PDA

View Full Version : Growthfactors...

wesley1982
15 augustus 2013, 21:24
gezien dit weinig word besproken hier wil ik toch effe hierover ook een topic opstarten :

zoals jullie weten heb ik dus een 3de ht laten doen bij dr nigams om mijn kruin en middenstuk terub bij te vullen met hairdoubling , nu kan de donor en grafts alle hulp gebruiken om shedding te vermijden en te zorgen dat de donor sneller hersteld...

een aantal leden van buitenlandse forums zijn reeds al aan het trailen met deze growthfactors , ikzelf ben ook maar op de trein gesprongen gezien dat ik reeds alle huidige meds getest heb , growthfactors zijn toch een heel andere aanpak van wat we hier nu altijd al gedaan hebben...

Wel in het kort: deze groei factors zorgen voor versneld herstel en houden de haartjes in zogenaamd
“Anagen” fase. Ideaal na een HT of voor hergroei te boosten.

na overlezen van heel wat studies en reeds geleverde trails is dit volgens mij een niet onbelangrijke aanpak bij aga...
vandaar mijn test met deze growthfactor combo

Via anageninc.com heb ik de factors gister besteld, en vandaag zijn ze vanuit UK verstuurd. Volgens
tracking komen ze zaterdag binnen!

ik hou jullie op de hoogte ik zal ook fotodocumentatie bijhouden om zo beter de vooruitgang - verschillen op te merken
ik heb allesinds super hoop in growthfactors...

updates met fotos volgen nog mensen....

ultrafast
16 augustus 2013, 03:28
Waarom wil ik u steeds volgen als je iets doet Wesley ?? :P

Reet
16 augustus 2013, 08:20
Wesley, zijn dit topische toepassingen, injecties, pilvorm of een combinatie?
Altijd goed om verder te zoeken naar iets nieuws, keep it up!

wesley1982
16 augustus 2013, 12:31
dit is normaal een nano-oplossing , dus gewoon smeren , ikzelf gebruik een dermastamp om het nog dieper in de huid te laten indringen , dermaroller kan ook gerust maar voor mijzelf vind ik de stamp beter omdat de roller mijn langer haar wat vasttrekte en als je dan niet oplet trek je haren uit , wat met een stamp niet kan, gewoon stempelen tijdens smeren :P

Volleboshaar
16 augustus 2013, 12:38
Nice! Heb ze zelf ook besteld, ben benieuwd hoe ze gaan werken. Ze lijken veelbelovend en ze zijn er ook op stopaga etc al mee bezig! Gezien dit onderzoek zal het ook wel veel gaan doen voor onze haren;

http://i40.tinypic.com/2ducrgi.jpg

http://i43.tinypic.com/2lszajn.jpg

http://i44.tinypic.com/mrbon7.jpg

http://i44.tinypic.com/2cfqnp2.jpg

http://i39.tinypic.com/10eklft.jpg

http://i40.tinypic.com/2powt9v.jpg

Hoevaak ga je het gebruiken wesley??

fstluxe
16 augustus 2013, 16:13
Nice guys,

Mijne moeten morgen, en anders maandag/dinsdag komen :D

Ben benieuwd, aangezien de samenstelling wel nice er uit zit.. Noggin, kan net het gene zijn wat de haren uit telogen houdt.. volgens studies blokt het BMP4, waardoro haren in anagen gaan. ben benieuwd.

wesley1982
16 augustus 2013, 18:26
ik ga het elke dag gebruiken denk ik :P

mijn batch is aangekomen mensen , growthfactors starts tommorow :cool:

Rollercoaster
17 augustus 2013, 08:32
Ben benieuwd of het wat voor je haar doet Wesley. Succes! Trouwens, je haar is er de laatste paar jaren bijzonder op vooruit gegaan. ( was een tijdje niet hier en bekeek na lange tijd jouw foto's in je profiel )
Wat is volgens jou, behalve je HT's , de grootste bijdrage geweest aan je vollere bos haar?

Greyhairz
17 augustus 2013, 19:16
Dat ziet er erg veelbelovend uit als ik die studie zo lees!
Zit er aan te denken om het ook te gaan bestellen.
Wel een behoorlijk pittige prijs,hoelang doe je met 30mg? Staat op de site van anageninc.com niet veel informatie...

Volleboshaar
17 augustus 2013, 22:06
Dat ziet er erg veelbelovend uit als ik die studie zo lees!
Zit er aan te denken om het ook te gaan bestellen.
Wel een behoorlijk pittige prijs,hoelang doe je met 30mg? Staat op de site van anageninc.com niet veel informatie...

Het is 30 ml dus als je een ml gebruikt per keer 30 applicaties dus, ik ga het zelf in de ochtend en avond gebruiken 2-3x in de week. Ervoor altijd dermarollen met 0.5mm zodat die groeifactoren binnen kunnen dringen. Dus dan heb je voor 5-6 weken genoeg en dat moet al redelijke tot goede resultaten gaan geven!

Greyhairz
18 augustus 2013, 08:50
Okay dat klinkt goed.
Is er ook bekend hoelang je het moet gebruiken,is bv een kuur van 5 weken genoeg voor een heel jaar?
Zit me suf te googelen om meer informatie te vinden maar kom weinig tegen.

Volleboshaar
18 augustus 2013, 14:14
Okay dat klinkt goed.
Is er ook bekend hoelang je het moet gebruiken,is bv een kuur van 5 weken genoeg voor een heel jaar?
Zit me suf te googelen om meer informatie te vinden maar kom weinig tegen.

