PDA

View Full Version : Houdbaarheid Minoxidil !


Nate
6 april 2002, 15:00
Ik heb 100ml Minoxidil in Januari gekocht bij Vitaminox,nu is het zo dat er allemaal troebel onderin ligt,dit was eerst niet.
Nu vraag ik me af of het nog wel goed is,kent iemand dit of weet iemand wat dit is ? :confused:

Groeten Russel.

Do
9 april 2002, 21:55
Hoi Russel,

Ik ken het probleem, heb in een ver verleden dit produkt ook gebruikt en er zaten allemaal witte vlokken onderin het flesje. Bij navraag bleek dit vrij normaal te zijn als het een tijdje staat (ze vergeleken het met het kristaliseren van suiker in een produkt) en ze verzekerden mij dat de kwaliteit van het produkt hier niet onder te lijden had. Het advies wat ze mij gaven was goed schudden zodat alles weer goed met elkaar vermengd word.

Groetjes Do.

Nate
10 april 2002, 10:19
Hoi Do,

Bedankt voor je reactie, toch twijfel ik of het daadwerkelijk nog van goede kwaliteit is.Als er bepaalde stoffen kristaliseren lijkt het me niet meer optimaal.Ik heb er genoeg voor betaald dus maak ik het maar gewoon op.

groeten Russel.

Alonso
10 april 2002, 16:58
Russel,

Minoxidil 2% of 5% is maximaal 6 maanden houdbaar, ik weet niet of dat goedje van jou reeds die termijn heeft verstreken?

Alonso

Nate
10 april 2002, 19:25
Nou,er zat een klein papier strookje bij van 1cm breed en 3 cm lang met een productie datum van januari, beetje vaag allemaal,maar ja bestel er in ieder geval niet weer wat.

Russel.

Axel
1 februari 2004, 12:50
Moet je er altijd mee schudden voor gebruik ?

Ik gebruik nu Minoxidil voor bijna een jaar en heb dat nog nooit gedaan, khoop niet dat het zo'n grote invloed heeft gehad.

ugh
1 februari 2004, 20:30
Ik heb Member's Mark Minoxidil Extra Strength (5%).
Iets van Okt2003 gekocht via eBay en is houdbaar tot mei 2005.

De vloeistof is helemaal doorzichtig, geen vlokken te zien.