PDA

View Full Version : Nog wat te redden? (Incl. Foto's)


straffe_hendrik
6 mei 2004, 09:39
Got over it...

Jaapie
6 mei 2004, 11:43
thnx :D

Ik zou zeggen, ht belangrijkste is om je haaruitval te stabiliseren/stoppen dmv een 5-ar blocker. Ik weet niet hoe veel haar je nu verliest per dag, maar aangezien je best wat verloren ehbt, en snel resultaat wilt denk ik dat je het beste 1.25 mg finasteride kan proberen. Vraag proscar aan je huisarts, dat is 5 mg finasteride. Je kan het zelf door 4en delen, of speciaal door je apotheker op maat laten maken.

Ten tweede heb je iets nodig dat voor hergroei zorgt. Dus bijv. minoxidil, innovate of xandrox. Kijk maar wat jou het beste lijkt.

Een goede shampoo is ook een must, bijvoorbeeld nizoral. Begin met de 2% versie. Als dat niet echt helpt kun je de 5% versie proberen. Het heeft een anti-androgene werking. Het is op recept verkrijgbaar bij je huisarts.

Neem een goede multivitamine, en zorg dat je genoeg proteinen eet.
Drink voldoende water.

Er zijn verder nog zoveel dingen die je extra kunt nemen, maar dit is toch wel de basis denk ik.

Dead simple
6 mei 2004, 17:49
Hallo Straffe Hendrik,

als ik jou was zou ik zoals Jaapie ook al schreef, finasteride proberen, maar verwacht geen snelle resultaten, het kan wel tot een heel jaar duren voordat het uiteindelijk resultaat zichtbaar zal worden; het is een heel geleidelijk proces.

Volgens mij heb je dan wel een redelijke kans op het behouden/ terug groeien van je haar..

suc6 ;)

Robert18
6 mei 2004, 20:23
Hoi Straffe_Hendrik, zo te zien hebben wij zowat precies dezelfde haarlijn! Alleen ik heb m'n haar wat langer, ik durf het niet kaal te scheren heheh.

Hier is mijn fucked up haarlijn: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2649

Dead simple
7 mei 2004, 09:25
Hallo,

nog even iets over die bijwerkingen, ik gebruik finasteride nu zelf ook en ik heb zelf geen last van ook maar een enkele bijwerking, ik zou zelfs zeggen dat ik zelfs meer zin heb in seks :O, de bijwerkingen schijnen ook maar bij een select aantal mensen voor te komen.

je kunt het natuurlijk gewoon proberen; geeft het bijwerkingen dan probeer je iets anders

Dead

coby123
21 mei 2004, 01:38
Hallo Straffe_Hendrik,

Ik gebruik nu bijna een jaar propecia welke ik zelf door vieren snijd. Ik heb geen last van vervelende bijwerkingen. Bij mij wordt inderdaad het haar dikker. Dit laatste wordt zelfs opgemerkt door mijn familie en de kapper. Ik ben het dus eens met Dead Simple. Gewoon proberen en kijken of jij wel last krijgt van bijwerkingen. Heb wel geduld want het werkt niet meteen. Er gaat wel een tijd overheen. Sinds kort gebruik ik ook nog 1 tablet per dag Alopesan 400. Het resultaat hiervan kan ik nog niet beoordelen. Succes! ;)

pindakaas
21 mei 2004, 11:45
Ik gebruik nu bijna een jaar propecia welke ik zelf door vieren snijd.

Propecia door vieren (--> 0,25 mg..?!) of is het Proscar (--> 1,25 mg.)

0,25 mg. is nl. wel érg laag gedoseert hoor. En om hier al reacties van familieleden mee te krijgen.... Dan zou ik echt voor 1,25 mg. fina, dan wel niet 0,5 mg. duta gaan... :)

Bob
21 mei 2004, 23:12
Ik verwacht geen grote resultaten van fina.
Is er bij imand hier veel nieuw haar tevoorschein gekomen?
Wel werkt het goed tegen haar uitval, daar ben ik tevreden over.
Maar het kaal worden gaat denk ik wel door.

En is het niet zo dat na 2 jaar de werking achteruit gaat?

Af en toe scheer ik m`n kop kaal en laat het weer tot stekels groeien.
Iedereen ziet dat ik kalend ben, maar daar moet je je overheenzetten, je kan best spelen met je haar (zoals kaalscheren), in ieder gaval valt het met kort haar minder op.

Groeten Bob

Dead simple
22 mei 2004, 13:27
Ik verwacht geen grote resultaten van fina.
Is er bij imand hier veel nieuw haar tevoorschein gekomen?



Nou ja , sinds ik 1,5 maand fina slik zijn mijn inhammen compleet begroeid met kleine donshaartjes..dus wie weet ;)

Ik heb goede hoop dat redelijk wat zich weer tot een volledig gezonde haar zal ontwikkelen

Mille
22 mei 2004, 14:00
Hallo,
maar een enkele bijwerking, ik zou zelfs zeggen dat ik zelfs meer zin heb in seks :O, de bijwerkingen schijnen ook maar bij een select aantal mensen voor te komen.
Dead

heb ik ook de eerste 2a 3 weken gehad, Je wordt super geil, van het verhoogde testesteron gehalte. maar na een maand of 1,5 ongeveer, neemt je zin in sex echt af :rolleyes: . Persoonlijk vind ik het beter, loop je tenminste niet met een stijve de hele dag, kan je concentreren op wat anders dan alleen maar rampe tampe met mooie vrouwen :P

Bob
22 mei 2004, 19:41
Nou ja , sinds ik 1,5 maand fina slik zijn mijn inhammen compleet begroeid met kleine donshaartjes..dus wie weet ;)

Ik heb goede hoop dat redelijk wat zich weer tot een volledig gezonde haar zal ontwikkelen

Ja dat heb ik ook, maar verwacht niet dat dat verder groeit.
De haarwortel is beschadigd en heeft te weinig ruimte om verder te groeien (zie het als een plant met een te kleine pot).
Die haartjes waren al aanwezig maar vielen niet op.

Meschien is dat bij jou anders.


Groeten, Bob

Dead simple
23 mei 2004, 13:07
Ja dat heb ik ook, maar verwacht niet dat dat verder groeit.
De haarwortel is beschadigd en heeft te weinig ruimte om verder te groeien (zie het als een plant met een te kleine pot).
Die haartjes waren al aanwezig maar vielen niet op.

Meschien is dat bij jou anders.


Groeten, Bob

ach, het ligt er ook aan hoe lang en hoe je kaal bent geworden, ben zelf net 20 en heb die inhammen misschien net een jaartje, dus ik denk niet dat die haren al helemaal verschrompeld zijn :sleepy: