PDA

View Full Version : huh??


pindakaas
4 april 2004, 11:56
Auteur: Hans (---.adsl.zonnet.nl)
Datum: 03-04-2004 22:39

Waar ik diep teleurgesteld over ben is nadat ik Transhair en Hairlase opgebeld heb is gebleken dat de Haarmultiplicatie methode (Klonen) pas tot over 10-20 jaar misschien op de markt komt, omdat is gebleken dat het vermenigvuldigen van de haren geen enkel probleem is, maar dat deze haren afgestoten worden door het menselijk lichaam en dus direct weer uitvallen.Ik vind dit dus zwaar klote, aangezien ik dit toch als een van de enigste oplossingen zag om weer dicht in de buurt te komen van de haardos van vroeger.Echt een hele zware teleurstelling.......
Kortom, het onderzoek is weer bij af....

Henk21
4 april 2004, 12:08
Auteur: Hans (---.adsl.zonnet.nl)
Datum: 03-04-2004 22:39

Waar ik diep teleurgesteld over ben is nadat ik Transhair en Hairlase opgebeld heb is gebleken dat de Haarmultiplicatie methode (Klonen) pas tot over 10-20 jaar misschien op de markt komt, omdat is gebleken dat het vermenigvuldigen van de haren geen enkel probleem is, maar dat deze haren afgestoten worden door het menselijk lichaam en dus direct weer uitvallen.Ik vind dit dus zwaar klote, aangezien ik dit toch als een van de enigste oplossingen zag om weer dicht in de buurt te komen van de haardos van vroeger.Echt een hele zware teleurstelling.......
Kortom, het onderzoek is weer bij af....

Ik geloof er geen ene reet van. Ze proberen je gewoon zo`n gare transplantatie aan te smeren. Ik geloof het pas als zo`n bericht van Gho zelf komt.

Henk21
4 april 2004, 12:13
Ik geloof er geen ene reet van. Ze proberen je gewoon zo`n gare transplantatie aan te smeren. Ik geloof het pas als zo`n bericht van Gho zelf komt.


Foto`s van bazan bewijzen dat er wel degelijk haren groeien die 8 weken na behandeling tevoorschijn komen.

Jaapie
4 april 2004, 12:21
Inderdaad, wat een BS.
Ik denk dat het tussen nu en 5 jaar beschikbaar wordt.

pindakaas
4 april 2004, 20:17
Transhair en Hairlase

Lopen misschien achter de feiten aan.... :confused:

Haarzoeker
5 april 2004, 14:26
Ik heb Gho vorige week opgebeld. En hij vertelde mij dat haarvermenigvuldiging nog heel lang zal gaan duren, als het er dan nog wel van zal komen.

Helaas Helaas.

Jaapie
5 april 2004, 14:31
damn :(
Dan maar alle hoop vestigen op Dr. Bazan.

pindakaas
5 april 2004, 16:54
Auteur: Hans (---.adsl.zonnet.nl)
Datum: 05-04-2004 16:05

ik heb vandaag Dr.Gho gebeld en hij vertelde mij ook dat de hairmultiplication nog jaren kan duren voor het op de markt komt.Hij heeft me verteld dat ze momenteel iets soortgelijks uitvoeren genaamd "Folucular methode (zoiets?) waarbij de haren uit het donorgebied in 2en gesplits word en in het kale gebied geplaatst word.