PDA

View Full Version : Eindelijk


nise
15 april 2002, 15:44
Hallo allemaal,

Ik ken jullie nog niet zo goed, maar toch wil ik mijn blijheid met jullie delen :) ik ben al 2 en halve week trekvrij en nu zijn ze al op halve lengte nog 2 weekjes wachten en dan zijn ze weer helemaal terug, maar dat moet ook wel want dan ga ik op vakantie dat was ook mijn stok achter de deur zeg maar, omdat ik alleen maar zit te stressen dat mijn make-up eraf is.
en ik wilde het ook laten tatoeeren met permanente make-up maar dan moet je wel wimpers hebben zodat ze er tussen in streepjes kan zetten, dus dat ga ik ook laten doen en mijn wenkbrauwen zijn al getatoeeerd maar dat moet ik dan wel bij laten werken.
Dus dit was voor mij 2 en halve week niet naar kijken, vooral niet proberen in een spiegel te kijken,niet aan voelen en geen pincet tegenkomen en mijn nagels kort houden ik heb er ook voor gezorgd dat ik nooit teveel alleen was en veel afleiding hebben, en als ze in mijn ogen prikken dan hou ik mijn ogen even dicht zodat ik er geen last van heb.
Ik weet ook niet precies of die hypnose heeft geholpen, maar wel de chakra healing!
maarre ik hoop dat het bij jullie ook zo goed gaat!!! veel suc-6 allemaal veel liefs Nise.

erna
15 april 2002, 15:53
hoi nise,
gefeliciteerd. ik ben erg blij voor je dat je al 2 en 1/2 week plukvrij bent. in de vakanties gaat het met mij ook veel beter. dan ben je de hele dag druk bezig en heb je geen tijd om aan je haar te komen. tijdens de tentamens gaat het alleen wer fout.
ik las net dat je het over een behandeling had: chakra healing. wat is dat precies en waar kun je dat doen? ik ben erg benieuwd en ik hoop dat je me verder kunt helpen!

grtx erna

nise
22 april 2002, 16:11
Als je Chakra healing wilt gaan doen dan moet je naar een paragnostdat is iemand die paranormaal is die brengt je energie banen weer in ballans en haalt al je blokkades weg (waar je mee zit enz...) na die behandeling voel je je helemaal ontspannen en relaxt. Ze doen dit door hun handen voor je lichaam te houden, bij je buik, hoofd, hard enz enz, het voelt een beetje vreemd een beetje een tinteling maar daarna niet meer en je bent veel vrolijker en niet gestresd of depressief meer.
Ik heb het minstens 1 keer in de week nodig maar het kan ook meer of minder zijn.