PDA

View Full Version : Gezicht Laseren


Magnolia
14 april 2004, 09:48
Hoi hoi,

Ben al heel lang niet op het forum geweest, maar heb het toch weer gevonden. Ik ben er serieus over aan het denken om mijn gezicht te laten laseren (of al die tig andere mogelijkheden). Normaal gesproken hars ik mijn bovenlip 1 keer in de week en bleek ik de rest van de haartjes in mijn gezicht eens in de 6 weken.

Nu heb ik op internet gelezen dat je voor de behandeling een x aantal weken niet mag harsen en tussendoor ook niet. Waar ik eigenlijk bang voor ben is dat er stoppels ontstaan en het heel erg gaat opvallen. Ik studeer nog en heb ook een heel erg representatieve bijbaan op de luchthaven en soms zitten klanten maar op 30cm afstand. Lijkt me dus geen fijn idee dat ze stoppels kunnen zien.

Heeft iemand ervaring met het laseren van het gezicht?? En verder wil ik weten waar in de omgeving van Rotterdam of Den Haag goede klinieken zijn. Of waar ik absoluut niet heen moet. Ik wilde eerst naar het Albert Schweitzer maar las hier op het forum dat het niet zo goed was. Maar goed hopelijk hebben jullie wat tips voor mij!

Alvast bedankt!

maud
14 april 2004, 19:35
Hoi Magnolia,

Tja ik twijfel ook wie ik moet kiezen om eventueel mijn overbeharing te laten laseren. Kijk eens op www.korpos.nl prijzen zijn niet al te hoog.

Groetjes
Maud

Wendy
16 april 2004, 14:02
Hoi Magnolia,
Je informatie klopt. Je mag tussen de behandelingen door alleen het haar scheren. Nat scheren is hierbij het meest aan te bevelen Je mag ook niet in de zon, omdat een gebruinde huid niet goed regeert met het laserlicht. Het kan pigmentverschuivingen veroorzaken
Zelf heb ik goede ervaringen met een instituut in Rotterdam. Weliswaar werken zij niet met laser maar met flitslamptechniek.
Ik wil echter geen ongeoorloofde reclame maken dus als je meer info wilt, stuur me dan even een pm.
Groetjes, Wendy

Leukcontact
9 september 2004, 19:57
Hi Wendy,

Heb je nog steeds zo'n positief gevoel bij het wegflitsen van je haren.
Graag hoor ik jouw eerlijke mening en welke techniek er gebruikt wordt er zijn er nl. zoveel en ik heb begrepen dat de 1 beter is dan de ander.

Groet,

blop
21 juli 2009, 15:09
klinieken vragen veels te veel, je moet niet rekenenen op 6 behandelingen vaak maar op 20 behandelingen