PDA

View Full Version : Mensen op Amerikaanse fora's zijn heel egoistisch


Jaapie
8 mei 2004, 20:41
Ik weet niet wie er allemaal op Amerikaanse fora's posten. Maar ik merk dat de gebruikers op die fora's stuk voor stuk allemaal ego's zijn. Ze reageren alleen op topics waar ze zelf baat bij hebben, ook al kunnen ze iemand anders "advies" geven op een vraag. Ik adviseerde laatst iemand op toppik te gebruiken, omdat hij heel erg gefrustreert leek, reageert ie niet eens. Of, ik heb gister een vraag gepost aan spiro gebruikers, niemand die reageert. Echt, ik hou het wel bij haarweb, een stuk aangenamer.

Robert18
8 mei 2004, 22:11
En dan heb je op HaarWeb IntrusionNow... Heheh, geintje...

Ik heb weleens wat gepost op HairSite, en inderdaad, ZEER ZELDEN kreeg ik een reactie. Ze zijn inderdaad egoistisch en afgesloten van de 'buitenstaanders'. Wat dat betreft vind ik HairLossHelp een heel stuk behulpzamer en gezelliger aanvoelend dan HairSite, maar daar heb ik nog nooit gepost. Stom eigenlijk.

Henk
8 mei 2004, 22:27
Bij mij is het opgevallen dat de vrijheid van meningsuiting behoorlijk tegenvalt.
Te pas en te onpas worden er zonder opgaaf van reden posts gedeleted.
Vooral ook maar enigszins negatieve postings over Gho worden door hairsite direkt verwijderd.

DHTkiller
8 mei 2004, 22:32
Bij mij zijn er ook posts gedeleted, door die kwal van een David (administrator van hairsite).

Retteketet
8 mei 2004, 23:40
ach Amerikanen zijn gewoon dom......ik moet telkens weer lachen als ik van die programmas zie als ricky lake, jerry springer. En boven al natuurlijk onze kale DOKTER PHIL, die gast denkt echt dat ie alles weet , en die stomme amerikanen denken daadwerkelijk dus ook dat hij alles weet. Het verbaast me elke keer weer hoe anders die mensen zijn dan ons ;)

Biljartbal
9 mei 2004, 02:05
[QUOTE=Retteketet] En boven al natuurlijk onze kale DOKTER PHIL, die gast denkt echt dat ie alles weet , QUOTE]

:D

pindakaas
9 mei 2004, 16:03
En boven al natuurlijk onze kale DOKTER PHIL, die gast denkt echt dat ie alles weet , en die stomme amerikanen denken daadwerkelijk dus ook dat hij alles weet

Die Phil denkt eigenlijk net als ieder ander, gezond denkende Hollander. Die antwoorden/oplossingen die hij geeft, zijn hier in Nederland al zo vaak besproken op shows e.d.

Kortom, wil je het maken in Amerika. Ga met je Hollandse verstand naar de USA en maak net zoiets als 'Dr.:D' Phil.

Jaapie
9 mei 2004, 16:21
Ja haha idd. Als je die show weleens ziet, dan denk je van duuhhhhhhhhh.
vrouw: "My kid is fat, and he's being picked at school".
Phil: "well, uuhhh uhhh, you have to stop feeding him cookies and other candy."
DUHHHHHHHHHHHHHHHHH

Lolbroek
9 mei 2004, 18:04
kijk maar naar president bush... ooit gezien dat zo'n domme man president kan worden????