Hoe meer hoe beter denk ik :P? Nee maar een paar van die kuurtjes 3 of 4 x per jaar zou genoeg moeten zijn denk ik zo helemaal als t in combinatie met een anti-androgeen is. Hier is nog een studie die op vrouwen is gedaan met groei factoren;

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1346-8138.2012.01680.x/pdf

Greyhairz
18 augustus 2013, 19:13
Bedankt voor de link!
Misschien dat ik het over een paar maanden bestel,wacht eerst nog ff af wat RU gaat doen al heb ik daar niet echt meer zoveel vertrouwen in.

Rollercoaster
18 augustus 2013, 21:06
Bedankt voor de link!
Misschien dat ik het over een paar maanden bestel,wacht eerst nog ff af wat RU gaat doen al heb ik daar niet echt meer zoveel vertrouwen in.

@Greyhariz ; Doet RU niets voor jou? Hoelang gebruik je het bij welke dosering?

cop
19 augustus 2013, 11:26
wel duur die growthfactors hé

Greyhairz
19 augustus 2013, 12:51
@Greyhariz ; Doet RU niets voor jou? Hoelang gebruik je het bij welke dosering?

Ben nu een maand met RU bezig. Voorlopig alleen uitval van haren in sneltreinvaart. Zit nu op het hetzelfde niveau als mn haarstatus in 1998 toen de aga echt begon in te slaan.
Finasteride is voor mij echt een wondermiddel en als ik het gebruik zie je niets meer van enige vorm van uitval, maar aangezien ik ook iets ouder begin te worden begint het invloed te krijgen op mn libido.
Daarom ben ik ermee gestopt en ben nu aan het kijken naar een andere oplossing. Dacht het een tijdje geleden gevonden te hebben in asc-j9.
Toen ik dat gebruikte had ik in 2 maanden tijd weer een volle bos haar,ongelofelijk! Helaas 2 maanden later was de pret voorbij...
Denk dat DE oplossing nu wel heel snel komt en anders gaat de tondeuse er over!
Maar goed we geven voorlopig RU nog even een kans de komende tijd...

Rollercoaster
22 augustus 2013, 20:54
Ben nu een maand met RU bezig. Voorlopig alleen uitval van haren in sneltreinvaart. Zit nu op het hetzelfde niveau als mn haarstatus in 1998 toen de aga echt begon in te slaan.
Finasteride is voor mij echt een wondermiddel en als ik het gebruik zie je niets meer van enige vorm van uitval, maar aangezien ik ook iets ouder begin te worden begint het invloed te krijgen op mn libido.
Daarom ben ik ermee gestopt en ben nu aan het kijken naar een andere oplossing. Dacht het een tijdje geleden gevonden te hebben in asc-j9.
Toen ik dat gebruikte had ik in 2 maanden tijd weer een volle bos haar,ongelofelijk! Helaas 2 maanden later was de pret voorbij...
Denk dat DE oplossing nu wel heel snel komt en anders gaat de tondeuse er over!
Maar goed we geven voorlopig RU nog even een kans de komende tijd...

Zo joh. Dus asc-j9 werkte maar heel kort? Vreemd spulletje dan zeg.
Degenen die zeggen dat RU bij hen werkt zeggen dat ze na 1 week sterke vermindeing van het aantal uitvallende haren merkten. Ben dan ook bang dat RU voor jou niet werkt.

Greyhairz
24 augustus 2013, 09:37
Zo joh. Dus asc-j9 werkte maar heel kort? Vreemd spulletje dan zeg.
Degenen die zeggen dat RU bij hen werkt zeggen dat ze na 1 week sterke vermindeing van het aantal uitvallende haren merkten. Ben dan ook bang dat RU voor jou niet werkt.

Yeps,werkte ongeveer 3 maanden en na 2 maanden al een ontzettende dikke bos haar...was bizar.
Ik kijk het nog ff aan met RU,misschien dat ik daarna aan de growth factors ga.

Hugo1972
24 augustus 2013, 21:33
Zijn dit dezelfde growthfactors, of is dit serum totaal iets anders?
http://hbcare.nl/haaruitval/nanogen/nanogaine-haargroei-systeem-1-maand-2-x-50-ml.html

Volleboshaar
25 augustus 2013, 23:25
Zijn dit dezelfde growthfactors, of is dit serum totaal iets anders?
http://hbcare.nl/haaruitval/nanogen/nanogaine-haargroei-systeem-1-maand-2-x-50-ml.html

Daar zit alleen vegf in , in deze van anageninc zitten veel meer groeifactoren in en waarschijnlijk op een veel hogere dosis, stukken beter dus. Ik heb t trouwens binnen en ben begonnen met smeren!!

cop
26 augustus 2013, 12:12
info :Growth Factor That Triggers Hair Follicle Generation Identified

June 2, 2013 — Researchers in the Perelman School of Medicine at the University of Pennsylvaniahave determined the role of a key growth factor, found in skin cells of limited quantities in humans, which helps hair follicles form and regenerate during the wound healing process. When this growth factor, called Fgf9, was overexpressed in a mouse model, there was a two- to three-fold increase in the number of new hair follicles produced. Researchers believe that this growth factor could be used therapeutically for people with various hair and scalp disorders. The study appears in an advance online publication of Nature Medicine.

--------------------------------------------------------------------------------

Share This:

23

"The findings help explain why humans don't regenerate their hair after wounding," said senior author George Cotsarelis, MD, professor and chair of Dermatology. "The study also points us to a way to treat wounds and grow hair."

