PDA

View Full Version : sprietje hier en daar


maantje
18 april 2004, 21:35
Hoi allemaal,ik heb 2 weken geleden mijn haar er helemaal af laten scheren en het begint nu aardig te groeien.zelfs op de kale plekken komen sprietjes...die groeien wel niet zo snel als het andere haar maar er gebeurt wat...De kale plekken begroeien niet helemaal maar ik voel wel sprietjes.Kan dat beteken dat het toch nog weer goed komt of maak ik mijzelf nu wat wijs??groetjes Marjan

ninja
19 april 2004, 09:52
Hoi Marjan,waarom zou het niet kunnen ,het valt toch ook van de een op de andere dag uit?dus waarom zou het niet weer kunnen groeien?AA is zo onvoorspelbaar niemand weet hoe het onstaat en niemand weet een oplossing.Enja natuurlijk bij ieder sprietje dat groeit mag je toch zeker wel weer blijven hopen positief blijven TJAKKA groetjes Ninja

Saar
20 april 2004, 18:12
Hoop doet leven he en inderdaad AA is zo onvoorstelbaar dat je er weinig van kan zeggen in ieder geval duim ik voor je dat t helemaal terug komt :)

Janne
25 april 2004, 14:19
Hoi!

Ik heb nu ook al heel wat haar terug gekregen, op sommige plaatsen al een centimter lang, spier wit ,maar wat ben ik er blij mee! Die therapie werkt dus weldegelijk ook al gaat er wat pijn aan vooraf.
Groetjes Janneke

maantje
25 april 2004, 21:24
Wat voor therapie volg je dan??op het moment gebruik ik alleen vitamine B complex...als ik weer een beetje beter in mn vel zit wil ik naar een dermatoloog.groetjes marjan

jackie
26 april 2004, 21:32
Ik keek gisteren een keer op mijn wereldbol. Paar weken geleden kaalgeschoren maar het "beetje haar" wat er nog zit is weer een paar mm gegroeid. Maar tot mijn verbazing zag ik dus op enkele plaatsen waar dus eigenlijk niks meer zit, grijze (witte haren) tevoorschijn komen. Maar het zijn er zo weinig dat je wel heeeeeel goed moet kijken hoor. Maar ze zijn dus wit/grijs of zo. Hoe komt dat eigenlijk?
Stel dat ik nog ooit haar krijg zou het dan grijs zijn?
Ben gewoon heel nieuwsgierig.

groetjes Jackie

maantje
27 april 2004, 20:22
hoi Jacky,ik heb hetzelfde, ik krijg ook een hele andere haarkleur terug..ze hadden het al gezegd bij de kapper als je haar terug komt kan het zijn dat het grijs is want er zit geen pigment in..de kale plekken begroeien bijna niet maar de rest gaat wel hard.groetjes Marjan