PDA

View Full Version : Klaarkomen goed voor u


pindakaas
8 april 2004, 22:34
Veelvuldig masturberen geeft geen rugpijn, blindheid of harige handpalmen – maar beschermt wél tegen prostaatkanker. Dat bevestigt een groot, langlopend onderzoek van het Amerikaanse kankerinstituut NCI onder dertigduizend mannen.

Mannen die 21 keer per maand of meer klaarkomen, blijken een derde minder kans te hebben op prostaatkanker dan mannen die slechts vier tot zeven keer per maand ejaculeren, zo leert het onderzoek. Het effect wordt merkbaar vanaf twaalf zaadlozingen per maand, ofwel om de andere dag een keer klaarkomen. De onderzoekers hadden juist verwacht dat ze het omgekeerde zouden ontdekken – dat veel klaarkomen het risico op prostaatkanker verhoogt.

Waarom ejaculeren beschermt tegen prostaatkanker, is onduidelijk. Misschien zit het heilzame erin dat de prostaatklier goed wordt doorgespoeld, misschien voorkomt het ejaculeren verkalking. “Het belangrijkste wat wij de mensen willen meegeven is dat veelvuldig ejaculeren niet schadelijk is en de prostaat waarschijnlijk gezond houdt,” zegt onderzoeker Graham Giles. “En het is nog lekker ook.”


Foto: Anti-masturbatiegordel uit de Victoriaanse tijd (Science museum)

IntrusionNow
10 april 2004, 10:09
Mastru-beertje is een goede vriend van me, het houdt me relaxed, scherp en gezond.

De keuze haar of ballen: Ballen... anytime.

Frodo
10 juni 2004, 20:58
:worship: Vandaar de naam "Ouwe Rukker". Rukkers worden ook écht ouder. :D Jammer dat je door de Fina niet meer snel warmloopt voor het Ambachtelijke Handwerk. Maar ja, als je de 21 keer wilt halen, zul je wel moeten.

lies
17 juni 2004, 00:48
Ik ben blij om te weten dat mastuberen tegen prostaat kanker helpt.
Altijd nuttig om te weten als ik me ooit wil laten ombouwen(ligt niet echt in de lijn der verwachting) :P :P

Voor vrouwen ook nog iets positiefs of worden wij overgeslagen?

Groetjes Lies

cherifo
2 juli 2004, 11:47
nu het een 2tal weken uit is met mijn vriendin..ze was wel 19jaar.een beetje jong maar we kwamen keigoed overeen..

moet ik zoveel masturberen man ni te doen..