PDA

View Full Version : Origineel Nederlandse Finasteride te koop


leon73
13 juni 2010, 02:45
Hallo heren ,

Ik heb nog 7 doosjes orgineel nederlandse finasteride merk Sandoz 5 mg 30 tabletten per doosje (dus 120 doseringen per doosje)
Dus hier mee kan je 840 dagen voor uit !!!!
40 euro per doosje of in een koop 210 euro

06-83278935

Limbo
13 juni 2010, 09:14
Dat is niet goedkoop!

leon73
13 juni 2010, 20:46
30 euro per doosje is niet goedkoop ???? Wat noem jij goedkoop dan ????
Ik begrijp dat je ze waarschijnlijk goedkoper van een of andere schimmige leverancier uit verwegiestan kan krijgen met de vraag of het aankomt en echt is .....

Ambo
13 juni 2010, 23:28
30 euro per doosje is niet goedkoop ???? Wat noem jij goedkoop dan ????
Ik begrijp dat je ze waarschijnlijk goedkoper van een of andere schimmige leverancier uit verwegiestan kan krijgen met de vraag of het aankomt en echt is .....

Jij bent wel betrouwbaar met je twee posts hier? ;)

Limbo
14 juni 2010, 07:55
30 euro per doosje is niet goedkoop ???? Wat noem jij goedkoop dan ????
Ik begrijp dat je ze waarschijnlijk goedkoper van een of andere schimmige leverancier uit verwegiestan kan krijgen met de vraag of het aankomt en echt is .....

Goedkoop is een euro of 7 per doosje. Of zelfs nog goedkoper tegenwoordig. Bijv. via de apotheek!

leon73
14 juni 2010, 09:07
limbo ,

jij hebt t toch wel over een apotheek in nederland , want op mijn doosje met sticker van de nederlandse apotheek en mijn naam staat toch echt 49 euro ......
dat de restaurants in Limburg gemiddeld een stuk beter en goedkoper zijn dan hier in t westen, weet ik uit ervaring, maar dat de apotheken zo'n stuk goedkoper zijn lijkt me sterk

Limbo
14 juni 2010, 10:02
limbo ,

jij hebt t toch wel over een apotheek in nederland , want op mijn doosje met sticker van de nederlandse apotheek en mijn naam staat toch echt 49 euro ......
dat de restaurants in Limburg gemiddeld een stuk beter en goedkoper zijn dan hier in t westen, weet ik uit ervaring, maar dat de apotheken zo'n stuk goedkoper zijn lijkt me sterk

Ik weet niet wanneer jij jouw pillen gekocht hebt leon, mss een aantal jaren geleden, maar fina is niet meer beschermd door een patent dus retegoedkoop geworden! Of je hebt je hele dure in de maag laten splitsen!

leon73
19 juni 2010, 23:45
Hallo heren ,

Ik heb nog 7 doosjes orgineel nederlandse finasteride merk Sandoz 5 mg 30 tabletten per doosje (dus 120 doseringen per doosje)
Dus hier mee kan je 840 dagen voor uit !!!!
40 euro per doosje of in een koop 210 euro

06-83278935

HEREN , IK KAN OM DE EEN OF ANDERE REDEN GEEN INTERNE MAIL BEANTWOORDEN
DUS HEREN DIE REAGEREN EN DIE AL GEREAGEERD HEBBEN , GRAAG TELEFONISCH CONTACT AUB

leon73
29 december 2010, 19:29
hallo ,
ik heb nog een aantal doosje finasteride 5 mg merk 30 stuks per doosje ,merk sandoz van de apotheek origineel.per 5 stuks 100 ,- euro

mvg,

Leon

leon73
30 januari 2011, 21:49
Hallo heren,

ik heb nog een aantal doosjes orginele Nederlandse finasteride merk Sandoz 5 mg 30 per doosje liggen.
25 euro per stuk of 100 euro voor 5 stuks .

greets ,

Leon

leon73
15 april 2011, 23:43
Hallo heren,

ik heb nog een aantal doosjes orginele Nederlandse finasteride merk Sandoz 5 mg 30 per doosje liggen.
30 euro per stuk .