Following up on earlier work, which showed that increased signaling from the Wnt pathway doubled the number of new hair follicles, the Penn team looked further upstream in the pathway and identified an important cascade of signals that prompt further expression, as well as perpetuate and amplify signals sent during a crucial phase of hair-follicle regeneration.

Fgf9 is initially secreted from gd T cells, an unconventional, rare subset of T cells involved in the immune response. Once released, Fgf9 serves as the catalyst for a signal sent via the dermal Wnt pathway. The signal prompts further expression of Fgf9 in structural cells called fibroblasts, and adds to the generation of new hair follicles.

When a wound occurs in an adult person, hair follicle growth is blocked and the skin heals with a scar. However, hair does regenerate to a great extent in the wound-healing process in mice. The team compared how the process works in adult mice versus humans. Humans have low numbers of gd T cells in their skin compared to mice, and this may explain why human skin scars but does not regenerate hair follicles.

In adult mice, the amount of Fgf9 secreted modulates hair-follicle regeneration after wounding. When Fgf9 was reduced, there was a decrease in wound-induced hair follicle growth. Conversely, when Fgf9 was increased, there was a two- to three-fold increase in the number of new hair follicles, equal to the amount seen in the mice expressing Wnt. Importantly, when the investigators added Fgf9 back to the wounds that do not normally regenerate, FGF9 triggered the molecular cascade of events necessary for skin and hair regeneration; thus, leaving the door open for using Fgf9 to treat wounds and hair loss in people.

The Penn team suggests that, given the differences in skin development and regeneration in response to wounding, treatments intended to compensate for the lack of Fgf9 may be most effective if timed with a wounding response. "Testing activators of Fgf9 or Wnt pathways during the wound healing process may be warranted," they stated.

The study was funded by the National Institutes of Health (R01AR46837, P30AR057217, RO1AR055309, R01HL105732, T32AR007465), the Edwin and Fannie Gray Hall Center for Human Appearance at Penn Medicine, and The Dermatology Foundation.

Additional collaborators on the research include co-lead authors Denise Gay and Ohsang Kwon, Zhikun Zhang, Michelle Spata, Maksim V Plikus, Phillip D. Holler, Zaixin Yang, Elsa Treffeisen, Arben Nace, X Zhang, Sheena Baratono and Sarah E. Millar from Penn's Department of Dermatology, along with collaborators from New York University Langone Medical Center (Mayumi Ito), Seoul National University College of Medicine, Chungnam National University in Daejeon, Korea, Texas A&M University Health Science Center, and Washington University School of Medicine.

maagdelul
1 september 2013, 23:55
Zo dan

Goede dag dames en heren. Ik ben maagde lul :rolleyes:. 28 jaar, kalend. metname me kruin begint erg uit te dunnen.

ben vertuigd dat dit een regelrechte Game changer is.:D

Growth factors + minox + finasteride of RU58841 is net waar men al jaren op wacht! de missing link.

Middels zijn mijne binnen en ga met grote vreugde er aan beginnen :o...

Groei factors moeten de slapende haren als het ware weer opwekken zodat deze weer normaal kunnen cyclen, :P:P..

gezien dit weinig word besproken hier wil ik toch effe hierover ook een topic opstarten :

zoals jullie weten heb ik dus een 3de ht laten doen bij dr nigams om mijn kruin en middenstuk terub bij te vullen met hairdoubling , nu kan de donor en grafts alle hulp gebruiken om shedding te vermijden en te zorgen dat de donor sneller hersteld...

een aantal leden van buitenlandse forums zijn reeds al aan het trailen met deze growthfactors , ikzelf ben ook maar op de trein gesprongen gezien dat ik reeds alle huidige meds getest heb , growthfactors zijn toch een heel andere aanpak van wat we hier nu altijd al gedaan hebben...

Wel in het kort: deze groei factors zorgen voor versneld herstel en houden de haartjes in zogenaamd
“Anagen” fase. Ideaal na een HT of voor hergroei te boosten.

na overlezen van heel wat studies en reeds geleverde trails is dit volgens mij een niet onbelangrijke aanpak bij aga...
vandaar mijn test met deze growthfactor combo

Via anageninc.com heb ik de factors gister besteld, en vandaag zijn ze vanuit UK verstuurd. Volgens
tracking komen ze zaterdag binnen!

ik hou jullie op de hoogte ik zal ook fotodocumentatie bijhouden om zo beter de vooruitgang - verschillen op te merken
ik heb allesinds super hoop in growthfactors...

updates met fotos volgen nog mensen....

mlsbutt
2 september 2013, 08:16
Hey maagdelul, bedankt voor je verhaal, hoop op heel veel meer haar op je hoofd:)
Ben benieuwd naar je updates en foto's, GOOD LUCK!!

wesley1982
2 september 2013, 19:56
ikzelf kan vertellen dat de wondheling echt enorm versneld met deze shit :P

de eerste keer dat ik zo een snel herstel opmerk...
mijn herstel na ht was indrukwekkend snel... Ongezien snel vond ik
ik heb deze bij mijn recente 3de ht gebruikt...

het is inderdaad een soort van missing links in haarregimes gezien ze de
potentie hebben om verzwakte follikels terug te boosten naar normaal haar

we zullen hier wel nog mooie results zien hoor :cool:
hoe meer testers hoe correcter de results bij de factors...

mlsbutt
3 september 2013, 16:42
we zullen hier wel nog mooie results zien hoor :cool:
hoe meer testers hoe correcter de results bij de factors...

