PDA

View Full Version : Praktische tips


Lavender
22 mei 2013, 19:43
Hoi iedereen, Thom hier. Hebben jullie misschien praktische tips voor iemand met AA (kale plek op achterhoofd, gecamoufleerd met zwarte permanentstift en oogpotlood) die nog op school zit? Ik heb mijn haar tegenwoordig naar achteren en als ik buiten ben heb ik zo veel mogelijk een pet op anders waait het alle kanten op. Hoe zouden jullie het doen met bijvoorbeeld gym? Gewoon met een petje op? Heb morgen buiten gym en zie er best tegenop...

Freak out
25 mei 2013, 04:41
Ik zou topik aanschaffen!

Doet wonderen. (Als camouflagemiddel)

Ik zou geen stift en oogpotloden gebruiken, dat is slecht voor de haarwortels enzo. En kan gaan irriteren.

Lavender
25 mei 2013, 18:49
Heb de kale plek al anderhalf jaar en ik er doe er ook al al anderhalf jaar oogpotlood op, als het schadelijk is kan het nu denk ik geen kwaad meer... heb wel de hoop opgegeven dat het teruggroeit nu, dus ik denk dat ik Topik ga nemen. Moet je dat bij een kapper kopen of verkopen ze het ook bij de Kruidvat of zo?

Thom

Lavender
7 juni 2013, 21:26
Kan je Toppik bij een gewone winkel of zo in het winkelcentrum kopen? Want ik kan niet online kopen...

Kakirup
13 juni 2013, 13:03
Je kunt Toppik ook bij sommige kapsalons kopen.

jdh
23 juni 2013, 10:30
Dit is altijd mijn advies voor kalende mannen: GEEN WETLOOK. Wetlook gel is zwaar en zorg ervoor dat je zwakker geworden haren omvallen. Ook plakt het je haren in groepjes bijeen waardoor je veel meer doorschijn krijgt.

Gooi je euroshopper gel weg en investeer in een professioneel product met een mat effect. Vraag eens bij je kapper.

Lavender
27 juni 2013, 22:41
Ik ben nog niet kalend ik ben nog 17 maar bedankt voor de tip.

theo sluis
13 december 2013, 23:55
Hoi iedereen, Thom hier. Hebben jullie misschien praktische tips voor iemand met AA (kale plek op achterhoofd, gecamoufleerd met zwarte permanentstift en oogpotlood) die nog op school zit? Ik heb mijn haar tegenwoordig naar achteren en als ik buiten ben heb ik zo veel mogelijk een pet op anders waait het alle kanten op. Hoe zouden jullie het doen met bijvoorbeeld gym? Gewoon met een petje op? Heb morgen buiten gym en zie er best tegenop...Zwarte permanentstift lijkt me niet gezond. Overleg dat met je huisarts en zoek de bestanddelen daarvan op via internet. De bestanddelen kunen namelijk door je huid heen in je bloed komen en als je dat vaak doet, kun je daarvan misschien blijvend ziek worden. Gebruik liever verbrande kurk of schmink, oogpotlood of wenkbrauwpoeder of zoiets.

En als je je hoofd kaal scheert kun je eventueel wat stoppeltjes tekenen met watervast oogpotlood. En als iemand het dan nog ziet, is dat niet erg. Het is niet nodig om je er onzeker over te voelen.

Je kunt ook gewoon elke week je haar zelf kaalscheren met een tondeuze en laten zien dat je een kaal plekje hebt. Dan ziet het er in elk geval verzorgd uit.