PDA

View Full Version : Argan-olie de ideale haarverdikker


Percie
6 december 2011, 21:20
Hallo,

Gebruiken hier meer mensen argan olie?

Ik kam sinds mijn HT (bij de imhammen) mijn haar naar achteren en begon argan olie te gebruiken i.p.v. een wax.
Na een paar maanden werd mijn haar langer en werd stylen met de argan olie steeds lastiger en werd mijn haar droger waardoor je er makkelijker doorheen kon kijken als ik onder een lamp stond. Ik ben daarom Toppik gaan gebruiken, maar dit hielp niet voor de doorkijk van voor of opzij en met fel licht zag ik de vezels op mijn hoofdhuid liggen. Ik begon me grote zorgen te maken over de achteruitgang van mijn haar.

Na een bezoek aan de kapper, heb ik mijn argan olie weer gepakt en een flikje hoeveelheid ingemasseerd en het 30 min. laten intrekken.
Hierna met shampoo uitgewassen, in model gebracht en laten drogen.

Mijn haar ziet er nu weer meteen dikker en voller uit met een gezonde glans + het voed het haar!

Ik ben er blij mee, en als je dagelijks een druppeltje toe blijft voegen kan je het gewoon wassen zonder dat alles er meteen weer uit is.

afroindo
7 december 2011, 08:15
Zou idd een goede olie moeten zijn. Ga het eens proberen! Dank voor je bericht

dZinee
7 december 2011, 12:53
Ik heb meer goeds gehoord over emu oil, eventueel in combinatie met een beetje niacin (Verhoogde bloodflow) en kokosolie..Maar begin er volgende week aan dus kan er nu nog niks over zeggen.
Afroindo, update je ons over de argan olie?