PDA

View Full Version : hm info van ghoclinics


dizzy
12 april 2004, 11:58
De heer gho geeft op 19 april in eindhoven een uitleg over haartransplantatie gebaseerd op hm.
kijk op www.ghoclinics.com voor meer info. misschien is er een doorbraak op hm .

dizzy
12 april 2004, 12:01
Foutje, het moet zijn www.ghoclinic.com.

VinDiesel
12 april 2004, 14:52
ziet er goed uit!

iemand die in de buurt van eindhoven woont en voor ons langs wil gaan??

Henk21
12 april 2004, 15:04
ziet er goed uit!

iemand die in de buurt van eindhoven woont en voor ons langs wil gaan??


Goed idee. Ik woon er alleen niet in de buurt!

Intrusionnow woont er volgesmij in de buurt

Mailman
12 april 2004, 15:21
Whoooo die Gho. Dan begint haarvermenigvuldiging wel heel serieus te worden. Lijkt me heel interessant om daar heen te gaan. Maar hm is in het begin toch niet te betalen ben ik bang.

pindakaas
12 april 2004, 15:32
Whoooo die Gho. Dan begint haarvermenigvuldiging wel heel serieus te worden. Lijkt me heel interessant om daar heen te gaan. Maar hm is in het begin toch niet te betalen ben ik bang.

1 HT@Laser Aesthetic, 2000 grafts.

nee, die was niet duur zeker...;)

Mailman
12 april 2004, 15:38
nee, die was niet duur zeker...;)

LOL, hehe. Ja, duur genoeg :confused: Maar HM zal nog wel een tikkie duurder zijn.

VinDiesel
12 april 2004, 15:46
ik dacht dat ik juist had gelezen op hairlosstalk dat hm goedkoper zou zijn dan een normale haartransplantatie......iemand anders die zich dat ook kan herinneren?

Mailman
12 april 2004, 16:32
Wat een goed nieuws allemaal op zo'n dag :D Net zoals: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3043

Maarja, is het niet zo dat alle nieuw geïntroduceerde diensten en produkten zullen worden uitgemolken? Kijk naar de DVD speler/writer, de LCD tv's etc. Die waren in het begin ook reteduur, terwijl ze nu nog met winst kunnen woren geproduceerd. Nu maar hopen dat ze de hulpbehoevenden zoals wij :P in mindere mate proberen uit te melken.

pindakaas
12 april 2004, 16:38
Maarja, is het niet zo dat alle nieuw geïntroduceerde diensten en produkten zullen worden uitgemolken? Kijk naar de DVD speler/writer, de LCD tv's etc. Die waren in het begin ook reteduur, terwijl ze nu nog met winst kunnen woren geproduceerd. Nu maar hopen dat ze de hulpbehoevenden zoals wij :P in mindere mate proberen uit te melken.

'T zit `m eigenlijk in het aantal klinieken dat HM in zijn pakket kan gaan hebben. Als je de 1ste bent, kun je veel geld vragen, das simpel, maar zijn er meerdere, dan word het concurreren.

Logisch..

Francis
13 april 2004, 17:32
Whoooo die Gho. Dan begint haarvermenigvuldiging wel heel serieus te worden.
Ik hoop alleen maar niet dat het om negatief nieuws gaat, want wie weet zegt hij tijdens die meeting wel dat het nog verscheidene jaren zal duren vooraleer HM beschikbaar is...

VinDiesel
13 april 2004, 18:47
ik ben ook zeer benieuwd........trouwens, als ik de pics op de gho site ga kijken en ik kijk naar hairline vind ik de resultaten niet zo indrukwekkend.......of zouden die foto's te snel genomen zijn na de hm transplantatie ipv de vereiste 6-12 maanden?

we hebben echt iemand nodig die daar vragen kan gaan stellen, misschien de webadmin zelf wel??

Henk21
13 april 2004, 18:57
ik ben ook zeer benieuwd........trouwens, als ik de pics op de gho site ga kijken en ik kijk naar hairline vind ik de resultaten niet zo indrukwekkend.......of zouden die foto's te snel genomen zijn na de hm transplantatie ipv de vereiste 6-12 maanden?

we hebben echt iemand nodig die daar vragen kan gaan stellen, misschien de webadmin zelf wel??

Die foto`s en prijzen op de site van gho gaan over zij FUE methode. De litekenlozen transplantatie waarmee maar een maximum aantal follicels per ht kunnen worden getransplanteerd. De methode waar we het in deze topic over hebben word binnen nu en een aantal jaren ( max 5 ) op de markt gebracht.

jornkielman
13 april 2004, 19:49
Ik denk, weet wel zeker, dat klonen of HM nog JAREN gaat duren. Ik denk dat het maandag a.s. over FUE gaat, maar dat GHO beweert haren weg te halen achterin en dat deze haren gewoon weer terugkomen(in 80% v/d gevallen). Heeft met die stamcellen te maken. Ik vind het een raar verhaal, maar ben ERG benieuwd! Ik ga in ieder geval maandag a.s.