Hallo Wesley,

Dat is mooi om te horen dat het genezingsproces versneld!
Heb je misschien een link waar je die growthfactors hebt besteld.

Ga ik eens kijken of ik ook mee ga testen:)

wesley1982
4 september 2013, 00:35
Via anageninc.com heb ik mijn factors besteld
Ze bieden de beste growthfactormix aan volgens wat ik al opgezocht had
het is wel niet heel cheap maar je kan gerust haarkuurtjes af en toe doen om te besparen op kosten

cop
4 september 2013, 10:31
misschien bij het bedrijf eens informeren of een grote bestelling niet goedkoper kan en dan een groepsaankoop doen ?

Jhan-air
4 september 2013, 16:47
Dus je moet dit 4 x per jaar kopen en elk periode 1 keer die 30 G gebruiken?
En hoe gebruik je dat dan met minoxidil? Is dat wel genoeg.. Ben best wel nieuwsgierig naar, maar weet er weinig over. Kan er iemand voor informatie zorgen. XD ben vergeleken met jullie een noob.

TruusKomNahuus
4 september 2013, 17:09
Dus je moet dit 4 x per jaar kopen en elk periode 1 keer die 30 G gebruiken?
En hoe gebruik je dat dan met minoxidil? Is dat wel genoeg.. Ben best wel nieuwsgierig naar, maar weet er weinig over. Kan er iemand voor informatie zorgen. XD ben vergeleken met jullie een noob.

Corrigeer me als ik het mis heb. Maar probeer de kennis van andere (amerikaanse) fora even over te plaatsen naar dit forum:

Wat ik zo lees zitten de groeifactoren in een nano solution. Deze nano solution is de 'vehicle' waarmee je het op je hoofdhuid aanbrengt. Het wordt omschreven als een soort van 'jelly' achtige substantie. Kortom geen gemix met minoxidil e.d. Je koopt een kant en klare substantie.

Ik zie gebruikers het 3 tot 4 keer per week aanbrengen. Maar in trials met groeifactoren had men het over 1 keer per 2 weken aanbrengen wat ik zo las? Gebruik van dermaroller om het nog net iets beter daar te krijgen waar het nodig is.

Hoeveel je precies per keer gebruikt durf ik zo niet te zeggen. Wellicht dat Wesley daar een antwoord op heeft? Zal uiteraard ook afhankelijk zijn van de grootte van het aan te brengen gebied?

TruusKomNahuus
4 september 2013, 17:10
misschien bij het bedrijf eens informeren of een grote bestelling niet goedkoper kan en dan een groepsaankoop doen ?

Zie ik wel zitten! Al weet ik niet of het bedrijf daar nu al voor te porren is en of er anderen zijn die hierin mee willen?

Harrie
4 september 2013, 21:54
Is dit een kant en klare topical of moet je deze zelf nog maken? Ben benieuwd en wil het wel eens testen, maar ben geen natuurkundige :D

Jhan-air
5 september 2013, 00:02
Volgens TruusKomNahuus wel. Het is een jelly-achtig spul. Lees zijn reactie op pagina 2 helemaal onderin.

Jhan-air
5 september 2013, 00:06
Corrigeer me als ik het mis heb. Maar probeer de kennis van andere (amerikaanse) fora even over te plaatsen naar dit forum:

Wat ik zo lees zitten de groeifactoren in een nano solution. Deze nano solution is de 'vehicle' waarmee je het op je hoofdhuid aanbrengt. Het wordt omschreven als een soort van 'jelly' achtige substantie. Kortom geen gemix met minoxidil e.d. Je koopt een kant en klare substantie.

Ik zie gebruikers het 3 tot 4 keer per week aanbrengen. Maar in trials met groeifactoren had men het over 1 keer per 2 weken aanbrengen wat ik zo las? Gebruik van dermaroller om het nog net iets beter daar te krijgen waar het nodig is.

Hoeveel je precies per keer gebruikt durf ik zo niet te zeggen. Wellicht dat Wesley daar een antwoord op heeft? Zal uiteraard ook afhankelijk zijn van de grootte van het aan te brengen gebied?

Klinkt best interessant. Vraag me alleen af hoe vaak je het dus moet gebruiken.. Want daar zitten dus verschillende meningen hier zo, ben een beetje in de war. En heeft het ook bijwerkingen?

Harrie
5 september 2013, 07:39
Heb het gisteren besteld. Kijken hoe dit werkt naast mijn huidige regime..

TruusKomNahuus
5 september 2013, 16:42
Klinkt best interessant. Vraag me alleen af hoe vaak je het dus moet gebruiken.. Want daar zitten dus verschillende meningen hier zo, ben een beetje in de war. En heeft het ook bijwerkingen?

In een studie/trial met growthfactors (voor resultaten zie links van volleboshaar op pagina 1) werden patiënten in 6 maanden tijd 10 keer behandeld met growthfactors (met een interval van 2 tot 4 weken). Groeifactoren werden ALs topical aangebracht met behulp van micro needling en electroporation (wat dat laatste ook exact moge zijn).

Deze growthfactors zijn nu geplaatst in een nano solution die ervoor zorgt dat deze groeifactoren de juiste plaats bereiken. Dermarolling is nodig om ze nog beter daar te krijgen waar het hoort!

lees dat iedereen dit 3-4 keer per week gebruikt 1 ml per keer. Die eens per 2 weken komt dus uit het onderzoek gok ik!

