PDA

View Full Version : HT + Pruik? Valt dit niet te combineren


Keen
26 mei 2004, 22:49
Voor degenen die al zwaar kalend zijn en er toch iets willen aan doen, zou het dan niet beter zijn om enkel op de voorkant een HT te doen (vb: een band van 1 cm breed) en de rest te camoufleren met een pruik.

Een HT kost immers veel geld, maar als je enkel een klein gebied laat transplanteren dan moet dit toch meevallen.
En de pruiken van tegenwoordig vallen toch best aardig mee (als ge de
goeie verkopers toch vind). Enkel de voorkant van een pruik zorgt voor
problemen maar met een HT zou dit toch kunnen opgelost worden ( denk wel
dat er 2HT's zullen nodig zijn voor een goeie dikte te bekomen).

De HT-haartjes kan je dan achteruit leggen, en de voorkant van de pruik is niet zichtbaar.

Wat denken jullie?

Stom idee of doenbaar?

Salvamia
29 mei 2004, 18:17
Beste Keen,

Natuurlijk valt dit te combineren en dit is dan ook 1 van de mogelijkheden.
Volgens mij kwam ik zo'n combinatie al jaren geleden tegen in een folder van zandtman of k33 hair hotel.

Mvg,

Salvamia

kale kip
11 juni 2004, 19:47
[QUOTE=Keen]Voor degenen die al zwaar kalend zijn en er toch iets willen aan doen, zou het dan niet beter zijn om enkel op de voorkant een HT te doen (vb: een band van 1 cm breed) en de rest te camoufleren met een pruik.
voor een goeie dikte te bekomen).

Stom idee of doenbaar
denk niet dat dat zal werken ik heb 3transpl bijna allemaal aan de voorkant maar het is nog te dun of je moet een hele dun haarstuk nemen nee geloof daar niet in :( trouwens haarstukken van nu hebben een natuurlijke voorkant toch dat is toch niet zichtbaar meer ik geloof niet meer in haartransp dat gaat me niet redden :mad: je wil het geloven maar dus niet weet iemand nog een goede haarbedrijf in zuidholland straal van uurtje rijden zo vanaf den haag haartendens heb ik over gehoord heeft iemand daar ervaring mee?dat was woerden dat is te doen alvast bedankt gr k.k :rolleyes:

Salvamia
11 juni 2004, 21:31
Het verschilt natuurlijk bij iedereen, of het werkt of niet. maare waag het eens bij toplace.com en bespaar je een hoop duiten.

kale kip
12 juni 2004, 14:38
Het verschilt natuurlijk bij iedereen, of het werkt of niet. maare waag het eens bij toplace.com en bespaar je een hoop duiten.

hallo salvamia

lijkt me een probleem zelf de kleurbepalen en een mal maken en dan nog het inknippen het is wel supergoedkoop op zeker dan zit je nog met je tape bestel enzv zou niet weten hoe ik dat moet oplossen

ben klant geweest bij k33 utrecht daar zijn de kosten torenhoog niet op te brengen jaar geleden deden ze me nog een aanbod 2units voor 2000eu kom daar al niet meer sinds 99 maar sta daar nog in de comp denk ik maar bij die 2000komt nog het ondwerp aflevering en dat was een aanbieding dus kan je nagaan wat het normaal kost

vond ook dat het daar alleen maar om de centen gaat echt zoveel mogelijk uit je zak kloppen met hun 18maand regelingen tuurlijk moet geld verdient worden maar je moet het redelijk houden tevens problemen met kleur enzv

daarom de vraag weet iemand een goed haarzaak die ook goed werk afleverd en wat betaalbaar is haartendens is genoemt tydje geleden zijn er mensen die ervaring hebben met dit bedrijf ik ga liever af van mensen uit de praktijk dan ik zelf daar ga kijken en dan gelijk koop ik heb dat met k33 ook gedaan nu wil ik eerst info binnenhalen en dan een keuze maken ik heb wel op de side gekeken van haartendens die man die als voorbeeld werd gebruikt die folders liggen ook bij k33 dezelfde man dus misschien ook contacte met k33? :mad:

gr k.k :P :rolleyes: