PDA

View Full Version : Zie door de bomen het bos....


Den
24 mei 2004, 22:24
Ha.

Ja, ook ik ben nieuw hiero.
Sinds enkele jaren heb ik last van haaruitval. Genetisch bepaald moet ik zeggen....duidelijk als ik om me heen kijk binnen de familie.
Ik heb hier vanaf het 1e moment dat ik het ontdekte echt van gebaald. Nooit echt research gedaan, maar ook nooit echt bij neergelegd.

Sinds enkele weken ben ik me er wat meer in gaan verdiepen. Ook op de site van www.haaruitval.net ben ik duidelijk wijzer geworden. Op deze site spreken ze overigens over een uitgave van Men's Health mbt haaruitval die ik al had. Aangezien mijn buurman kapper is heb ik daar ff het boekie opgepikt. ZEKER DE MOEITE WAARD! Het verhaal van haaruitval is me nu wel duidelijk. Baal wel dat ik nu pas aktie ondernomen heb, tijd is immers essentieel heb ik begrepen. SLIK!

Maar goed,
Ik heb net 2 kuren Aminexil gehaald.
Ben benieuwd. Verwacht echt geen nieuwe haren maar reducering van uitval of stabilisatie is welkom!
Lees regelmatig dat lotions en medicatie gecombineerd worden gebruikt. Mijn kapper is enigszins sceptisch hierover en ikkuh ook!
In de uitgabe van Men's Health worden duidelijk alle bijwerkingen vermeld.
Even slikken weer.....vooral toen ik las hoe makkelijk jullie anderen hier adviseren zo maar wat te gaan proberen. Baat het niet schaadt het niet? Denk van niet...sommige zaken zijn nl niet van de buitenkant zichtbaar.

Ik ga dus aminexil gebruiken. Misschien wel icm medicatie....laat me eerst doorverwijzen naar dermatoloog denk ik (slim???). Finateride en Dutasteride lijken me wat te heftig, ben nl 26 en mijn vriendin en ik denken toch al wel aan kids.....ik mag er niet aan denken dat zo'n meuk dit verknalt.
Misschien Alopesan 400??? Hmmm, ik weet het (nog) niet. Baal al jaren maar heb me pas net verdiept in deze materie.

Begrijp vele reakties die jullie hier uitten....ook ik kan giga balen als ik weer bij de kapper ben geweest, etc.

Nou, ik zal hier regelmatig te vinden zijn.
Succes met de bollekes mensen.

grtz, Den

Robert18
24 mei 2004, 23:55
D'oh!!!

Je had toch beter eerst informatie kunnen inwinnen.

AMINEXIL WERKT NIET. Je kunt gewoon even goed water op je hoofd insmeren. www.haaruitval.net (http://www.haaruitval.net) is een oplichterige leugenachtige kutwebsite.

Ik zou zeggen, probeer het ongeopend terug te sturen ofzo, als dat nog kan.

Je bent opgelicht.

Tiuri
25 mei 2004, 14:46
D'oh!!!

Je had toch beter eerst informatie kunnen inwinnen.

AMINEXIL WERKT NIET. Je kunt gewoon even goed water op je hoofd insmeren. www.haaruitval.net (http://www.haaruitval.net) is een oplichterige leugenachtige kutwebsite.

Ik zou zeggen, probeer het ongeopend terug te sturen ofzo, als dat nog kan.

Je bent opgelicht.

nou opgelicht, opgelicht... het is wel zo dat de werking van animexil bijna niets is. dus je kunt er beter niet aan beginnen. Als je aan kinderen denkt zou ik idd geen fina/duta nemen. je kunt wel minoxidil proberen.

pindakaas
28 mei 2004, 13:36
nou opgelicht, opgelicht... het is wel zo dat de werking van animexil bijna niets is. dus je kunt er beter niet aan beginnen.

'K denk dat vanwege deze site, er héél veel mensen zijn die Aminexil niet meer (gaan) gebruiken. Als je nu naar haaruitval.net surft, zie je ook dat het forum daar opgeheven is..

'La resistance lives on..!' :D

pindakaas
29 mei 2004, 18:30
hahahaha..!! :D :worship: :D :worship: :D :worship: :D

De verkoop van aminexil gaat niet zo goed he...

Gratis Limited Kerastase Horloge bij 1 liter Kerastase Shampoo of :puke: Aminexil :puke: Boxen. (https://hairloss1.introweb.nl/cgi-bin/haaruitval.storefront/NL/catalog/1001%20)