Bijwerkingen als het goed is niet!

Zal je wel even een link pm'en naar het topic op amerikaanse forum. Weet niet of ik hier een link naar een ander forum mag plaatsen vandaar ;).

Henk
6 september 2013, 12:27
Zal je wel even een link pm'en naar het topic op amerikaanse forum. Weet niet of ik hier een link naar een ander forum mag plaatsen vandaar ;).

Post het gerust, daar doen we niet moeilijk over. ;)

TruusKomNahuus
7 september 2013, 17:51
Post het gerust, daar doen we niet moeilijk over. ;)

Oke dan:

http://www.baldtruthtalk.com/showthread.php?t=13525

Als het forum straks leegloopt ben ik er niet verantwoordelijk voor he ;)?

Kennis delen, niet onbelangrijk!:D

Maussie
8 september 2013, 11:02
Beste Wesley. Ik zie dat je al heel veel ervaring hebt op dit gebied. Ik heb dan ook een vraag aan je. Ik ben inmiddels 20 en een half en bij mij beginnen de inhammen nu flink door te komen, vooral aan de rechterzijde van mijn hoofd. Ik heb heel veel gelezen al, en de ene zegt dat Aminoxil goed werkt, de ander zegt dit en die zegt weer dat. Nu weet ik dat propecia door vele afgeraden word, maar wat heeft nu echt het beste effect op het behoud en wellicht het terug groeien van mijn haar? Een HT is uitgesloten want daar heb ik het geld niet voor, maar ik zou al blij zijn als me haar zou stoppen met uitvallen. Kan je me hierbij helpen? Of wellicht iemand anders?

Pietert
8 september 2013, 20:40
Heb de growthfactors gisteren binnengekregen en net voor het eerst gebruikt.

Verpakking: In het doosje zat een gratis dermaroller en een klein potje met daarin de GF's. verder niets, geen gebruiksaanwijzing of een bijsluiter (dit natuurlijk ivm douane).

Gebruik: Het is een doorzichtige gel een is vrijwel geurloos. ik vond het vrij onhandig om aan te brengen. Misschien dat het met een pipetje beter gaat.
Van te voren flink gedermarolled tot mijn hoofdhuid rood was en toen met mijn wijsvinger kleine beetjes tussen mijn haren gesmeerd.

fstluxe
8 september 2013, 21:00
Mijne is ook binnen sinds gisteren. de gel smeert heerlijk weg op de inhammen en lijkt binnen no time ingetrokken.

Ik heb pas een fue gedaan, dus ben benieuwd wat dit spul er mee doet. normaal gesproken zie je pas na 4 mnd een beetje resultaat. eens kijken of dit terug gebracht kan worden naar 2 maanden oid.

maagdelul
9 september 2013, 22:10
Naar mijn gevoel passeren deze growth factors de androgene dht weg. en pakken de onderliggende oorzaak aan. De natuurlijke groeifactor boost.

De jeuk is volledig verdwenen. Sebum is met 80% gereduceerd.

shedding lijkt vooralsnog volledig gehalt....

Ik gebruik dit product drie a vier keer per week. voor het slapen gaan even opsmeren en huppakee.

Bijwerkingen: libido lijkt hoger, meer energie, voel me over het algemeen wat positiever.
Ook de haren ogen gezonder, echter is het wellicht te vroeg daarover te oordelen.
Iemand idee welke camera geschikt is voor macro fotos?
Al met al toppie. In de toekomst wellicht middelen als RU58841 toevoegen voor synergie.
Groeten,

maagdelul

Robbel
10 september 2013, 00:29
Is er hier nog ergens meer informatie over te vinden? Is dit relatief nieuw? Want ik heb hier nog nooit iets over gehoord of gelezen. Ik ben er wel benieuwd naar moet ik zeggen.

maagdelul
10 september 2013, 01:26
Is er hier nog ergens meer informatie over te vinden? Is dit relatief nieuw? Want ik heb hier nog nooit iets over gehoord of gelezen. Ik ben er wel benieuwd naar moet ik zeggen.

Men kan stellen dat het een Histogen clone is. wellicht een broertje er van en al verkrijgbaar..

http://www.histogen.com/applications/hsc.htm

HSC is currently being developed and evaluated as an injectable for hair growth. The embryonic-like proteins and growth factors within the complex, including follistatin, VEGF and KGF-, have been shown to both stimulate resting hair follicles to produce new hair, as well as induce stem cells in the scalp to form new follicles.

Histogen heeft zich jaren lang verdiept in het onwikkelen van deze cocktail.

TruusKomNahuus
10 september 2013, 08:01
iemand een idee hoelang zo'n potje van 30g meegaat?(hoeveel applicaties?)

Volleboshaar
10 september 2013, 16:59
update,

ik denk dat de growth factors positief op miijn haar inwerkt :). Zie wat verdikkening maar nog geen regrowth op mijn temples.. Gebruik er nog RU bij en minoxidil dus ik weet zeker dat t komt door de multi target approach

Volleboshaar
10 september 2013, 17:47

Dit is precies dezelfde solution... zoals je ziet dus hele goede resultaten :)

http://i40.tinypic.com/2powt9v.jpg

http://i43.tinypic.com/2lszajn.jpg

http://i44.tinypic.com/mrbon7.jpg

http://i44.tinypic.com/2cfqnp2.jpg

http://i39.tinypic.com/10eklft.jpg

TruusKomNahuus
10 september 2013, 18:55
Volleboshaar,

Hoelang denk je met het potje á 30g te kunnen doen? (ik stel de vraag even hier i.p.v. pm omdat ik verwacht dat je hem anders nog 20 keer krijgt ;))

Daar op de site staat 30g en men steeds praat over 1ml gebruik?

