PDA

View Full Version : HELP! 21 en kaal..


Tiuri
9 april 2004, 11:35
Hey iedereen...
Ik ben niet zo desperate als de kop zegt maar ik wilde ff jullie aandacht ;-) Ik ben nieuw hier en heb wat vraagjes.

1. Ik ben bijna 22 jaar en ik heb groter wordende inhammen. Dat vind ik natuurlijk niks en ben naar de huisarts gegaan. Hij gaf mij propecia op mijn verzoek, eigenlijk zonder moeilijk doen (ook al kende hij het niet) en zonder ook maar te kijken naar mijn haar. Sinds begin januari (nu 3,5 maanden dus) slik ik deze pilletjes nu, maar ik zie nog geen resultaat. Ik zou eerder zeggen dat het bij de inhammen erger is geworden, maar dat weet ik niet zeker. Vanaf wanneer kan ik resultaat verwachten? Of kan het ook zijn dat het gewoon totaal niet werkt bij mij?

2. Ik las op psycholoog.net het volgende:

We kunnen verder vermelden dat er aan een ander veelbelovend medicijn gewerkt wordt: Dutasteride. Het is in de VS al goedgekeurd ter behandeling van prostaatvergroting. Dutasteride (GI198745) lijkt in werking op Propecia / Finasteride, want het remt het enzym dat testosteron omzet in DHT. In tegenstelling tot Finasteride blokkeert het de beide typen enzymen die DHT produceren in plaats van maar één. Daardoor werkt het zoals het er nu naar uit ziet krachtiger tegen haaruitval dan finasteride.

Heeft er iemand ervaringen met dat Dutasteride? Is het waar dat dit beter werkt? Is dit aan te raden of zijn de bijwerkingen te groot?

3. Verder las ik in het forum af en toe mensen praten over NW, zo van "Wat voor NW heb ik? Ik denk NW2 of NW3." Wat is dat voor iets? Kun je ergens een test doen ofzo?

Hoop dat iemand mij kan helpen!

Mzzl

The Dude
9 april 2004, 11:39
Je zal idd weinig resultaat zien na 3,5 maand.Pas na 6 maand kan je resultaat zien. Geduld hebben ;)

kale kip
10 april 2004, 13:48
Heeft er iemand ervaringen met dat Dutasteride? Is het waar dat dit beter werkt? Is dit aan te raden of zijn de bijwerkingen te groot?


hoi ik heb een half jaar duta gebruikt maar ik ben gestopt omdat ik merkte dat mijn borst begon te groeien toen ik stopte begon het af te nemen met fina had ik er geen last van

wel merkte dat duta sterker werkt dan fina ik denk ook dat het bij ieder weer anders werkt want er zijn zat mensen die het gebruiken en daar wel positief zijn

wel had ik met duta na een maand of 5 zwarte puntjes op kale plekken maar jammer dat ik niet verder kon in het krijgen van tieten heb ik geen trek dus ik hou het bij fina ik denk dat ook fina geen haar geeft maar wel een goed middel is om het te stoppen

groet k.k

Haarmannetje
10 april 2004, 15:46
Kale Kip, hoezo merkte je opeens inhammen op? Die waren er toch niet zomaar? Zo ineens? Dat kan niet. Het viel je zeker toen pas op? Zo snel gaat het niet hoor.

kale kip
13 april 2004, 20:47
Kale Kip, hoezo merkte je opeens inhammen op? Die waren er toch niet zomaar? Zo ineens? Dat kan niet. Het viel je zeker toen pas op? Zo snel gaat het niet hoor.
hoi haarmannetje

inhammen?heb ik het niet over gehad had met duta wel donkere puntjes op mn kruin na 5maand ik denk dat je een leesbril moet kopen haarmannentje
gr k.k

Haarmannetje
13 april 2004, 23:37
Kale kip, sorry, mijn vraag sloeg inderdaad nergens op. Ik snap nu niet hoe die daar gekomen is, want ik meen mij te herinneren, dat ik wel iets gelezen had over die inhammen. Maar dus niet van jou. Misschien van laurensj in zijn openingspost, maar daar staat ook niets. Heel vreemd. Nogmaals excuses aan jou aangeboden.

kale kip
16 april 2004, 11:13
Kale kip, sorry, mijn vraag sloeg inderdaad nergens op. Ik snap nu niet hoe die daar gekomen is, want ik meen mij te herinneren, dat ik wel iets gelezen had over die inhammen. Maar dus niet van jou. Misschien van laurensj in zijn openingspost, maar daar staat ook niets. Heel vreemd. Nogmaals excuses aan jou aangeboden.

hoi haarmannetje vergissen is menselijk leuk dat je iniedergeval het effe rechtzet
groet van k.k