PDA

View Full Version : Yuppi!!!Eindelijk Wonder Creme gevonden...


yildiz
28 juni 2012, 22:31
Eindelijk, ik heb wat gevonden voor mijn zoon.
Percies na 1 jaar heeft weer helemaal haar.
Ik noem die creme wonder creme ,verder zeg niks Wij zijn hartstikke blij mee
en mijn zoon hoeft geen ped om...
ik wil graag die mensen met AA ook helpen...:D
--link verwijderd ivm virus--

Janus1
29 juni 2012, 00:53
Lul niet!

agatha
29 juni 2012, 11:34
En dat doe je door het niet te vermelden wat het is? Vreemd

yildiz
30 juni 2012, 17:12
En dat doe je door het niet te vermelden wat het is? VreemdHallo Agatha,
Ik weet niet ,dat mag van webmaster naam van product op algemeen bericht mee delen.
En ik wil graag mensen met haar problemen helpen(emotie )
omdat mijn zoon zelfte gehad heb.

Elser
3 juli 2012, 19:07
Fantastisch, de zoon van Yildiz hoeft geen petje meer op. Na lang zoeken vond Yildiz een Turkse website waarop dit wondermiddel eenvoudig te verkrijgen is.

Goed zo Yildiz, ga zo door.:)

i love hair
3 juli 2012, 19:08
met helpen bedoel je zeker je eigen zakken vullen. shame on you may you live forever.

yildiz
3 juli 2012, 19:55
Fantastisch, de zoon van Yildiz hoeft geen petje meer op. Na lang zoeken vond Yildiz een Turkse website waarop dit wondermiddel eenvoudig te verkrijgen is.

Goed zo Yildiz, ga zo door.:)
Hallo Elser,
U gelooft niet ,ik weet het.ik heb ook die tijd gehad.
Mijn zoon is 7 jaar,vorig jaar hij is in groep 2 gebleven (stress)in een keer boven hoofd begin kaal geworden,naar h.a.naar dermo. Zelfte verhaal.Hij heeft AA ...
Ze kunnen niks aan doen.AFWACHTEN!!
Naar vakantie werd nog erger helemaal kaal geworden, daar ook in zkh geweest zelfte verhaaltje...als je moeder bent, dan je bent onrustig je wilt graag je kindje helpen maar je kan niks aan doen .via net zoeken mensen vragen,maar geen oplossing...
Toevallig in turkse taal via google gezocht en ik heb die creme gevonden.eerst indruk ja ze willen geld van je plukken,
Dag na ik heb gewoon die dhr gebeld ,geinformeerd, maar ik was nog niet invertrouwing,dhr heeft met mij maand gemaild en getelefoneerd.
Na die tijd we hebben beslissen ...toch proberen.
Hij zeije moet minimaal 2 flessen kopen ok. Gedaan
Begin februari 2012 gekregen in gesmeerd,iedere dag ingesmeerd moet anderenhalf uurtje inblijven daarna goed wassen
Ik heb gedaan en goed gelukt
Vanaf vorig week hij is zonder pet naar school. Hij is zo blij.

yildiz
3 juli 2012, 20:01
met helpen bedoel je zeker je eigen zakken vullen. shame on you may you live forever.
Hallo love hair,
Als je wilt hulp mag naar onze.
Wij zijn gastvrijheid.dan kun je wel zien dat ik zakelijk of menselijk bezig ben...gr.
Ik had eerste dag foto van mijn zoon in website laten zien maar mijn Man vond niet leuk voor mijn zoon heb ik weer verwijderd...

yildiz
3 juli 2012, 20:05
Fantastisch, de zoon van Yildiz hoeft geen petje meer op. Na lang zoeken vond Yildiz een Turkse website waarop dit wondermiddel eenvoudig te verkrijgen is.

Goed zo Yildiz, ga zo door.:)Hallo Elser,
Ik heb expres naam van website gegeven.om jullie kunnen zelf kijken.wat ik voor mijn zoon gebruiken.
Maar jullie hebben helemaal anders gedacht .jammer ....gr.