Volleboshaar
10 september 2013, 19:16
@truus 1ml per keer dus ik schat zo een 30 applicaties ligt eraan hoeveel je moet gebruiken natuurlijk. als je dan 3-4 keer per week gebruikt zo een 5-8 weken oid? :)

TruusKomNahuus
10 september 2013, 20:00
Oeff! Duur geintje dus als je het 3/4 keer per week doet. Mag er wel een maandinkomen bij verdienen ;).

Volleboshaar
10 september 2013, 20:31
gelukkig hoef je dit niet constant te gebruiken en 1-2 cycles per jaar zou genoeg moeten zijn! Kijk maar naar de trial resultaten ! :)

hektor
11 september 2013, 11:55
Ben ik de enige die wat sceptisch is over growthfactors mbt tot het reduceren van haarverlies? Lijkt me namelijk dat er bijwerkingen aankleven... maar heb me er ook te weinig in verdiept.

wesley1982
11 september 2013, 13:06
bij mijn weten zijn geen bijwerkingen gekend met growthfactors hoor , zeker omdat we deze lokaal in de scalp laten intrekken, inplaats bv te injecteren in je lichaam...

het is aangeraden met een dermaroller de topical in te rollen

zo doe ik het momenteel : op net gewassen haar , dat net handdoekdroog is begin ik te stampen met met dermastamp , erna trek ik met een dikke spuit (te koop vrij bij een apotheek ) de solutie op en trek ik lijntjes over de te behandelen zone , erna smeer ik met een vingertop de solutie iets beter open , en begin ik terug te stampen met mijn dermastamp....
half uurtje erna smeer ik er minox over om de restjes dat niet in de huid getrokken waren een 2de kans te geven met de minox in de huid te raken....

ik gebruik (eigen keuze) een dermastamp , dit is hetzelfde als een dermaroller...
enkel is dit een stempel met naaldjes , ik had gemerkt dat met dermarollen bij langer haar soms haar in de roller vertrikt raakt en mogelijk uitgetrokken word bij fanatiek rondrollen over de scalp....
ik gebruik bij mijzelf 1mm dermastamp al is normaal een 0,5mm dermaroller meer dan voldoende om alle stoffen in de huid te krijgen
0,5mm is aangewezen bij hairloss op dermarollers ( 1mm is mijn keuze op experimenteel niveau )

ja je kan gerust een kuurtje of 2 per jaar doen hiermee en kijken wat het geeft , mischien 3 als ge genoeg budget hebt , denk niet dat iemand ooit dit heel jaar door gebruikt heeft , vergeet niet dat de kost van de grondstoffen voor deze mix best heel duur is , daarmee ik ook betwijfel of de fabrikant zou akkoord gaan met een groepsbuy , mischien wel maar met kleine kortingen als gevolg ? mischien fabrikant eens contacten om te vragen vanaf hoeveel orders er korting word gegeven ? en hoeveel % korting, indien ze hieraan meedoen wel :P

ik heb hairdoubling gedaan op 17 juli dacht ik , ik voel nu overal al bulten op mijn hoofd , dus naar mijn gevoel versneld dit spul mijn groeisnelheid van de grafts... op 1,5 maand als haren voelen doorkomen is heel uitzonderlijk , ik heb er al hier en daar paar zichtbaar en al die bulten, de factors boosten zeker de groeisnelheid...

ja dit is ook een soort histogencloon hoor , je zal niks beter vinden dan deze het komende 2 jaar...

voor die persoon dat vroeg of dit geschikt is op inhammen, ik zou zeggen testen is weten , ik zou wel niet enkel factors gebruiken, beetje ru met minox lijkt mij al wat sterkere combo , factors reviven je haar wat maar zolang de receptors androgenen aantrekken blijft de schade ook doorgaan , dus om de factors meer ademruimte te geven om hun werk te doen pas je dit best nog steeds toe op een bestaand regime van minox en fina/duta of ru (op zijn minst ru als je liever geen dht remmer slikt)

doen factors enkel iets ? jazeker , maar als je er het maximale wil uithalen is een combo steeds aangewezen... op zijn minst factors + minox.... zou ik zeker aanraden...

wat jullie gaan gebruiken is jullie keuze , meer = meestal beter...

lounge
17 september 2013, 15:18
Is dit wat anders ? : Fibroblast groei factor 9 (FGF9) of lijkt het erop..

Pietert
29 september 2013, 21:58
Ik gebruik de growthfactors nu 3 weken.

Om de 10 dagen gebruik ik een 2mm dermaroller en rol tot het een klein beetje bloed. Elke vrijdag gebruik ik de growthfactors.

Heb nu 2 weken last van hevige shedding, hopen dat dit iets positiefs is.

Ik ben een NW1-2 met diffuse uitdunning in NW5. Tot aan Juli was mijn haar in topvorm,ik had mijn de juiste styling een redelijk volle bos haar. Maar na een zomer slordig om te zijn gegaan met mijn regime, is het bovenop aardig dunner geworden.

Wanneer er een effectieve 'vehicle' is gevonden voor CB-03-01, ga ik dat proberen. In plaats van Finasteride, wat ik nu 2,5 jaar gebruik

Pietert
29 september 2013, 22:19
Ik gebruik de growthfactors nu 3 weken.

