PDA

View Full Version : Vraagje/vaststelling/...


karin_68
16 april 2002, 11:09
Gisteren ben ik de moeilijkste dag doorgesparteld van de afgelopen weken. (dus, 12 dagen volbracht - en voor ik weet niet meer wie, ... maar voor 22/10/2001 had ik geen enkele trekvrije dag. Nooit niks. Vanaf 22/10 had ik er 5, ergens in januari 10 en nu ben ik aan de 12 ... het gaat dus wel in stijgende lijn. Voor 22/10/2001 stoorde het me wel, maar ik kon de moed niet opbrengen er iets zelf effectief aan te doen. Ik denk dat dit ook een deel is van de ziekte. )
Ik denk dat deze erge trekneiging ook ergens iets te maken heeft met de komende feestjes (allee, in echt nederlands menstruatie). Hebben jullie het er dan ook moeilijker mee?
Het zou dus niet enkel door de chocolade kunnen komen ... . Ik weet het niet. Vandaag lijkt het ook erg moeilijk om niet te trekken. Vanmorgen was het bijna prijs ... ik was boos, en ik dacht echt heel even, foert, de boom in, ik trek.
Juist, nipt, op 't allerlaatste momentje heb ik me kunnen inhouden. Oefffff .... jullie kunnen niet raden hoe blij ik achteraf was.
Onderweg naar het werk, ... files dankzij de overvloedige regen, was het ook vreselijk (in de auto in de file genereert een enorme trekdrang). Als ik vandaag trekvrij doorkom, ... amai, dan ben ik toch een heel punt vooruit.
Morgen moet ik naar de peut, ... dus Bolleke, ... ik ben er bijna, maar het zal moeilijk zijn om het vol te houden.
Ik ga haar morgen eens vragen hoe ik die periodes voor de feestjes kan doorkomen. Want voor de eerste keer in mijn leven hoop ik dat ze zo snel mogelijk beginnen, ... :) Een kwestie van van die vreselijk moeilijke dagen vanaf te zijn.


Trouwens, chocoalde en feestjes hangen samen voor mij. Als de feestjes eraan komen, is de nood aan chocolade ook hoger. Het loopt eigenlijk allemaal hand in hand.

Hoe gaan jullie hiermee om?

vr gr

Diable
16 april 2002, 11:58
Poeh, nou ik heb het gisteren min of meer volgehouden. Ik zie jullie zo fanatiek bezig en dat bemoedigt me enorm, ik ben nu veel gemotiveerder om te stoppen. Ik heb het bovendien gisterenavond aan mijn vriendinnen verteld zodat ze me een pets kunnen geven als ik aan m'n hoofd zit. Gelukkig reageerden ze ok en gingen ze er ook niet zo uitgebreid op door vragen :)

Toen ik gisteren wilde krabben en plukken dacht ik: "nee, ik wil morgen op het forum kunnen schrijven dat het me een dag gelukt is!" en dat hielp...

karin_68
16 april 2002, 13:36
Awel, Diable,

een dikke proficiat met je goede dag gisteren ... !!!
Was het een trekarme dag, of een trekvrije dag? (Trekarme dag is ook al een vooruitgang, dus, zeker en vast niet minder waard)

vr. gr.