PDA

View Full Version : Kapper om toppik oid te proberen?


another
28 april 2012, 10:06
Hallo!

Kennen jullie een kapsalon die toppik oid heeft? Ik zou wel eens willen weten hoe het staat bij mij, maar om nou meteen zo'n potje aan te schaffen...
Daarnaast heb ik een lastige kleur haar (net geen bruin, net geen blond) en vraag ik me af welk potje ik nodig heb.

Als iemand me een kapper kan adviseren, I'm all ears ;)

Jan Waals
28 april 2012, 13:10
Er zijn diverse kapsalons waar je zo binnen kan stappen voor een goed kleur advies en uitleg hoe je Toppik moet aanbrengen.
Zie bijvoorbeeld bijgesloten link.
http://www.hairlabs.nl/dealers (http://www.hairlabs.nl/dealers)
Vul daar je eigen plaatsnaam in en je ziet de salons bij jou in de buurt die Toppik hebben.
Uiteraard kan je ook bellen naar de receptie van justhair 010-4623011 of mailen info@justhair.nl Let op: een demonstratie is altijd gratis en vrijblijvend.

another
22 mei 2012, 10:34
Extreem late reactie van mijn kant, maar bedankt voor uw bericht!

Ik begrijp niet goed wat ik onder demonstratie moet verstaan..kunt u hier wat meer over uitleggen?

dZinee
22 mei 2012, 19:50
Dat kun je zelf toch wel bedenken lijkt mij zo.
Ze doen voor wat het doet. Eventueel bij zichzelf of bij jou. Misschien kan je zelf even proberen om te kijken hoe makkelijk je het vind.

Voor net geen bruin maar geen blond zou ik light brown pakken.

another
23 mei 2012, 11:47
Dat kun je zelf toch wel bedenken lijkt mij zo.
Ze doen voor wat het doet. Eventueel bij zichzelf of bij jou. Misschien kan je zelf even proberen om te kijken hoe makkelijk je het vind.

Voor net geen bruin maar geen blond zou ik light brown pakken.

Ja, dat had ik zelf ook al wel begrepen :frusty:
Ik doelde meer op hoe het in z'n werk gaat; waar meld je je aan, krijg je het de 1e keer op je hoofd of krijg je enkel uitleg, etc..

Jan Waals
23 mei 2012, 15:50
Beide, dus uitleg en het product wordt gratis op uw haar aangebracht.

another
23 mei 2012, 20:32
Beide, dus uitleg en het product wordt gratis op uw haar aangebracht.

Klinkt goed! En waar kan ik dat dan laten doen?

AnthonieH
23 mei 2012, 21:36
Klinkt goed! En waar kan ik dat dan laten doen?Berichtje nummer 2? 010 is het kengetal voor Rotterdam en op de gegeven site kun je je woonplaats invullen en veel meer adressen vinden.

Salvamia
25 augustus 2012, 12:40
Je kunt bij ons in Eindhoven ook een demonstratie krijgen.