Om de 10 dagen gebruik ik een 2mm dermaroller en rol tot het een klein beetje bloed. Elke vrijdag gebruik ik de growthfactors.

Heb nu 2 weken last van hevige shedding, hopen dat dit iets positiefs is.

Ik ben een NW1-2 met diffuse uitdunning in NW5. Tot aan Juli was mijn haar in topvorm,ik had mijn de juiste styling een redelijk volle bos haar. Maar na een zomer slordig om te zijn gegaan met mijn regime, is het bovenop aardig dunner geworden.

Wanneer er een effectieve 'vehicle' is gevonden voor CB-03-01, ga ik dat proberen. In plaats van Finasteride, wat ik nu 2,5 jaar gebruik

ryan82
1 oktober 2013, 08:27
is 2mm niet te diep? schijnt dat 0,5mm al voldoende is.

ultrafast
14 oktober 2013, 02:59
Iemand die er op dit moment iets nuttig over kan zeggen ?

wesley1982
14 oktober 2013, 08:22
2mm is eigentlijk voor scars en lidtekens uit te huid te rollen over verloop van tijd

0,5mm raden ze inderdaad aan voor hairloss

nu ik gebruik 1mm omdat hiermee je net voorbij de 3de huidlaag zit en de factors dus maximaal bij de haarfollikel kunnen gaan

ps : haarfollikels zitten 4mm of dieper dus 2mm kan ze niet beschadigen...
wel kan het pijnlijker zijn of wat bloeden omdat je al diepe gaatjes prikt in je huid , ik denk dat 1mm meer dan genoeg is , dus aanbevolen : 0,5 tot 1mm zit je goed...

verder merk ik wel op dat de huid lijkt te verjongen en dat de groeisnelheid van mijn haar wel versneld , iets zoals het meer was voor aga, toen moest ik ook gedurig bij de kapper , eens aga begon vertraagde de groeisnelheid opmerkelijk , nu met factors versneld het terug , toch signaal dat de uitgehongerde follikels nu meer dan genoeg hun bordje vol krijgen van de nodige groeifactors
staar je niet blind op de prijs wel , je kan gerust een flesje aankopen en minder smeren , ik heb zelfs al geweest dat ik gewoon beetje meng in apart potje met mijn minox en dat ik alle smeerde met de minox pipet
je kan gerust wat lager doseren om meer dagen/weken ermee te doen , ook kuurtjes hebben al goed effect.... dus zeker ruimte voor creatief en zuinig om te springen met je factors
hoe meer mensen dit nu gaan testen hoe realistischer beeld we ervan gaan krijgen , bv : iemand doet paar weken kuurtje , andere doet elke andere dag , dus 3x week , nog iemand elke dag maar lagere dosis
zo kunnen we de beste manier hier uitstippelen als iedereen zijn ervaring ervan hier verteld

http://www.escholarship.org/uc/item/6gz420mw

Hairpilot
14 oktober 2013, 08:49
Interessant! Merk je ook al méér haar ipv enkel hogere groeisnelheid? En is jouw regime in je handtekening nog up to date, wesley?

Mr.clean
14 oktober 2013, 19:47
Ik ga maar ook aan de growthfactors. Denk dat ik begin komend maand ermee zal starten. Wat ik hier erover heb gelezen lijkt aanmoedigend. En voordat ik komend jaar aan een 1e ht ga wil ik toch eerst alle middelen geprobeerd hebben.

wesley1982
18 oktober 2013, 14:24
nee ik moet mijn handtekening eens updaten , momenteel gebruik ik weinig meds , vooral minox en growthfactors met wat duta erbij
ru moet ik nog terug mixen (zeg ik al paar weken trouwens , ik heb het zo druk dat ik dit steeds vergeten ben)

meer haar , dat kan ik niet zo direkt zeggen , volgens alle studies zou er zowiezo meer haar moeten groeien , zeker gezien vellus met factors terug dikker en langer kan groeien
wel is mijn extractiezones achter mijn oor mooi verdikte , daar hadden ze nogal veel haren uitgeboord op mijn 3de ht , dat ik dacht : fuck kale plekken in donor , nu is dit wel mooi dence dichtgegroeid , mooi pluspunt

ik post hier binnenkort meer trails en studies over deze stoffen....

no een zaak : deze factors komen uit europa....
toch effe vermelden, dat mensen denken china ofzo...

Mr.clean
19 oktober 2013, 14:06
Growthfactors is inderdaad een gel-achtige substantie. Ik heb het vandaag binnengekregen. Begin er gelijk mee. Ik zit alleen ermee hoe vaak ik het nou moet gebruiken.

2 x per week of 4 a 5 keer per week.

Luna1979
19 oktober 2013, 17:18
Gewoon 1 keer per week wat verse kippenstront op je hoofd smeren....
Werkt stukken beter dan al die anderen middelen, die erg nadelig zijn voor je gezondheid....(o.a. impotentie)...;)

En haartransplantatie an sich geven sowieso een heel matig resultaat...,dus veel kippenstront smeren!!

AnthonieH
19 oktober 2013, 18:40
Gewoon 1 keer per week wat verse kippenstront op je hoofd smeren....Dan kun je misschien beter varkensstront gebruiken. In de varkensindustrie gebruiken ze veel groeihormonen. Kippenstront is misschien wel goed tegen SE. Kippen krijgen veel antibiotica.

Overigens gebruikten de oude Egyptenaren al krokodillenpoep als haargroeimiddel.

