PDA

View Full Version : Pruik


Andastra
8 mei 2004, 19:33
Hmmmz... Ik ben wel nog lang nt toe aan 'n pruik (hoop ik dan toch) maar de kans dat 'k er een nodig zal hebben is groot... Ben 17, heb al 2 jaar 'n vriend en die is heel begrijpend, hij is m'n grootste steun en toeverlaat, dus zolang we samen blijven zal 'k gelukkig zijn, maar toch...

Ik had er nooit bij stil gestaan dat een pruik warm zou zijn... Is dat echt superwarm? Ook al is 't met echt haar? En is er 'n mogelijkheid dat je ermee kan zwemmen? Want anders kan ik nooit meer 't zwembad in later :confused:

Juul
12 mei 2004, 18:06
dus zolang we samen blijven zal 'k gelukkig zijn, maar toch...

Pffffffffffoe hoe lang zit je al in deze beklemmende relatie? Misschien valt daar je haar wel van uit en eindig je zonder vriend, met pruik, pruilend aan de rand van een zwembad. :crybaby:

Kom op, vertrouw op jezelf en leg je levensgeluk niet in handen van je partner.

Toedeloe,

Juul

Andastra
12 mei 2004, 18:25
Ik zit al 2 jaar in die "beklemmende" relatie, en 'k blijf gelukkig omdat hij me steunt als 'k het moeilijk heb, hij helpt me weer te lachen, dus toch niet zo raar?

Dus alsjeblieft, houd je commentaar voor jezelf, 't is niet omdat jij nog nooit iemand hebt graag gezien dat voor anderen hetzelfde geldt.

Juul
12 mei 2004, 23:40
't is niet omdat jij nog nooit iemand hebt graag gezien dat voor anderen hetzelfde geldt.
Sorry, ik begrijp deze zin niet.

Verder is dit een open forum waar iedereen zijn mening mag uiten, uiteraard is het niet de bedoeling dat je elkaar kwetst. Het is ook geen commentaar, want dat is iets anders. Ik wens je in ieder geval succes met het zoeken naar een oplossing voor jouw probleem.