PDA

View Full Version : Seks en haaruitval


Andastra
9 mei 2004, 11:15
Okay, heb hier al paar keer gelezen dat seks haaruitval kan bevorderen. Is dat ook zo bij vrouwen? En is dat bewezen?

Assie
11 mei 2004, 22:17
Wat zouden er dan veel vrouwen kaal zijn, en dat al generaties lang.
Kom op joh, zoek iets waardoor we te weten komen hoe deze ziekte ontstaat!! :mad:

Tiuri
16 mei 2004, 10:26
als deze roddel al waar is zal het wel niet bij vrouwen zijn. voorstanders van deze theorie zeggen namelijk dat seks tot haaruitval leidt doordat er tijdens seks/masturbatie/geile momenten meer testosteron wordt aangemaakt, wat weer leidt tot meer DHT. Aangezien vrouwen geen ballen hebben (in de ballen wordt testosteron aaangemaakt) zullen ze ook wel geen extra testosteron aanmaken tijdens seks etc.

pindakaas
16 mei 2004, 11:04
Wat zouden er dan veel vrouwen kaal zijn, en dat al generaties lang.

Het gaat hier ook om vrouwen met erfelijke aanleg voor Alopecia Androgenetica.... dus waarom zou dat niet kunnen...?!

Kom op joh, zoek iets waardoor we te weten komen hoe deze ziekte ontstaat!! :mad:

'K weet niet of dit tegen Andastra bedoeld is, maar zij probeert het tenminste.. I.t.t. jouw post... :confused:

Andastra
8 juni 2004, 22:04
Probleem is: heb ergens gelezen dat vrouwen ook veel testosteron produceren als ze klaarkomen, dusja :confused:

Andastra
9 juni 2004, 18:57
Okay, ik zal op mezelf es onderzoekje beginnen :D dan weet 'k het tenminste voor mezelf...

Al zal vriendje periode van geheelonthouding niet zo erg appreciëren vrees ik...

En ik ook niet :confused:

Naja, kan altijd es proberen :)

pindakaas
9 juni 2004, 19:36
Al zal vriendje periode van geheelonthouding niet zo erg appreciëren vrees ik...

En ik ook niet :confused:

Naja, kan altijd es proberen :)

Lol, jongens we hebben een nimfomane in ons midden!! :P :D

Andastra
9 juni 2004, 21:44
Hehe, goed dat je 't beseft :P haaruitval is niet 't enige neveneffect van m'n hoog testosterongehalte hoor ;)

Andastra
10 juni 2004, 18:37
Okay, we proberen morgen opnieuw ;)

Cloud
12 juni 2004, 14:30
Ik denk dat een orgasme niet lang genoeg duurt om invloed te hebben op je haar. :)

Andastra
14 juni 2004, 21:46
Okay, drie dagen onthouding en vanmorgen haar gewassen, haar viel opvallend minder uit

Ik hoop dat 't toeval gewoon 'n héél vuil spelletje met me is aan 't spelen :mad:

*weigert seks op te geven voor haar*

pindakaas
14 juni 2004, 22:30
Ik denk dat een orgasme niet lang genoeg duurt om invloed te hebben op je haar. :)

Het zit `m niet alleen tijdens het orgasme, maar ook hetgeen wat daarna wordt aangemaakt in de hypofyse.

Andastra
16 juni 2004, 10:49
Okay, vandaag 6e dag onthouding, heb daarnet m'n haar gewassen, viel ietsjes meer uit dan vorige keer, maar nog altijd veel minder dan normaal...

Ik hou jullie op de hoogte ;)

Cloud
16 juni 2004, 16:42
Andastra,
Ik vrees dat je experiment weinig zin heeft. Als je je haar zou verliezen na hormonale veranderingen (dus in jouw geval door seks), dan zou dat zeker niet zo kort op die veranderingen gebeuren.

Vrouwen die haarverlies hebben na een bevalling of na het stoppen van de pil, krijgen dat pas na enkele maanden. De haarzakjes reageren pas na een maand of 3 op hormonale veranderingen.
Het werkt echt niet zo dat je de dag nadat je seks hebt gehad meer haar zou gaan verliezen, of omgekeerd dat na een paar dagen onthouding je haarverlies zou minderen.

