PDA

View Full Version : Welke gel aan te raden?


Opblaaskrokodil
10 maart 2014, 21:31
Hallo allemaal,

Ik gebruikte eerst als gel altijd de bekende oranje tube schwarzkopf taft maxpower 8 gel ( als je niet kent even google). Het is een super gel die veel stevigheid geeft, maar ook een gel waardoor je goed verdunningen ziet... Mensen die producten weten wat qua stevigheid hier wel op lijkt ( het haar moet overeind kunnen :P ), maar toch je haar er wat voller laten uitzien?

dZinee
10 maart 2014, 21:47
zelf vind ik shaper (van andrelon) wel fijn. Geeft wel wat structuur en glans maar plakt de haren niet aan elkaar.. Weet niet of dit 'stevig' genoeg is voor jou.

Real Madrid F.C
16 maart 2014, 16:40
Ik gebruik geen haarproduct, maar wat ik van vrienden gehoord heb is dat je het beste wax kunt gebruiken. Het is minder slecht voor je haar en je haar plakt ook niet.

ikzelf
16 maart 2014, 18:59
ik gebruik een matte wax. Daarmee ziet het er bij mij het volste uit

Opblaaskrokodil
16 maart 2014, 19:14
ik gebruik een matte wax. Daarmee ziet het er bij mij het volste uit

Dan ga ik ook zoiets maar is proberen, tips voor merk?

ikzelf
21 maart 2014, 18:19
Dan ga ik ook zoiets maar is proberen, tips voor merk?

L'Oréal remix

Percie
22 maart 2014, 18:24
Hallo allemaal,

Ik gebruikte eerst als gel altijd de bekende oranje tube schwarzkopf taft maxpower 8 gel ( als je niet kent even google). Het is een super gel die veel stevigheid geeft, maar ook een gel waardoor je goed verdunningen ziet... Mensen die producten weten wat qua stevigheid hier wel op lijkt ( het haar moet overeind kunnen :P ), maar toch je haar er wat voller laten uitzien?

Ik haat het ook om op de hoofdhuid te kijken als ik in een lift, of in de zon sta.

Ik gebruik eerst topic, en daarna pas American Crew
http://www.haircareusa.com/images/american_crew/american_crew_definingpaste.jpg
Er blijven dan uiteraard wel vezels aan mijn handen plakken, maar het resultaat is geweldig omdat je de vezels dieper kan strooien als het haar nog droog en vetvrij is!

dZinee
22 maart 2014, 22:58
american crew is zoiets als couvre toch?
Lijkt me wel vrij heftige combi. Gaat dat niet opvallen?

Nic
23 maart 2014, 10:46
Tot ik aan mijn pruikje begon, pepte ik het volume van mijn haar wat op met shaper van de Hema. Het maakt het haar niet vet, maar gaf het wel meer stevigheid. Ik vond het prima spul met een prima prijsje.

Percie
23 maart 2014, 16:47
american crew is zoiets als couvre toch?
Lijkt me wel vrij heftige combi. Gaat dat niet opvallen?

Nee, het is gewoon een matte wax wat veel bij kapsalons gebruikt en verkocht wordt.

dZinee
23 maart 2014, 17:57
Oh oeps dat van gis ik me.

De AH heeft deze week trouwens heleboel 2e gratis..aantal pasters die wel interessant leken op het eerste gezicht.

doodhaar
1 april 2014, 18:33
Ik gebruik al een aantal jaren producten van American Crew. Fiber is meer voor een droog uitziende look met volume boost maar sinds een half jaar gebruik ik forming cream omdat ik mijn haren lang liet groeien. Mooie effect

Goed spul.