PDA

View Full Version : Trichotillomanie en dwang Blog


Appelboom
18 mei 2013, 17:59
Hallo allemaal!
Sinds een aantal weken staat er nu op www.proud2bme.nl een gastblog door mij geschreven over trichotillomanie en dwang. Dit omdat ik graag meer bekendheid wilde geven aan trichotillomanie. Ik ben dan ook oprecht blij met de reacties onder het blog. Ik zou het artikel graag met jullie willen delen:


http://www.proud2bme.nl/Proud2Live/Trichotillomanie_en_dwang

Voel je vrij om reacties achter te laten, in dit topic ofwel onder het blog.

Alvast bedankt!

Webmaster
27 mei 2013, 11:09
Je hebt je verhaal erg goed/mooi beschreven in je blog, Appelboom!

Misschien is het een idee om je verhaal ook hier op HaarWeb te posten? Het werkt dan makkelijker voor lotgenoten om te reageren hier op je verhaal als ze je verhaal ook hier kunnen lezen.

shetah
4 juli 2013, 19:23
mooi geschreven! Knap dat je het op deze manier aan anderen bekend (durft) te maken. Het geeft bekendheid en herkenning bij anderen, die er op deze manier misschien wel achter komen dat wat ze doen een naam heeft en dat ze niet de enige zijn. Dat scheelt al zo veel!!
Ik denk ook dat het bij de lezers van proud2B verheldering kan geven,
je ook een hele goede site hebt uitgekozen. want zoals al eerder gezegd ben ik ook erg dwangmatig en 1 van die gebieden is o.a. de voeding. Dus nogmaals, veel bewondering van deze kant, want je moet het maar durven om je kwetsbaar op te stellen met je eigen verhaal om anderen te helpen!!:worship:

Appelboom
18 juli 2013, 21:37
Dankjulliewel! Ik zal binnekort het verhaal ook op dit forum plaatsen!