PDA

View Full Version : Acxion?


cloud9
23 september 2014, 11:54
Dag mensen,

Ik kwam deze gister tegen: http://www.acxion.nl/

Iemand ervaring met producten uit deze lijn? Daarnaast vroeg ik me af: stel ik gebruik die haarvezels, kan ik daarbovenop ook gel in me haar doen?

Groetjes,

Cloud:D

dZinee
23 september 2014, 13:00
Ik ben alleen goed bekend met Toppik; en dat werkt kwa verdikking geweldig.
Bij toppik doe je eerst gel (of liefst wax/paste) in je haar en breng je vervolgens de vezels aan.
Als je het andersom doet wordt het een rotzooi.

gekkehuis
22 juli 2015, 17:17
Heb deze zojuist ontvangen. Binnen 5 sec was ik "klaar" het dekt goed af en is best simpel. Tis wel wennen want een gedeelte van mijn voorhoofd was gelijk zwart (keb donkerbruin besteld) , dit heb ik even met water weg gespoeld.

Wat ik wel wil zeggen is dat het gewoon houtskool lijkt (Volgens mij boek je daar de zelfde resultaten mee, bij donker haar)..

Als ik eens tijd heb zal ik het onder de microscoop bekijken, maar heb daar voorlopig geen tijd voor.

hajo1992
4 augustus 2015, 17:39
Ik gebruik het nu 2 jaar.
Een chirurg van mijn haartransplantatie schreef het me voor.
Het zijn hair fibers net als toppik alleen zijn ze iets dikker!
Ze geven net wat meer volume aan je haar en zijn wat goedkoper maar pas op dat je niet teveel gaat gebruiken. Als je het namelijk teveel gebruikt dan valt het wel op. Ik vind deze hair fibers net iets fijner als Toppik maar smaken verschillen en ik gebruik ze beiden eigenlijk. Als ik jou was zou ik het is een keertje proberen.
Zag laatst foto's van mezelf op een feestje waar ze vlak voor m'n neus een foto hadden genomen en je zag er helemaal niks van gelukkig :)

Hoe ik het gebruik:

-Zorg dat je haar goed droog is
-Style je haar zoals je gewend bent
-Gebruik de axcion haarfibers om het volume te geven
-Veeg ze voorzichtig door je haren, dappen als het waren
-Gebruik axcion/toppik fiber spray om ze vast te houden.