Elser
3 juli 2012, 20:41
Hallo Elser,
U gelooft niet ,ik weet het.ik heb ook die tijd gehad.
Mijn zoon is 7 jaar,vorig jaar hij is in groep 2 gebleven (stress)in een keer boven hoofd begin kaal geworden,naar h.a.naar dermo. Zelfte verhaal.Hij heeft AA ...
Ze kunnen niks aan doen.AFWACHTEN!!
Naar vakantie werd nog erger helemaal kaal geworden, daar ook in zkh geweest zelfte verhaaltje...als je moeder bent, dan je bent onrustig je wilt graag je kindje helpen maar je kan niks aan doen .via net zoeken mensen vragen,maar geen oplossing...
Toevallig in turkse taal via google gezocht en ik heb die creme gevonden.eerst indruk ja ze willen geld van je plukken,
Dag na ik heb gewoon die dhr gebeld ,geinformeerd, maar ik was nog niet invertrouwing,dhr heeft met mij maand gemaild en getelefoneerd.
Na die tijd we hebben beslissen ...toch proberen.
Hij zeije moet minimaal 2 flessen kopen ok. Gedaan
Begin februari 2012 gekregen in gesmeerd,iedere dag ingesmeerd moet anderenhalf uurtje inblijven daarna goed wassen
Ik heb gedaan en goed gelukt
Vanaf vorig week hij is zonder pet naar school. Hij is zo blij.

Volgens mij is iedereen blij, petje af!
:D

yildiz
2 augustus 2012, 02:33
http://aronex.net/index.php?id=urunler&tur_id=223
foto's van mijn zoon staat op die link.jullie kunnen wel zien

sonico
10 augustus 2012, 12:04
http://aronex.net/index.php?id=urunler&tur_id=223
foto's van mijn zoon staat op die link.jullie kunnen wel zien

He Yildiz, je bedoelt zeker dat je met Couvre smeert? Dat spul bestaat al decennia. ;)

yildiz
11 augustus 2012, 01:35
He Yildiz, je bedoelt zeker dat je met Couvre smeert? Dat spul bestaat al decennia. ;)

Hoi Sonica,
Nee,dat is geen Couvre, die heet ARONEX komt uit turkije (zuiver natuur spul)...
Die couvre ken ik niet..
, niemand gelooft maar die foto s zijn 100procent waar!!!.
"ik heb 2 flessen aan een meisje van 6 jaar gegeven .bij meisje begint ook haar groei vanaf (begin julie 2012)
Gr,

jokeadema
11 augustus 2012, 15:28
hallo yildiz
ik kan voor anderen niet oordelen of ze je geloven of niet dat het je zoon is
ik geloof je wel en ik vind het echt erg dat je manneke zo heeft moeten rond lopen
ben blij dat het nu over is dankzij de creme

gr joke

yildiz
13 augustus 2012, 21:22
hallo yildiz
ik kan voor anderen niet oordelen of ze je geloven of niet dat het je zoon is
ik geloof je wel en ik vind het echt erg dat je manneke zo heeft moeten rond lopen
ben blij dat het nu over is dankzij de creme

gr joke
hoi Joke,
van harte bedankt, dat je zo mee gedeeld...het is zo, geloof je wel of niet!!
Voor mij is geen probleem . ik weet nog, wat mijn zoon heeft mee gemakt, als ik begin om te vertellen ,tranen gaan niet stoppen... maar GELLUKIG hij is zo blij,
Mijn idee was mee delen misschien kan ik nog anderen helpen maar het is niet zo.ik ben altijd te goed dat weet ik nog een keer
M.v.g.

jord-y
14 augustus 2012, 15:33
Fantastisch altijd opmerkelijk die wondermiddelen die niemand kent, maar toch bestaat het blijkbaar!
Laten alle haarwebleden die gaan kopen dan kunnen we deze site sluiten bedankt yildiz!!!

yildiz
17 augustus 2012, 22:34
Fantastisch altijd opmerkelijk die wondermiddelen die niemand kent, maar toch bestaat het blijkbaar!
Laten alle haarwebleden die gaan kopen dan kunnen we deze site sluiten bedankt yildiz!!!

Jij bent nog steeds druk bezig met je haar denk ik . Maar mijn zoon is al 2 keer kapper geweest.
Kan me niet schelen , willen ze kopen of niet !ik heb eerlijk gedeeld

mrDJ
7 september 2012, 08:06
Wat zijn de bestandsdelen volgens het label op de verpakking? Of zijn die 'geheim'? Zo te zien plantaardig.

Dat ze met dit soort kruidenextracten nog haartransplantatie klinieken in Turkije hebben ;)

Foto's op de site lijken van het herstel van een chemo-kuur...

yildiz
8 september 2012, 14:27
Wat zijn de bestandsdelen volgens het label op de verpakking? Of zijn die 'geheim'? Zo te zien plantaardig.

Dat ze met dit soort kruidenextracten nog haartransplantatie klinieken in Turkije hebben ;)

Foto's op de site lijken van het herstel van een chemo-kuur...

Die mensen hadden Alopecia Areata Alopecia Universal Gehad.
Je kan makkelijk google vertaling gebruiken om beter te weten toch;)
Verder weet ik niet ik heb gekocht voor mijn zoon en goed geholpen (binnen 4maanden)...
Gr,