greets ,

Leon

leon73
15 april 2011, 23:47
Hallo heren,

ik heb nog een aantal doosjes orginele Nederlandse finasteride merk Sandoz 5 mg 30 per doosje liggen.
25 euro per stuk of 100 euro voor 5 stuks .

greets ,

Leon

raben
28 mei 2011, 01:33
toevallig nog in de aanbieding??

alhoceima
18 september 2011, 02:33
Hallo heren,

ik heb nog een aantal doosjes orginele Nederlandse finasteride merk Sandoz 5 mg 30 per doosje liggen.
30 euro per stuk .

greets ,

Leon

heb je die nog

Frank55
18 september 2011, 19:15
Ik heb ook nog originele Finasteride (Sandoz) 5 mg. Stuur me even een PM als je interesse hebt.

Frank55
4 oktober 2011, 11:59
Ik heb ook nog originele Finasteride (Sandoz) 5 mg. Stuur me even een PM als je interesse hebt.

Is inmiddels (al geruime tijd) niet meer beschikbaar!!!

leon73
21 oktober 2011, 12:55
Hallo heren,

ik heb nog een aantal doosjes originele Nederlandse finasteride merk Sandoz 5 mg 30 per doosje liggen.
30 euro per stuk .

greets ,

Leon

Fallen Dreams
23 oktober 2011, 21:55
Ik heb je een bericht gestuurd eerder, maar heb alsnog een vraag. Is dit 5mg of 1mg Finasteride??

AnthonieH
25 oktober 2011, 11:03
Sandoz 5 mg 30 per doosje, staat er ;)

Fallen Dreams
28 oktober 2011, 22:00
Ok, perfect.

Leon heb je ze nog liggen? Wil ze graag hebben van je namelijk...

Kirk
9 november 2011, 22:43
Hier ook interesse als je ze nog hebt...

leon73
12 februari 2012, 21:50
Hallo,

ik heb nog een 2 doosjes orginele Nederlandse finasteride merk Sandoz 5 mg 30 stuks per doosje liggen,dus voor 8 maanden doses!!
70 euro per 2 stuks .

groeten ,

Leon

Martijn
12 februari 2012, 22:06
Hallo,

ik heb nog een 2 doosjes orginele Nederlandse finasteride merk Sandoz 5 mg 30 stuks per doosje liggen,dus voor 8 maanden doses!!
70 euro per 2 stuks .

groeten ,

Leon
Bedoel je hiermee €70 per 2 doosjes, of 30 stuks per doosje --> 15 x €70 per doosje? :P


Voor het gemak heb ik al je aanbiedingen maar even bij elkaar gezet. De onderste (zie citaat) is de nieuwe van vandaag, het bericht erboven is nog een reactie op je vorige aanbieding...
Zou je willen terugkoppelen of je de doosjes verkocht hebt? Alvast bedankt voor de medewerking!

leon73
13 februari 2012, 21:56
Bedoel je hiermee €70 per 2 doosjes, of 30 stuks per doosje --> 15 x €70 per doosje? :P


Voor het gemak heb ik al je aanbiedingen maar even bij elkaar gezet. De onderste (zie citaat) is de nieuwe van vandaag, het bericht erboven is nog een reactie op je vorige aanbieding...
Zou je willen terugkoppelen of je de doosjes verkocht hebt? Alvast bedankt voor de medewerking!

Hallo Martijn,

70 euro per 2 doosjes van 30 stuks.
Deze zijn nog beschikbaar.

mvg,

Leon

Limbo
14 februari 2012, 08:22
De hoofdprijs!

dZinee
14 februari 2012, 09:45
@Limbo. Heb zelf een klein voorraadje nodig. Waar zou jij ze ze halen dan?

Limbo
14 februari 2012, 10:17
@Limbo. Heb zelf een klein voorraadje nodig. Waar zou jij ze ze halen dan?

Ik heb makkelijk lullen, dat weet ik, bij de apotheek. Maar 70 euro voor 2 pakken is toch wel weer het andere uiterste. 6 euro per pakje ben ik kwijt...:crybaby:

leon73
14 februari 2012, 16:23
Nou dZinee , dat is dan ook weer geregeld , je kan de Fina van Limbo overnemen voor 6 euro !!