Cloud

Andastra
16 juni 2004, 17:49
Haha, dat dacht ik dus ook, en ik geloof het nog altijd graag, maar 'k wil toch es kijken hoe 't precies zit, want 't was erg opvallend dat 't meeste haar uitviel als 'k 't meest seks had, MAAR dit was wss ook te wijten aan m'n ovulatie, die dus er mede voor zorgde dat 'k zin had in seks, naja, ik denk dat je idd gelijk hebt en 'k hoop 't met heel m'n hart, want ik zeg 't nog es: ik weiger seks op te geven voor haar ;)

Andastra
16 juni 2004, 17:49
hmmmz, 't zou dan wel betekenen dat m'n haaruitval in 't algemeen aan 't minderen is, hoi! :D

Cloud
16 juni 2004, 18:08
Daar heb ik het grootste begrip voor. :)

Jaapie
16 juni 2004, 22:07
6 dagen onthouding wow, dat lukt mij nooit.

Andastra
17 juni 2004, 12:56
Haha, dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar lukt 't nog...

Al 7e dag *trots*

Andastra
18 juni 2004, 18:32
Zo, na 8 dagen onthouding merk ik enkel alsmaar ergere haaruitval op => 't heeft er nix mee te maken, hoi! :D

*bespringt vriendje*

Juul
19 juni 2004, 21:17
Hmmmmz, doe jij aan virtuele sex en wat betekent: ik zal me niet laten doen door jou? Klinkt wel spannend hoor dat Kortrijks! :o

Uit het dagboek van Andastra:

zaterdag, 19/06/04 12:38

Daarnet alles uitgepraat... Gelukkig... We blijven samen, al zou het mss (wss zelfs) beter zijn voor mij als we uit elkaar zouden gaan... Op lange termijn dan toch...

Iemand zei me dat ze niet verstond wrm ik bleef volhouden hoewel er geen verbetering in zicht is... Ik zie je gewoon graag, te graag om je te laten gaan...

Maar ik zal me niet laten doen door jou, nee, nooit.

Nog 7 daagjes scheiden ons van elkaar... Slechts 'n weekje meer...


vrijdag, 18/06/04 20:45

Ik ben het zo beu he (en nee, ik doel niet op de examens) altijd opnieuw ontgoochelingen en teleurstellingen, ik ben het beu en ik pik het niet langer.

*telt niet meer af*



donderdag, 17/06/04 22:38



Doe 't morgen alsjeblieft goed, lieverd... 't Zal wel gaan... *vertrouwen*

Nog maar 9 daagjes!!


woensdag, 16/06/04 22:54

Rot-forum

Rot-topic

Rot-Love-Calculator

Rot-jij-die-toch-wel-niet-mijn-na
am-had-gebruikt

Rot-wantrouwen

Rot-meiskes-die jou kennen-en-die-jij-dus-ook-kent (oeps, jaloers?)

Rot-afstand

Rot-gevoel

*humeur verpest*

Andastra
19 juni 2004, 22:05
Oh zo erg :D

Hebben ruzie gehad, was z'n examen vergeten en 'k was nogal, euhm, jah, enorm boos dus, en hij zei dan dat 'k m'n mond moest houden en ik laat me nix opleggen door hem, zie je? Dat dus...

pindakaas
19 juni 2004, 23:12
Oh zo erg :D

Hebben ruzie gehad, was z'n examen vergeten en 'k was nogal, euhm, jah, enorm boos dus, en hij zei dan dat 'k m'n mond moest houden en ik laat me nix opleggen door hem, zie je? Dat dus...

klote .

Andastra
20 juni 2004, 10:29
Jah, jongens he ;)

Geatje
20 september 2004, 23:17
Misschien een beetje late reaktie, maar ik ben net nieuw op dit forum en vond dit zo'n frappant onderwerp, dat ik nog wel even moest reageren. Het valt mijzelf altijd op dat na een vrijpartij mijn haar nog meer als normaal uitvalt !
Dit kan soms zelfs mijn zin in seks verminderen, omdat ik daar altijd aan denk (dit is blijkbaar de prijs die ik voor seks moet betalen


Okay, heb hier al paar keer gelezen dat seks haaruitval kan bevorderen. Is dat ook zo bij vrouwen? En is dat bewezen?

JetjeP
29 mei 2015, 17:21
Hi Geatje

Heb jij nog steeds haaruitval na de seks? Weet je al waar het aan ligt?