PDA

View Full Version : Vergoeding (buitenlands) haarwerk


Annelies
25 mei 2004, 01:05
Wordt een haarwerk dat gekocht is in het buitenland (bv. via internet) ook vergoed door de verzekering??
Ik meen ooit iets gehoord te hebben dat je alleen een vergoeding krijgt wanneer je een haarwerk besteld dat wordt geleverd door een Nederlandse zaak. Klopt dit, of zit ik er langs??

grtz Annelies

HAIRBOY
8 juni 2004, 03:32
Het beandwoorden van vragen, loopt op dit forum niet zo vlot :S
(beetje jammer) en er word toch genoeg gelezen...

Anyway, denk dat je misschien beter even je verzekeringsmaatschappij kunt bellen, en HUN vragen, of het vergoed word, en dan het antwoord op het forum knallen?

IDEE :)

Annelies
10 juni 2004, 08:54
Geen verkeerd idee, maar ik dacht misschien dat mensen het zo weten
dan is dat ook meteen uit de wereld! :)

HAIRBOY
3 juli 2004, 19:50
Geen verkeerd idee, maar ik dacht misschien dat mensen het zo weten
dan is dat ook meteen uit de wereld! :)


Weet je inmiddels al wat meer? Heb je nou ook werkelijk je verzekerings maatschappij gebeld? (vast niet)

Dit schiet niet op Annelies... (move the world, start yourself, en de rest zal volgen...) :)

Annelies
4 juli 2004, 23:06
Nou ik zat nog even te wachten op eventueel antwoord van andere leden (die het misschien wel weten), vaak ben ik degene die ongeduldig is, maar als jij het ook zo graag wilt weten mag jij de verzekeringsmaatschappij ook wel even aan de tand voelen??! :confused:

H.de Wit
18 juli 2004, 01:45
Ik ben naar mn dokter gegaan en heb gezegd dokter ik wil graag een brief van je hebben dat mijn haar wordt vergoed want ik heb vernomen als jij een briefje schrijft dat mijn verzekering dan evt de kosten kan gaan dekken voor een aantal %.
Mijn dokter zei ja check eens op de lijst van je verzekeraaar als er deze naam op staat en verdomd die naam staat er op allen weet ik niet meer de naam het is een ziekte die als haar ziekte wordt vermeld een latijnse naam ik zal het nog doorgeven maar ik ben er mee bezig en jullie horen er meer van.

Wees je zelf en wil je korting doe mje best ga ervoor toch het is al duur genoeg vandaag de dag.

ik kom met het latijnse woord zodra ik het weeer weet.


H.de Wit

Salvamia
18 juli 2004, 09:50
HEE HAIRBOY,

Ik vindt je best wel een beetje lullig reageren op de vraag van Annelies :( .
Volgens mijn heb je zelf de ballen niet om de verzekering te bellen en ben je Annelies aan het pushen om het voor jouw te doen??.

Anyway Annelies volgens mijn is het wel verstandig om eens met jou eigen ziekenfonds verzekeraar contact op te nemen, de ene doet het wel en de andere namelijk weer niet.

Verder is het dan noodzakelijk dat jouw huisarts een verklaring afgeeft dat het bij jouw door een lichamelijke of geestelijke klacht een noodzaak is om een haarwerk te dragen.
Lichamelijk kan zijn dat je een ziekte hebt waardoor je haar veliest dit geldt dus niet voor de mannelijke kaalheid deze is natuurlijk maar in mijn geval gaf dit geestelijke klachten en kreeg ik ook de verklaring van de huisarts.
Of ze een internet bedrijf accepteren weet ik niet en dit zouden we dan ook graag van iemand willen weten.

Succes.

Annelies
18 juli 2004, 23:48
Ik krijg wel een vergoeding, en ook een brief van de huisarts (een heel pak als het nodig is ;) maar ik vroeg me gewoon af of ik de vergoeding ook zou krijgen als ik een haarwerk bestel uit het buitenland...!

Toch heel erg bedankt voor jullie replies, ik zal wel eens een keer contact opnemen met de verzekeringsmaatschappij!

grtz Annelies