PDA

View Full Version : Hellup !!!!!!


wendy_
5 april 2004, 18:45
Hoi Hoi A/allemaal,

Ik zal mij even voorstellen ik ben Wendy een 30 jarige transseksueel uit het zuiden.
Lichamelijk was ik man maar inmiddels word ik steeds vrouwelijker net zoals ik me voel en gedraag.
Echter een van de mannelijke "kwaaltjes" mijn kale kruin en inhammen en hoo voorhoofd raak ik naar alle waarschijnlijkheid niet meer kwijt.
Hierdoor loop ik al 2 jaar met een pruik. Mijn oeigen haar is dus, breekbaar en eigenlijk niks mee te beginnen :(

Ik heb eind januari (bij vinger aan de pols) iemand gezien die door een ziekte een vast haarstukje had wat 6 wekelijks gewisseld werd en bijgewerkt.
Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik heb geen enkel idee waar ik dit voor elkaar moet krijgen om een adres te vinden waar ik dit voor mezelf kan laten doen.

Een ding is zeker die pruik MOET WEG!!!!!!!
Heb er genoeg van en wil een betere, minder opvallende oplossing.

Wie o wie kan mij aan een adres helpen waar ik meer info hierover zou kunnen krijgen. Ik ben zelfs al met de redactie van vinger aan de pols bezig omdat ik geen andere weg weet om dit op te lossen.

Adressen liefst in het zuiden van het land maar als het niet anders is dan voor mijn part in Groningen ;)

Alvast bedankt voor jullie reactie

groetjes

Wendy

pindakaas
5 april 2004, 18:53
hai Wendy,

Ik denk dat je je thread ff moet verplaatsen naar onderstaand topic.
Deze is speciaal voor de afdeling 'Haarwerken' gemaakt.

Misschien dat er daar, meerdere reacties op jouw vraag komen..

Topic: Haarwerken (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=10)

wendy_
5 april 2004, 18:54
oh ok is goed, ben net nieuw hier op dit forum dus probeerde het hier even

foutje ;)

wendy

Henk21
5 april 2004, 19:05
oh ok is goed, ben net nieuw hier op dit forum dus probeerde het hier even

foutje ;)

wendy


Hoort dit niet bij Haarproblemen bij mannen? :D :confused: :P :)


Sorry, was een inkoppertje. Welkom op het forum Wendy :eek: