PDA

View Full Version : Fina...


WHsBigRoy
15 april 2002, 16:23
Ik heb een klein vraagje.

Hoe lang duurt het voor fina begint te werken tegen haaruitval? Ik lees wel dat het daadwerkelijk helpt, maar is dit dan nadat je het al enkele maanden in aan het nemen bent?
Graag iets meer uitleg hierover.

dank bij voorbaat,

roy

Rocco
18 april 2002, 18:29
Dit stukje had ik geschreven voor Alessandro.Misschien is dit een antwoord op je vraag :)


vanaf het moment dat je Fina inneemt,wordt de DHT ONMIDDELLIJK in je bloed geblocked.Binnen een week is je DHT niveau +- 66% gedaalt.Alle haren op je hoofd worden vanaf dat moment beschermd tegen verdere beschadiging.Alle al reeds aangetaste haren laten los,het lijkt hierdoor alsof je door fina meer haaruitval hebt.Dit is een goed teken,Fina werkt dan dus.Maar omdat haren heel langzaam groeien duurt het maanden voordat die uitgevallen haren wederom gaan groeien.Hierdoor lijkt het alsof Fina de eerste 3 tot 6 maanden niets voor je doet.Maar integendeel het beschermt je haar.

Samengevat:Fina werkt vanaf het moment dat je het inneemt ! Aangetaste haren vallen uit,en hebben tijd nodig om weer te groeien.Dit kost je 3-6 maanden.

Groetjes

Jeroen2
19 april 2002, 00:39
En Het uiteindelijke resultaat is pas na 1,5 of 2 jaar bereikt.Maar je dient Finasteride wel elke dag in te nemen.
Even ter aanvulling.:P


Groetz,
Jeroen.