PDA

View Full Version : Toppik Hairfibers


lotsahair
1 juni 2004, 21:14
wie heeft dit icm haartransplant
gebruikt ?
aub reacties

Mailman
2 juni 2004, 00:06
Goed te doen hoor. Best tevreden, alleen ik gebruik het nu niet meer omdat de haren bovenop te dun zijn, en dan is het een onnatuurlijk gezicht.

Peffieke
3 augustus 2004, 12:47
Heb je nooit volluma geprobeerd Smorlez ?Goed te doen hoor. Best tevreden, alleen ik gebruik het nu niet meer omdat de haren bovenop te dun zijn, en dan is het een onnatuurlijk gezicht.

Francis
3 augustus 2004, 15:40
Goed te doen hoor. Best tevreden, alleen ik gebruik het nu niet meer omdat de haren bovenop te dun zijn, en dan is het een onnatuurlijk gezicht.
Idem hier - gebruik het ook niet meer omdat mijn getransplanteerde haren toch te dun zijn en het een onnatuurlijker resultaat geeft. Maar als je nog voldoende dichtheid hebt, is dit een prima produkt...

IK heb ergens vaag gehoord (via mijn kapper) dat er een nieuwe Toppik op de markt komt - zal eens op onderzoek moeten gaan...

Francis
3 augustus 2004, 15:46
Vraagje voor lotsahair (even off-topic):
Ik zie nu maar pas dat je 3 transplantaties achter de rug hebt, heb jij geen last van je litteken achteraan? (zie dit topic (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3619))?

Peffieke
3 augustus 2004, 16:24
Francis, ik denk dat je Super Million Hair bedoelt als alternatief voor toppik. Het is ongeveer hetzelfde maar je kan het in een grotere hoeveelheid verkrijgen. Prijs is evenredig nagenoeg hetzelfde. Ik vraag me af of het niet beter is dat we Volluma gebruiken in plaats van toppik. Ervaring al mee ?Idem hier - gebruik het ook niet meer omdat mijn getransplanteerde haren toch te dun zijn en het een onnatuurlijker resultaat geeft. Maar als je nog voldoende dichtheid hebt, is dit een prima produkt...

IK heb ergens vaag gehoord (via mijn kapper) dat er een nieuwe Toppik op de markt komt - zal eens op onderzoek moeten gaan...

Aquarius
15 september 2005, 18:03
Een paar maanden geleden kreeg ik hier het advies
een geplande HT uit te stellen en minoxidil of finasteride
te gebruiken, als behandeling van een kalende kruin.
Goed advies, waarvoor dank! Volgens mijn vrouw komen er heel kleine nieuwe haartjes op mijn kruin. (kan ze zélf niet zien, maar waaromzou ik haar niet geloven?)
Ik gebruik ook 2 keer per week Toppik, na het wassen, en dan is die kalende kruin...verdwenen!
Echt fantastisch, ware het niet dat er ook een klein
minpuntje is...
Het gebruik van Toppik en de bijhorende haarspray schijnt bij mij veel jeuk te veroorzaken; niet enkel op mijn hoofd, maar eigenlijk bijna over het hele lichaam.
Zijn hier misschien mensen met dezelfde ervaring, die
dan eventueel op een ander middel zijn overgestapt waarbij ze die bijwerking niet meer hadden?
mvg
Aquarius

justRishi
13 januari 2006, 14:45
De haarspray van toppik veroorzaakt geen jeuk bij mij maar het is wel waardeloos (in de loop van de dag ververdwijnt er een hoop toppik). Jammer van zo'n goed product als toppik. L'oreal professional fix design met verstevigingsfactor 5 werkt bij mij het beste (zelfs op de kruin waar het minste haar is).

Diksy
13 januari 2006, 15:45
Ik heb net een post op de thread "haarcamouflage" gezet over de Toppik holding spray. Wellicht kan de moderator deze 2 treads samenvoegen ?

Gegroet,

Diksy