PDA

View Full Version : Toppik vs Fullmore


Ryan R
2 oktober 2012, 14:18
Hi!

Ik gebruik een tijdje Toppik, naar tevredenheid.

Nu is er bij hair labs een aanbieding: http://www.hairlabs.nl/fullmore?utm_source=Hair+Labs&utm_campaign=3cf877bee4-30_september_2012_hairlabs&utm_medium=email

Geeft fullmore nou veel af?

Hoe verhoudt het zich tot toppik, iemand hier die beide heeft geprobeerd?

Ik hoor graag van jullie!

dZinee
2 oktober 2012, 16:02
bleehhh fullmore is crap.
Een soort verf die je op je hoofd spuit. Beetje vergelijkbaar met carnaval:P.

- Het maakt je haar 'hard', iets waar ik niet van hou
- Het geeft super snel af. Een paar druppeltjes en het bruin loopt langs je gezicht af
- De spuitbus verstopt de hele tijd!! Als je hem 3 dagen niet gebruikt verstopt de spuitbus, en het is een hels (en smerig) karwei om schoon te maken.

Maar..toch gebruik ik het heel af en toe. Als ik 100% zeker weet dat het droog blijft en het niet te lang in mijn haar hoeft te zitten, dan gebruik ik het als finishing touch. Eerst toppik aanbrengen etc. En dan als laatste nog wat fullmore erover.

Maar zoals je kunt opmaken, ik ben er geen fan van.

Ryan R
2 oktober 2012, 17:15
bleehhh fullmore is crap.
Een soort verf die je op je hoofd spuit. Beetje vergelijkbaar met carnaval:P.

- Het maakt je haar 'hard', iets waar ik niet van hou
- Het geeft super snel af. Een paar druppeltjes en het bruin loopt langs je gezicht af
- De spuitbus verstopt de hele tijd!! Als je hem 3 dagen niet gebruikt verstopt de spuitbus, en het is een hels (en smerig) karwei om schoon te maken.

Maar..toch gebruik ik het heel af en toe. Als ik 100% zeker weet dat het droog blijft en het niet te lang in mijn haar hoeft te zitten, dan gebruik ik het als finishing touch. Eerst toppik aanbrengen etc. En dan als laatste nog wat fullmore erover.

Maar zoals je kunt opmaken, ik ben er geen fan van.


Helder!

Dit spul laat ik links liggen, las op de site zelf al een paar niet bijster goede reviews.

Dank voor je reactie.

HairCoach
3 oktober 2012, 11:23
bleehhh fullmore is crap.
Een soort verf die je op je hoofd spuit. Beetje vergelijkbaar met carnaval:P.

- Het maakt je haar 'hard', iets waar ik niet van hou
- Het geeft super snel af. Een paar druppeltjes en het bruin loopt langs je gezicht af
- De spuitbus verstopt de hele tijd!! Als je hem 3 dagen niet gebruikt verstopt de spuitbus, en het is een hels (en smerig) karwei om schoon te maken.

Maar..toch gebruik ik het heel af en toe. Als ik 100% zeker weet dat het droog blijft en het niet te lang in mijn haar hoeft te zitten, dan gebruik ik het als finishing touch. Eerst toppik aanbrengen etc. En dan als laatste nog wat fullmore erover.

Maar zoals je kunt opmaken, ik ben er geen fan van.

Ik weet niet wat jij dan ik de kast hebt staan, maar als je fullmore met meleid gebruikt, werkt het 10 kee beter dan toppik.

fullmore kleurt je haar en hoofdhuid ook iets.

Na het aanbrengen even laten drogen en eventueel borstelen.
Daarna ficeren met gel, gelspray of haarlak.

Iedeaal spul.

dZinee
3 oktober 2012, 17:56
Ja ik naam aan dat andere mensen er betere ervaringen mee hebben dan mij. Voor mij is het in ieder geval een wanproduct.
Overigens wil ik dus niet dat mijn hoofdhuid gekleurd word!
Dit is desastreus als je gaat zweten.