Ik ben wel benieuwd naar je resultaten :)

Mr.clean
30 oktober 2013, 21:44
Ik gebruik nu iets langer dan een week growthfactors. Het droogt heel snel op. Maar heb een vraag hierover. Heeft iemand anders ook last van jeuk als je de gel op je hoofd smeert. Ik ga ervoor meestal even dermarollen met 0.5mm, maar ook als ik dit niet doe voel ik jeuk wanneer ik het op mijn hoofd smeer.
Met Ru en/of minox heb ik dit niet (meer)

Reet
7 november 2013, 11:01
Heeft iemand nog wat resultaten of opmerkingen van de growthfactors? Snellere haargroei? Bijwerkingen? Vellus haartjes langer en dikker zien worden? Méér haar(tjes) op zien komen?

En vertel dan ook hoe lang je het al gebruikt, hoeveel je van de growthfactors gebruikt en of je ook andere medicijnen ernaast gebruikt.

Mr.clean
7 november 2013, 18:56
Ik gebruik het nu al 3 weken denk ik. Twee dagen achter elkaar en dan sla ik telkens een dag over. Ik denk dat het over 1 a 2 weken op is. Ga ik een nieuwe bestellen. Eerst met dermaroller 0.5mm ga ik rollen voordat ik het op mn hoofd smeer.

Tot nu toe nog niets gemerkt. Helaas. Maar misschien is het ook nog te vroeg. En ik gebruik ook al 2/3 maanden (weet niet meer hoe lang precies) fina 1.25mg. En RU icm minox. Daarnaast heb ik ook van anageninc RU 5% gekocht wat ik om de dag gebruik. ipv minox/RU.

Ik geef GF nog twee maanden. En in die twee maanden ga ik het wel intensief blijven gebruiken.

vrosjnivosj
9 november 2013, 14:59
Kost dit niet ontzettend veel geld? Hoelang doen jullie ermee?

Swamp
9 november 2013, 15:27
Ik zou er niet aan beginnen mensen, het is erg duur en na 8 weken heb ik geen enkel effect bemerkt. Ook lees je weinig positieve berichten.

Reet
9 november 2013, 18:21
Swamp, hoevaak en hoe heb je de GF aangebracht? Verder nog andere andere meds daarnaast gebruikt?

Hoe meer reacties, des te beter het inzicht. Ik had er wel interesse in maar als er geen positieve reacties gemeld worden houd ik liever het geld in me zak.

Swamp
9 november 2013, 18:36
Ik vergis me, 7 week nu, ik heb het ongeveer 2 keer per week aangebracht met een dermaroller van 0,5mm. Verder gebruik ik ongeveer een half jaar 2x daags lipogaine en ben onlangs begonnen met RU.

Mr.clean
5 maart 2014, 22:09
Ik kom even terug op deze topic. Kom de laatste tijd niet meer zo vaak op haarweb. Als ik de meest recente berichten lees kom ik ook niets tegen van Wesley. Ben benieuwd hoe het is verlopen met zijn laatste HT.

Mijn regime bestaat tegenwoordig uit fina/minox/RU.

Ik zie zeker een verbetering in mijn situatie (meer haar, wel dun vooral haarlijn is er op vooruitgegaan) Een HT is uiteindelijk wel noodzakelijk, maar tot die tijd zoveel mogelijk tegenhouden en terugwinnen is de motto.

De growthfactors heb ik dus een paar maanden geleden gebruikt. Maar ik zou nu eigenlijk nog een 2e keer dit willen proberen. Ik denk dat het wel heeft geholpen. Nu zie ik dat het niet meer wordt verkocht op anageninc. Ook op kaneshop zie ik ze niet.

Weet iemand meer hierover?

dZinee
5 maart 2014, 22:21
Ja vraag me ook af waar Wesley uithangt en hoe het met hem gaat.. tijdje niks meer van gehoord.

Ben tijdje eruit geweest; kun je misschien kort uitleg geven over deze growth factors? Wat hebben ze voor jou gedaan en waarom ben je dan gestopt?

Mr.clean
6 maart 2014, 17:04
Growthfactors is een gel achtige substanie. Je smeert het op je hoofd. Ik dacht dat het in een pot zat van 30ml. Ik heb er ongeveer een maand mee gedaan. Zoals Wesley het ook gebruikte, deed ik het ook:
Eerst dermarollen, dan growthfactors en dan een uur later RU gemixt in minox erop.

Vooral op de inhammen zag ik meer haartjes doorheen komen. Ik geloof niet dat het destijds van fina is geweest, want ik was toen nog maar een paar maanden begonnen. Maar omdat het behoorlijk duur is (240 euro dacht ik) kon ik het niet maandelijks betalen. Nu wil ik eigenlijk even 2 maanden lang gebruiken om te kijken of het echt veel effect heeft. Heb er nu even wel het geld voor, maar helaas kan ik het niet meer vinden op de website van anageninc.

Ik hou mijn haar momenteel kort, maar ga het even een maand of twee laten groeien om te kijken hoe het eruit ziet. Ik weet bijna zeker dat ik vooruit ben gegaan. Komt denk ik ook door fina (geen bijwerkingen)

Ik heb genoeg fotomateriaal van een paar maanden geleden om mee te vergelijken. Zal het er wel op zetten als het zover is.

dZinee
6 maart 2014, 18:47
240 euro voor 1 maand dus?
Wow dat is wel een flink bedrag ja. maar goed; als het 100% werkt nog wel bespreekbaar..

Houd ons op de hoogte indien je een nieuwe lading vind..