PDA

View Full Version : vraag voor jorn


cees
3 april 2002, 13:49
he jorn, uit je berichten neem ik op dat je al voor langere tijd finas. neemt en dat je al het een en het ander weet over dit gehele onderwerp.
Mijn vraag is hoelang gebruik je het al en wat zijn je ervaringen ermee, en wat gebruik je nog meer?
alvast bedankt.

jornkielman
21 april 2002, 13:10
Hoi Cees,
sorry voor de late reactie. Ik gebruik nu bijna 3 jaar propecia en het helpt uitstekend.
Ik heb 2 weken terug weer foto's laten maken bij Boersma en deze naast de vorigen gelegd....Dan zie je pas wat het doet met je haar. Ik ben erg tevreden.
Ik gebruik ook 2 maal per jaar een kuur aminexil. Volgens Boersma is fina al voldoende, maar ik vind aMinexil een goed product. Mijn haar ziet er gezond uit en zo bescherm ik mezelf voor 200% tegen haaruitval. Ik heb er dan dus alles tegen gedaan..,.met succes.
Verder heb ik dus mijn inhammen laten volzetten bij transhair. Ik heb net het verslag van de AA dag gelezen en kan dan weer ZEER boos worden. Begrijp ook niet dat Hairlase wordt uitgenodigd als enkele speler. Nodig er dan meerdere uit. Als ik lees wat ze allemaal verteld hebben.....bah bah!
Sorry voor de boosheid, maar dat moest ik even kwijt.
Ik hoop dat ik je voldoende heb beantwoord anders merk ik het wel.

Groeten Jorn