PDA

View Full Version : haar a/d zijkanten transplanteren


Kay
29 mei 2004, 17:52
Kan er eigenlijk haren aan de zijkanten worden getransplanteerd?
Want ik zie eigenlijk nooit op foto's van mensen die dat hebben gedaan,het is altijd bovenop.Of is dit goed te bepalen aan de hand van de groei richting voor de HT.

pindakaas
29 mei 2004, 18:19
Kan er eigenlijk haren aan de zijkanten worden getransplanteerd?
Want ik zie eigenlijk nooit op foto's van mensen die dat hebben gedaan,het is altijd bovenop.Of is dit goed te bepalen aan de hand van de groei richting voor de HT.

De receptoren aan de zijkanten van het hoofd zijn ongevoelig voor dht. (bekende hoefijzervorm)

Kay
29 mei 2004, 18:34
ja oke,maar jj weet ook dat ieder vorm van haaruitval anders verloopt..
Laat ik het zo stellen a/d zijkanten is je haarlijn meer opgeschoven dan de bekende hoefijzer vorm,en je wilt daar wat haren laten transplanteren om die haarlijn wat terug te krijgen is dat cosmetisch verantwoord omdat te doen?
Ik heb namelijk gehoord dat het niet mag van een chirurg en de ander zegt weer dat het makkelijk kan mits de groei-richting goed kan worden vastgesteld,dus ik weet niet meer wat ik moet geloven.

Kay
31 mei 2004, 21:49
Kan er eigenlijk haren aan de zijkanten worden getransplanteerd?
Want ik zie eigenlijk nooit op foto's van mensen die dat hebben gedaan,het is altijd bovenop.Of is dit goed te bepalen aan de hand van de groei richting voor de HT.
weet niemand dit ?????