Greets,

Leon

redbul
15 februari 2012, 23:20
Nou dZinee , dat is dan ook weer geregeld , je kan de Fina van Limbo overnemen voor 6 euro !!

Greets,

Leon

Leon niet op in gaan hij schrijft de overal dat het 6 euro kost maar je moet hem steeds duidelijk maken dat met recept is zonder recept krijg je noppes.
en hij weet donders goed dat niet iedereen die recept kan krijgen.



Limbo je moet een online apotheek openen dan komen ze bij jouw Kopen voor 6 euro. ik wil je ook wel 10 euro geven hoef ik niet steeds Te kopen in Turkije als ik op vakantie ben.
want ik krijg ze niet van de apotheek zonder recept van de huisarts dan kreeg die problemen met de verzekering maatschappij om dat ik geen prostaat problemen heb. dus je kan wel over de forum gaan schrijven van 6 euro ik heb deze reactie misschien wel 10 keer op verschillende topics gelezen we weten nu wel dat die zoveel kost maar dan voor mensen met recept. Mensen zonder recept die moeten of elke jaar op vakantie gaan naar Turkije daar krijg je ze zonder recept finasteride 5 mg msd voor 17 Turkse lire dat is dan in Nederlandse koers 8 euro of zo maar dan zonder
recept. dus limbo niet overal schrijven dat het 6 euro kost maar dat het met recept 6 euro kost. ow als jij ze voor 6 euro kan kopen nou doe de mensen dan een plezier Koop jij ze voor 6 verkoop het dan voor 10 ik weet zeker wel dat mensen dat van jou wel aannemen.
Ik hoop dat je het nu begrijpt dat iedereen het weet maar dat ze het niet kunnen Koopen dan moet het op deze wijzen.

Limbo
16 februari 2012, 07:39
Nou dZinee , dat is dan ook weer geregeld , je kan de Fina van Limbo overnemen voor 6 euro !!

Greets,

Leon

Staat dat ergens dan, amice?:crybaby:

Limbo
16 februari 2012, 07:42
Leon niet op in gaan hij schrijft de overal dat het 6 euro kost maar je moet hem steeds duidelijk maken dat met recept is zonder recept krijg je noppes.
en hij weet donders goed dat niet iedereen die recept kan krijgen.



Limbo je moet een online apotheek openen dan komen ze bij jouw Kopen voor 6 euro. ik wil je ook wel 10 euro geven hoef ik niet steeds Te kopen in Turkije als ik op vakantie ben.
want ik krijg ze niet van de apotheek zonder recept van de huisarts dan kreeg die problemen met de verzekering maatschappij om dat ik geen prostaat problemen heb. dus je kan wel over de forum gaan schrijven van 6 euro ik heb deze reactie misschien wel 10 keer op verschillende topics gelezen we weten nu wel dat die zoveel kost maar dan voor mensen met recept. Mensen zonder recept die moeten of elke jaar op vakantie gaan naar Turkije daar krijg je ze zonder recept finasteride 5 mg msd voor 17 Turkse lire dat is dan in Nederlandse koers 8 euro of zo maar dan zonder
recept. dus limbo niet overal schrijven dat het 6 euro kost maar dat het met recept 6 euro kost. ow als jij ze voor 6 euro kan kopen nou doe de mensen dan een plezier Koop jij ze voor 6 verkoop het dan voor 10 ik weet zeker wel dat mensen dat van jou wel aannemen.
Ik hoop dat je het nu begrijpt dat iedereen het weet maar dat ze het niet kunnen Koopen dan moet het op deze wijzen.

Ja, ik schrijf hierboven toch ook dat ik makkelijk lullen heb? Maar dan nog is 70 euro 'zwart' ten opzichte van 6 euro 'wit' een woekerprijs. En dat is het enige dat ik probeer duidelijk te maken.

Overigens krijgt een huisarts echt geen problemen met enige verzekeringsmaatschappij, simpelweg omdat niemand weet dat je dat spul voor je haren gaat gebruiken.

redbul
16 februari 2012, 13:47
Ja, ik schrijf hierboven toch ook dat ik makkelijk lullen heb? Maar dan nog is 70 euro 'zwart' ten opzichte van 6 euro 'wit' een woekerprijs. En dat is het enige dat ik probeer duidelijk te maken.

