PDA

View Full Version : mn nieuwe haar


Saar
15 april 2004, 19:35
Ben vandaag in Assen voor ene pruik geweest en ben meteen geslaagd :D Ben van mezelf erg donker qua haarkleur en heb nu een bijna net zo donkere kleur maar dan met allemaal rooie en oranje plukjes :cool:

Morgen eerst nog ff naar de kapper om t mn eigen haar flink in tekorten en dan kan ik van mn nieuwe haar gaan genieten. Het winkeltje waar ik ben geweest was echt een ontzettend leuk zaakje, had ontzettend veel keuze, aardige mensen en gezellige sfeer.

dat wou ik ff kwijt.....

ninja
15 april 2004, 19:42
Mooi weer,lente, nieuwe look,genieten ...en je niet gek laten maken !!!
Don,t worry be happy groetjes Ninja :D

maantje
15 april 2004, 19:56
Leuk zeg dat je zo enthousiast bent over je "nieuwe haar" tis ook de tijd van het jaar voor wat nieuws :D veel plezier met je nieuwe look,groetjes marjan

jackie
16 april 2004, 11:37
Fijn dat je meteen geslaagd bent. Helemaal fris en mooi de lente in.
Geniet er maar van.

Groetjes Jackie

WendyZ
18 april 2004, 17:42
Je nieuwe pruik klinkt leuk joh met al die kleurtjes! Is het lang of kort haar en is het van echt haar gemaakt of synthetisch?

Groetjes!

Wendy :)

Saar
20 april 2004, 18:09
Leuk om jullie reacties te lezen. Het is een korte pruik tot net onder mn oren en is synthetisch (ik vnd een echte zo zonde aangezien ik ook heel graag zonder loop)

Janne
25 april 2004, 14:26
Hoi!


Ik heb nu ook sinds een week een pruik en ik ben er heel erg blij mee. Het is iets wat erg tegen mijn gewoontes ingaat. Lang rood haar, iets wat ik nog nooit heb gehad. Maar iedereen vind hem heel erg mooi, en ik voel me er zo fijn door! Mijn eigen haar past eronder, dus die kan ik ook nog gewoon houden. En nu ook mijn haar terug komt zie ik het wel weer zonnig in..

jackie
25 april 2004, 20:19
ik heb ook een heel andere kleur dan dat ik eerst had. Mijn kapper zei dat het dan ook niet zo opvalt. Mensen zeggen dan eerder "heb je een nieuw kleurtje"
Ik stond trouwens vanochtend voor de spiegel en tot mijn verbazing zag ik wat kleine haartjes groeien. Maar ze waren wel grijs :confused:
Dus als het nog ooit gaat groeien zal ik wel grijs worden. Maar dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg. We wachten af.

groetjes Jackie

maantje
25 april 2004, 21:20
hahaha bij mij begint er ook weer wat te groeien...grijs...alleen op de allereerste kale plek groeit helemaal niets..maar op de andere plekken voel ik wel stoppeltjes,het groeit alleen veel langzamer dan de rest van mijn hoofdhaar.hebben jullie dat ook ? Groetjes Marjan

tinny
9 juni 2004, 16:33
dat grijze haar, dat verkleurd normaal nog, bij mij was dat toh het gevaltoen ik nog enkele kleine kale plekjes had en er begon er weer eentje te groeien was dat witte haar, maar die verkleurde wel weer
:D

WendyZ
23 juni 2004, 14:12
Is er iemand die wel een pruik heeft met echt haar? En zo ja, waar heb je 'm laten maken en heb je er 1 met kort of lang haar genomen?

Assie
23 juni 2004, 14:35
hoi Wendy,
Ik heb dus een pruik met 70% echt en 30 % synthetisch haar. het is niet kort en ook niet lang maar er tussenin ;)
Het bevalt mij prima, het ziet er heel natuurlijk uit. Ik heb het gekocht(op maat laten maken) in Bussum op de huizerweg.
Mijn haar is gemaakt nadat ik eerst een synthetische pruik heb gedragen. De kleur beviel prima(gewoon bruin met wat licht erdoor)maar hij was echt te strak.Deze is dus helemaal op maat gemaakt met dezelfde kleur haar! Ik plak hem met 2 stukjes plakband bij mijn oren vast. Het synthetische haar in de pruik zorgt ervoor dat het haar beter in model blijft. Eens in de 3 a 4 maanden moet ik voor een onderhoudsbeurt terug (kost 40 euro). Het haar blijft wel langer mooi dan een synthetische pruik( gaat bijna 2 jaar mee) en is ook bij te knopen wanneer er dunne plekken komen. Er is nu voor mij een tweede pruik in de maak zodat ik twee dezelfde pruiken heb en dus altijd een reserve of schone kan op doen.
Alleen het enige nadeel is:.... ze zijn zo duur!!(ongeveer 1300 euro) :mad:
Als je meer wil weten hoor ik het wel.
groetjes
Assie

mooswindhoos
23 juni 2004, 23:39
Ik heb een pruik van echt haar.
Ben er zeer tevreden over, slaap er tegenwoordig mee, was het onder de douche, sport enzovoorts. Als ik weer een beetje gespaard heb wil ik wel weer bij een andere leverancier gaan proberen. Hoop dat je zaterdag komt kunnen we gewoon met elkaar kletsen gaat wat sneller dan via het forum.

Groetjes,

Mooswindhoos