PDA

View Full Version : eerste ttm-ontmoeting is een feit!!


monique3
13 april 2002, 21:21
Hallo,
Ik heb jullie verteld dat ik vandaag een ttm-ontmoeting zou hebben.
Nou die heeft dus plaatsgevonden, en dat was erg leuk toch wel.
We waren met 7 vrouwen tussen de leeftijd van 28 en 44 jaar, en we kwamen uit het heel land.
Er was weer heel veel herkenning, en we hebben allemaal ons verhaal kunnen doen.
Ik voelde me goed op mijn gemak, en de anderen ook wel.
Ik heb weinig last gehad van misselijkheid, gewoon omdat we zo aan het praten waren, (niet aan gedacht).
Ook hebben we adressen uitgewisseld, en we gaan over een half jaar weer bij elkaar komen, maar ondertussen kunnen we natuurlijk wel contact met elkaar houden.
Ik heb deze keer niet mijn pruik afgezet, wel waren er anderen die hen dunne haar of kale plekken hebben durven laten zien.
Dus het was weer heel baanbrekend deze dag, een echte mijlpaal!!!!
We waren het erover eens dat er meer van deze dagen moeten zijn, en anderen mogen er ook bij zijn.
Ook vonden we allemaal dat er iets opgezet moet gaan worden om ttm bekendheid te geven.
Kortom, het was een zeer geslaagde dag.
Word Vervolgd!! Monique3.

Madelief
14 april 2002, 20:27
TTM-ers,
Zoals Monique hierboven al vertelde is er een eerste ontmoeting geweest. Alle 7 aanwezigen zijn voor een herhaling. Natturlijk is zo'n eerste ontmoeting wat aftasten....De meesten waren volledig onbekend voor elkaar, maar een ding delen we en begrijpen we heel goed van elkaar. Prettig!
Hopelijk zullen er nog vele ontmoetingen met veel TTM-ers volgen, en zullen we met z'n allen een Vuist kunnen maken en meer, veel meer bekendheid aan TTM kunnen geven. Er is m.n. door Monique al een grote voorzet gegeven....en Bolleke is ook erg actief. Doorgaan zo.....en BEDANKT!
Groetjes Madelief.

monique3
14 april 2002, 22:17
Ik sluit me aan bij wat je zegt.
En ja, er mogen meer van deze dagen komen.
En we gaan zeker door met ons inzetten om ttm meer bekendheid te geven.
Dus ook jij bedankt voor je inzet, en je steun!!
Groetjes van Monique3.

erna
15 april 2002, 15:23
ojee, nu begrijp ik het pas. ik had in mijn agenda staan dat het 20 april zou zijn. ik ben dus een week te laat. heel erg jammer, want ik had er erg graag heen gewild. ik hoop ontzettend dat er binnenkort nog een bijeenkomst is, want ik wil jullie allemaak erg graag ontmoeten. voor mij is het allemaal nog erg onwerkelijk!

grt erna