Maar goed, het is dus goed om te horen dat het voor sommige wel goed werkt.

edit: Nooit in een regenbui beland waarbij er bruin water van je hoofd liep?

HairCoach
4 oktober 2012, 12:10
Ja ik naam aan dat andere mensen er betere ervaringen mee hebben dan mij. Voor mij is het in ieder geval een wanproduct.
Overigens wil ik dus niet dat mijn hoofdhuid gekleurd word!
Dit is desastreus als je gaat zweten.

Maar goed, het is dus goed om te horen dat het voor sommige wel goed werkt.

edit: Nooit in een regenbui beland waarbij er bruin water van je hoofd liep?


Ik gebruik het zeer gering en alleen bij de aanzet.

Maar, die angst heb ik idd wel als ik langer dan 5 min. in de regen kom te staan, dat het doorloopt.

Verder heeft fullmore (maar ook Toppik) beperkingen in de toepassing.
Niet gebruiken als je (team)sport uitvoert.
Niet gebruiken als je gaat zwemmen in helder water (dan laat je eengekleurde vlek in het water achter)

Maar, voor mij is het een product wat ik al 3 jaar gebruik en zal blijven gebruiken.
Ik ga nooit zonder fullmore de deur uit.

Mijn haar lijkt nu enorm dik en vol, terwijl ik fijn haar heb.
Ik krijg vaak opmerkingen dat ik zo mooi en dik haar heb en nog zo'n volle bos....ze zouden eens moeten weten :P

dZinee
4 oktober 2012, 13:12
Heb je ook weleens toppik gebruikt dan?

Ik vond dat veel beter werken. Ook (of vooral?) met sporten.

HairCoach
4 oktober 2012, 21:16
Heb je ook weleens toppik gebruikt dan?

Ik vond dat veel beter werken. Ook (of vooral?) met sporten.

Toppik ben ik mee begonnen...

Maar ik kreeg opmerkingen: wat heb jij in je haar ?

dZinee
5 oktober 2012, 10:02
okey, ik was juist begonnen met fullmore en daarna toppik. Het kan ook te maken hebben dat je meer 'ervaring op doet' als je die dingen langer gebruikt. Wellicht als je nu op toppik overstaat en het 'beter' aanbrengt dat niemand het ziet.
Maar goed, voor jou sowieso geen reden om over te stappen!

dZinee
5 oktober 2012, 10:03
okey, ik was juist begonnen met fullmore en daarna toppik. Het kan ook te maken hebben dat je meer 'ervaring op doet' als je die dingen langer gebruikt. Wellicht als je nu op toppik overstaat en het 'beter' aanbrengt dat niemand het ziet.
Maar goed, voor jou sowieso geen reden om over te stappen!

Ryan R
14 oktober 2012, 20:05
okey, ik was juist begonnen met fullmore en daarna toppik. Het kan ook te maken hebben dat je meer 'ervaring op doet' als je die dingen langer gebruikt. Wellicht als je nu op toppik overstaat en het 'beter' aanbrengt dat niemand het ziet.
Maar goed, voor jou sowieso geen reden om over te stappen!


Of andersom...ik ga fullmore toch eens proberen denk ik!

Flint Follicle
3 november 2012, 17:02
Ik ben erg happy met m`n Fullmore! Blijft goed zitten. Ik spuit als het droog is gewoon een beetje haarspray eroverheen. In regen houd het zich ook redelijk tenzij het echt hard regent. I like it!

Ryan R
4 november 2012, 21:56
Dank voor je input, ik sta op het punt iets te gaan bestellen, weet alleen nog niet wat.

Eens even rondneuzen op hairlabs.

Flint Follicle
6 november 2012, 14:05
Ik weet niet hoe je kruin is maar op de foto lijkt het dat je gewoon vol haar hebt. Dan zou er geen rede zijn fullmore te gebruiken.