PDA

View Full Version : Mijn haartransformatie van de laatste 2 jaar


bverotti
6 april 2004, 18:46
Ondanks het feit dat er soms terecht kritiek is op haartransplantatie ben ik toch wel tevreden over mijn persoonlijke transformatie en de resultaten die kunnen verkregen worden met moderne technieken.
Ik heb geprobeert foto's te nemen waarbij de hoek van de camera en de belichting bij elkaar passen (voor zover mogelijk natuurlijk). Ik zie veel misleidende reklame foto's in de magazines en dat maakt me echt kwaad, jullie kennen het wel > de voor foto's zijn van iemand die naar beneden kijkt, de NA foto's kijkt die persoon dan met opgeheven hoofd recht in de camera.
:cool:

Henk21
7 april 2004, 14:34
Ziet er goed uit !!! :cool: . Mag ik vragen wat deze behandelingen bijelkaar koste?

Henk
7 april 2004, 20:39
Wat me opvalt is dat je er de "slechtste" foto bijzet van na die strip-ht.
http://users.pandora.be/bverotti/haartransplantatie/12months.html
Het is wel netjes gedaan, maar wat ik me altijd afvraag bij die voor/na foto's
is hoeveel topic er is opgespoten bij die na-foto's.

bverotti
7 april 2004, 21:23
Hoi Henk,
Ik heb bewust fotos genomen vanuit dezelfde, HT onvriendelijke hoek. De reden daarvoor is omdat ik anders kritiek krijg om altijd de beste hoek laat zien.
In geen enkele van de fotos die je ziet is er toppick of enig ander product gebruikt. Het enige dat ik laat doen is mijn grijze haar donker kleuren, de rest is puur natuur.
Het is duur, zoals alle estetische chirurgie.
In het totaal staat er een mooie auto op mijn hoofd (alles samen rond de 25000 euro)
FUE is nog altijd veel duurder dan een vergelijkbare strip operatie. FUE zal in de toekomst goedkoper worden naarmate er meer chirurgen het zullen aanbieden. Ik durf er bijna op te wedden dat tegen eind van dit jaar of begin volgend jaar de prijzen van FUE vergelijkbaar zullen zijn met die van strip.
BV

ps : ik heb eens een test gedaan met toppic een paar maanden geleden