Jaapie
13 april 2004, 19:53
Hoe laat is dat? Als het 's middags is ga ik msischien ook.

dizzy
13 april 2004, 22:37
het is s avonds van 1900 tot 2130 jaapie ennuh ik ben eigenlijk ook erg benieuwd wat hij heeft te melden over dit onderwerp. maar eindhoven ligt
voor mij niet naast de deur dus ik hoop dat er iemand van haarweb heengaat
en ons verder kan inlichten.

jornkielman
13 april 2004, 22:47
het begint om 19h tot 21.30...Ik ga er dus wel heen.

Mailman
19 april 2004, 22:43
Is er nog iemand geweest vanavond naar de bijeenkomst en zo ja zijn er interessante zaken aan het licht gekomen?

maart84
19 april 2004, 23:37
Ben inderdaad ook erg benieuwd!!!

Jaapie
20 april 2004, 08:01
ik kon helaas niet :(

jornkielman
22 april 2004, 10:02
Ik ben maandag bij GHO geweest. Ik vond het interessant, aardige man ook, alleen vond ik het jammer dat er geen modellen bij waren. Zijn verhaal klinkt erg interessant, alleen wil ik eerst bewijzen zien. HIj beweert iets anders te doen dan FUE, tenminste.....Hij doet FUE met een speciale geheime techniek + dat hij de stamcellen achterlaat in de follikel, zodat de weggenomen haren terug KUNNEN groeien. Het is alleen niet zeker, wat ik weer raar vindt, vooral omdat een aantal collega's wel modellen hebben gezien en die vonden het niet veel....Hij beweert dat de FUE van chirurgen niet te vergelijken is met zijn techniek, omdat daar wel degelijk littekens bij ontstaan. Ik zou graag bverrotti een keer willen zien samen met andere modellen die door FUE een bos haar hebben gekregen.
Ik vond het wel raar dat er slechts 5 man aanwezig was bij de presentatie, maar dat komt omdat hij internationaal georienteerd is en NEderland nu eigenlijk pas Gho gaat leren kennen. Ik ben benieuwd...
Verder gaat het klonen nog JAREN duren en snapt hij niet waar BAzan mee bezig is...Die gaat in 2004 klonen? Hij gelooft er NIETS van.....

Het was dus een interessante avond!

Roland
22 april 2004, 10:10
FUE+een geheime techniek? Dat is toch niet wat ik me van zijn wereldwonder 'HM' voorstelde eerlijk gezegd. Daarmee krijg je volgens mij nog lang niet genoeg haren om een natuurlijke haarlijn te creeeren, toch? Of lees ik het nou helemaal verkeerd

maart84
22 april 2004, 10:19
Mmmmm best interesssant....maar met die 'geheime ontwikkeling' in combinatie met FUE...is er toch eigelijk al HM??? want je haalt een haar achter op de scalp weg doormiddel van FUE....plant deze op de bbovenkant weer in....maar door de 'geheuime ontwikkeling' groeit de haar op de achterkant van de scalp weer door.... (8 op de 10 haren doet dit).
Je hebt dus een vermenidvuldiging van 1.8 :) en dat is HM... (of zie ik het nou verkeerd???)

Trouwens, jorn weet je ook wanneer Gho deze nieuwe methode gaat toepassen? en of het ook echt zo werkt als hij zeg dat het werkt?

en Roland...ik zie dat jij precies het zelfde regime grbuikt als ik...Hoe lang gebruik je het al? en werkt het goed bij jou???
Groeten
Maart

Henk
22 april 2004, 12:10
Ik heb op hairsite iemand gesproken die een FUE had laten doen bij Gho, en die zei dat het waar was dat de haartjes in de donorregio weer teruggroeiden.

jornkielman
22 april 2004, 13:12
Gho past deze al toe, alleen heb ik van mensen gehoord dat de resultaten niet denderend zijn. Collega's zijn bij de opening van de kliniek geweest. Ook zeggen FUE chirurgen dat GHO hetzelfde doet als wat zij zelf doen, al beweert GHO JUIST van niet. Onze chirurgen zeggen dat de teruggroei al jaren bekend is. Echter, je kan niet garanderen dat die haren LEVENSLANG meegaan. Dan heb je er dus niet veel aan. Ook vraag ik me af hoe GHO weet waar hij een donorhaar kan verwijderen vanaf de wortel gezien, want die wortel heb je dus blijkbaar niet nodig voor HERgroei....

Klinkt dus goed, maar ik heb wel mijn twijfels...Hij past deze techniek inmiddels namelijk al een aantal jaar toe en was toch bezig met het klonen. Nu dit klonen en er voorlopig nog niet aan komt, gaat hij met deze techniek verder......
Ik zou graag wel eens bij een dergelijke behandeling aanwezig willen zijn.......

Henk21
22 april 2004, 22:56
He Jorn,

Heeft Gho het nog gehad over de echte HM ( dus niet dit slechte aftreksel )?
In een interview met hairsite zei hij in 2002 de behandeling rond 2005 te hebben afgerond en dat hiermee evt dmv meerdere sessie iedere dichtheid en haarlijn is te creeeren alhoewel hij het niet cosmetisch verantwoord vond..

dit interview is via mijnhaar.nl te vinden..

Henk
23 april 2004, 08:54
Hé Jorn,

Heb je enig idee hoe het mogelijk is om een haartje te verwijderen zodat de wortel toch nog een haartje blijft produceren? Dat haartje wat volgens Gho verwijderd wordt moet toch een functie gehad hebben, of niet?