niet helpt, tintelingen, uitval en weer aangroeien tot op zekere lengte en dan begint het hele gezeur weer opnieuw. Er heeft nu een jaar tussen gezeten en ik was zo trots, nu weer het diepe dal in... Alvast bedankt

skydirk
7 maart 2012, 15:21
de kale plekken verschenen weer. jeuk en tintelig gevoel heb ik niet als mij haren uitvielen. ik heb nu geen kale plekken meer maar je ziet wel plaatsen bovenaan waar wat minder haar zit en waar ik vroeger kale plekken gehad heb. Zoals je waarschijnlijk in mijn andere berichten gelezen heb, zijn mijn kale plekken niet meer teruggekomen sinds ik minstens 2000iu vit D per dag neem. Als ik naar de tropen ging, verdwenen de kale plekken ook door de hevige zon. redelijk vlug zelf. ik vertrok met kaalgeschoren hoofd omdat ik half kaal was en drie weken later kon ik mijn haar gewoon weer laten groeien omdat er geen kale plekken meer waren. en een paar maanden later kwamen ze weer.

BartLuijten
25 maart 2012, 14:49
Hoi,

Ik heb jullie oplossingen toegevoegd aan onderstaande site. Hier kunnen jullie vervolgens het resultaat zelf sturen door jullie kennis te delen.
Bij het onderdeel van erfelijke kaalheid AGA, is ondertussen al een mooi overzicht aan het ontstaan, mede door leden van dit forum.
Het zou mooi zijn als we deze "body" ook kunnen opzetten voor jullie probleem.
Ik hoop dat ik hiermee iets voor jullie kan betekenen.

Directe link naar AA: www.mijnklachtenassistent.nl/AA (alopecia areata) (http://www.mijnklachtenassistent.nl/app.php?klacht=Alopecia%20areata%20%28haaruitval%2 9&optie=6&selectie=160&rasterx=0&rastery=0&action=advies&search=&side=wrd&categorie=1264&waar=40&wat=69&wanneer=90&probleem=334&oplossing=399&beoordeling=160&A=&G=&)

Voorbeeld erfelijke kaalheid: www.mijnklachtenassistent.nl/AGA (erfelijke kaalheid) (http://www.mijnklachtenassistent.nl/app.php?klacht=Erfelijke%20kaalheid%20%28alopecia% 20androgenetica%29&optie=5&selectie=160&rasterx=0&rastery=0&action=advies&search=&side=wrd&categorie=1264&waar=40&wat=69&wanneer=90&probleem=333&oplossing=399&beoordeling=160&A=&G=&)