PDA

View Full Version : Haar-en Nagelziekten Polikliniek


Kay
21 april 2004, 23:54
Heeft iemand ervaring met deze kliniek wat betreft over de haarziektes?
Is zijn onderzoek dat hij uitvoert betrouwbaar?

Het gaat mij om te achterhalen of ik een infectie hebt opgelopen,waardoor de haren op dit moment sneller uitvallen dan voorheen.

alvast bedankt,

Kay
3 mei 2004, 17:47
Vandaag naar deze kliniek geweest voor een haarwortelonderzoek 38euro en
consult 29euro

Had wat dingen op papier gezet en gaf het aan dr. Plinck hij wilde het niet eens lezen,koste hem veel tijd zei hij :crybaby:
Nog geen 1minuut naar me haar te hebben gekeken stond ik binnen 10 minuten alweer buiten,omdat de volgende patient al stond te wachten .Haarwortelonderzoek duurde 5 minuten ofzo.
Over een maand weten ze daar de uitslag van.Kan ik weer 29 euro komen brengen,want over de telefoon zeggen ze niets

Wat me opvalt is dat ALLE dermatologen huisartsen NIETS maar dan ook NIETS kunnen doen met haarproblemen.ZE willen alleen die euros van je hebben.Zoals ik al vaker hebt gehoord is het gewoon accepteren zeggen ze dan.Je staat gewoon machteloos toe te kijken hoe je haar verlies met de dag,een degelijk onderzoek willen ze niet doen.en is nergens te doen.
Die Boersma is ook zo'n zakkenvuller die niets voor je kan betekenen dan alleen finasteride voorschrijven en fotos van je haar maken,nou dat kan jezelf ook wel doen,kijk naar Ugh's foto's.

Ze nemen dit probleem niet serieus dit is me langzamerhand wel duidelijk aan het worden.Ik hoop dat Jaapie of wie dan ook hier ooit verandering in gaat brengen.

ugh
3 mei 2004, 19:36
Dus dr. Plinck heeft inprincipe alleen foto's gemaakt? Heb je de foto al gezien, of moet deze nog ontwikkeld worden? Hebben ze ook nog een haar zelf afgenomen, om deze verder te onderzoeken?

Houd ons op de hoogte

Kay
3 mei 2004, 21:02
Dus dr. Plinck heeft inprincipe alleen foto's gemaakt? Heb je de foto al gezien, of moet deze nog ontwikkeld worden? Hebben ze ook nog een haar zelf afgenomen, om deze verder te onderzoeken?

Houd ons op de hoogteHij heeft geen foto's gemaakt dat wist ik van te voren wel,misschien heb ik het hier boven wel verkeerd geformuleerd omdat ik het ook uit frustratie hebt getypt.


Ik ben het namelijk goed zat aan het worden van het probleem dat ik/wij hebben.
Hij heeft alleen bloedafgenomen en wat haren uit me hoofd getrokken voor verdere onderzoek en daarvan krijg ik pas over een maand de uitslag van en zal het jullie hier melden.Voor de rest is mijn boodscap aan jullie GA NIET NAAR HEM TOE.Waarom ben ik naar hem toe gegaan?
NOu omdat hij dat wortelonderzoek uitvoert en die Boersma niet als ik me niet vergis.oja hij zei me ook dat finasteride pas na een jaar of 2 aanslaat,en dat het wetenschappelijk bewezen was.1 woord BULLSHIT !!

plinck
25 januari 2007, 13:59
beste kay,

wat jammer dat destijds ons consult niet tot tevedenheid is geweest. Vanzelfsprekend is dat niet onze bedoeling.
Een haarwortelonderzoek is een eenvoudige, efficiente en doelteffende manier om te onderzoeken wat de oorzaak is van haaruitval en wat de ernst is van haaruitval. Wij verrichten een haarwortelonderzoek uit aan het begin van de behandeling en na een jaar om het resultaat te kunnen beoordelen. Zo kan er nooit iets mis gaan en kan altijd de behandeling tijdig worden bijgesteld.

Praktisch gezien mag het voor zich spreken dat de uitslag van het onderzoek niet onmiddellijk bekend is. Wij maken altijd tevoren duidelijk dat de uitslag in een vervolgconsult wordt besproken.

Finasteride is uitstekend werkzaam tegen alopecia androgenetica bij mannen. Uit medisch onderzoek en presentaties op congressen blijkt dat het resultaat pas duidelijk merkzaam wordt in de loop van 1-2 jaar. Dit is ook onze ervaring bij onze patienten.(inmiddels honderden)

Edit Tiuri: geen reclame maken svp

hektor
25 januari 2007, 17:04
Hij reageert op een post van bijna 3 jaar geleden...:confused: