PDA

View Full Version : bijeenkomst??


Wendy'83
5 april 2002, 09:04
:confused:

hoi allemaal,

ik heb nog een vraag namelijk:
ik heb gehoord dat er een bijeenkomst komt die gaat over ttm??
is dit zo? en zo ja, wanneeer en waar en hoe laat enz?

graag zou ik hierop antwoord hebben, alvast bedankt wie me kan helpen.


groet en liefs,

Wendy

eus
5 april 2002, 12:30
Hoi Wendy,
Er is op 20 april een bijeenkomst van de ocd vriendenkring (dit kun je zien op hun site www.ocdvriendenkring.org
Maar dit is niet speciaal voor mensen met trichotillomanie.
Over een ontmoeting met ttm lotgenoten weet ik niets, zou misschien wel eens leuk zijn??
groet eus.

monique3
5 april 2002, 12:45
Hier weer een berichtje van monique3.
Ik wilde even reageren op dit stukje, ttm-ontmoeting.
Ik wilde er in eerste instantie niets over zeggen, maar ik wil het toch niet voor mezelf houden.
Er komt inderdaad een ttm-ontmoeting, maar die heb ik met een paar ttm-ers opgezet.
Het zijn contacten die ik zelf heb opgedaan via libelle-oproep, en een paar van hen zijn inmiddels lid van haarweb en/of ocd-vriendenkring.

Maar het zit zo, we zijn door een van hen thuis uitgenodigd en zij wil dus anoniem blijven, vandaar dat ik er verder niets over kan zeggen. Ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen, ik wil tenslotte haar wens respecteren.
Zij is trouwens geen lid van twee genoemde sites hierboven.

Maar nu het bekend is en jullie het er over hebben, wil ik vragen hoe jullie dus tegenover een ttm-ontmoeting staan, van alleen maar ttm-ers dus?
Als jullie die willen, dan kan ik het wel verzorgen voor jullie, ik heb nu samen met de ocd-vriendenkring de tweede ontmoeting geregeld.
Dus dat wil ik voor ttm-ers ook heel graag doen.
Dus jullie zeggen het maar!!
Ik zou het in ieder geval heel fijn vinden om met ttm-ers bij elkaar te komen.
Ik hoor het graag van jullie!!!
Tot dan sterkte weer aan jullie allemaal, en een dikke knuffel van monique3.

bolleke
5 april 2002, 22:33
Hallo allemaal, (hoi Monique, blij dat je weer wat van je laat horen!)...

Ik zou het niet alleen fijn vinden om elkaar te ont-moeten, ik denk zelfs dat het enorm bevrijdend kan zijn voor ieder van ons die er aan toe is... (en waarom niet, we moeten ons toch voor elkaar niet schamen?)
De eerste keer in mijn leven dat ik lotgenoten ontmoette (Monique en Madelief) ging er zo'n geweldig gevoel door mij heen, een soort van 'weten', een bevestiging, een 'oer-kracht' om er voor te gaan... een bevrijding van eindelijk, ik ben niet alleen, er was zoveel herkenning...
Een aanrader, echt waar... maar... niets moet, wie voelt dat zij er nog niet klaar voor is, moet dit niet doen.
Ik ben er in elk geval klaar voor. Het is zelfs zo dat de tweede ocd-ontmoeting mij mee gestimuleerd heeft om aan de drang te weerstaan omdat mensen mij toen (19 januari) gezien hebben en omdat ik nu wil en kan bewijzen dat het veel beter met me gaat, ik wil gewoon niet meer verliezen!!!

Wat vinden jullie ervan, klaar voor de ont-moeting???
Liefs, bolleke

Wendy'83
6 april 2002, 10:49
hoi allemaal,

Ik zou het helemaal geweldig vinden zon ontmoeting en dan alleen mensen die ttm hebben. ik denk ook zeker dat het goed is omdat je dan pas echt zoiets heb van ik ben niet de enige. ik zou hier heel graag aan mee willen doen dus laat snel iets horen!

veel liefs en veel sterkte wendy

Madelief
6 april 2002, 20:48
Hoi allemaal,
Ik ben zeker voor een ontmoeting, laten we gauw een datum prikken. Ergens anders, onder een ander kopje had ik deze vraag vorige week ook gesteld en toen reageerden er ook een aantal positief. Dus......tijd voor een ontmoeting!!!!!!
Zijn er onder jullie ook die uit Het Noorden des lands komen??
Groetjes Madelief.

eus
7 april 2002, 00:06
Hallo allemaal,
Ook ik ben voor een ontmoeting, spannend, maar het lijkt me ook
heel leuk/prettig/interresant om 'live' contact te hebben.
Ik kom zelf uit Brabant, maar vind het geen probleem om een stukje te reizen.
Dus, wie heeft ideeen over plaats en tijd? Ergens in Mei?
Groeten eus.