Overigens krijgt een huisarts echt geen problemen met enige verzekeringsmaatschappij, simpelweg omdat niemand weet dat je dat spul voor je haren gaat gebruiken.

Waar gebruik ik het dan voor prostaat klachten op zo'n jong leeftijd.
Wie geloof dat de verzekeringsmaatschappij gaat de huisarts bellen en vragen waarom hij dit gaat slikken op zo'n jong leeftijd moet die dan zeggen omzetting van zijn testosteron hij heeft prostaat klachten. Denk ik niet

Limbo
16 februari 2012, 15:23
Waar gebruik ik het dan voor prostaat klachten op zo'n jong leeftijd.
Wie geloof dat de verzekeringsmaatschappij gaat de huisarts bellen en vragen waarom hij dit gaat slikken op zo'n jong leeftijd moet die dan zeggen omzetting van zijn testosteron hij heeft prostaat klachten. Denk ik niet

Man, denk jij nu dat er iemand is bij een Menzis ofzo die dit gaat navragen? Als je dit gelooft geloof je ook in Sinterklaas!:eek:

leon73
16 februari 2012, 20:59
Staat dat ergens dan, amice?:crybaby:

Voor de duidelijkheid Limbo , ik ben je amice niet en wil ik niet worden ook.
De toon van jou one-liners doet mijn volle bos haar ten berge reizen en blijkbaar ook bij anderen . Een forum dient er voor om met andere ervaringen en kennis uit te wisselen. Als jij een andere mening toegedaan bent dan een ander is dat prima . Als jij je Fina op recept krijgt voor 6 euro is dat heel fijn voor jou . Maar volgens mij is haar verlies een probleem van volwassen , dus gedraag je dan ook als zodanig .In plaats van elke keer als een klein kind te lopen schreeuwen dat jij ze voor 6 euro hebt (wat nu wel duidelijk is) ,draag dan je mede lotgenoten een andere oplossing aan , verstrek ze een recept of verkoop je eigen Fina .....maar dat doe je niet !!
Dus ik verzoek je je toon een beetje aan te passen en je te beperken tot advies , is wel zo prettig op een volwassenenforum

Groeten,

Leon

dZinee
17 februari 2012, 11:55
Voor de duidelijkheid Limbo , ik ben je amice niet en wil ik niet worden ook.
De toon van jou one-liners doet mijn volle bos haar ten berge reizen en blijkbaar ook bij anderen . Een forum dient er voor om met andere ervaringen en kennis uit te wisselen. Als jij een andere mening toegedaan bent dan een ander is dat prima . Als jij je Fina op recept krijgt voor 6 euro is dat heel fijn voor jou . Maar volgens mij is haar verlies een probleem van volwassen , dus gedraag je dan ook als zodanig .In plaats van elke keer als een klein kind te lopen schreeuwen dat jij ze voor 6 euro hebt (wat nu wel duidelijk is) ,draag dan je mede lotgenoten een andere oplossing aan , verstrek ze een recept of verkoop je eigen Fina .....maar dat doe je niet !!
Dus ik verzoek je je toon een beetje aan te passen en je te beperken tot advies , is wel zo prettig op een volwassenenforum

Groeten,

Leon

Er is niks mis mee dat iemand andere forum-leden erop wijst dat jouw verkoopprijs aan de hoge kant is... Dat dit jouw niet uitkomt is jammer voor jou, maar juist de bedoeling van een forum.

Limbo zegt (zei) niet dat niemand het bij jou moest kopen, maar dat de prijs hoog was.. Hij zei ook niet dat iedereen bij hem wel voor dat geld kon kopen, dus het is ook niet alsof hij zichzelf boven jou zet.

Maar goed, discussie gaat eigenlijk nergens over.

Limbo
2 maart 2012, 09:38
Jongens, eerlijk is eerlijk. Heb net fina (Actavis) gehaald bij de apotheek en die kost per 30 5 mg pillen 13,95. Dan is 35 euro per pakje niet echt afzetterij. Sorry!

Reinn
2 maart 2012, 23:43
Bijzonder dat deze discussie al loopt vanaf 13 juni 2010 :P

Limbo
3 maart 2012, 11:39
Sommige discussies lopen al vanaf 2004.