PDA

View Full Version : plantatie


hair81
2 juni 2004, 17:35
Hoi mensen ik ben een jongen van 23.
Mijn haar is voor bij de inhammen en voor ong 3 cm dunner ,en op de kruin begint het licht te kalen voor de rest heb ik gezond haar.
mijn vraag is dan ook als ik een ht laat doen , en er nieuwe haartjes tussen laat zetten het niet opvalt en weer eeen normaal ogende bos haar heb ,aan de voorkant dan en de kruin.
graag hoop ik dat mensen mij onjectief advies kunnen geven.
bvd
groeten Rene

pizzacat
7 juni 2004, 19:29
wacht er nog een aantal jaar mee. Dan is het duidelijker hoe jou kalingspatroon zich ontwikkeld en kan er beter op ingespeeld worden. Te vroeg een HT leidt tot tranen.

SjonKanon
7 juni 2004, 21:09
Te vroeg een HT leidt tot tranen.

Harde Tranen :D

Francis
8 juni 2004, 16:29
Harde Tranen :D
Een onherstelbaar groot verdriet... :crybaby:

hair81
9 juni 2004, 12:07
Een onherstelbaar groot verdriet... :crybaby:
Is het zo erg dan ,valt het echt op dan de ingeplanteerde haartjes?

Francis
9 juni 2004, 20:48
Is het zo erg dan ,valt het echt op dan de ingeplanteerde haartjes?
Zolang ze in model liggen misschien niet zo, maar vanaf ze niet meer in de goede groeirichting liggen, dan valt het enorm op...
Je moet anders (als je zin hebt) maar eens mijn vroegere postings doorlezen (via de zoekfucntie van het forum is dit mogelijk) - daarin heb ik al verscheidene keren mijn standpunten uiteengedaan.

Ik kan het dan ook volledig afraden, maar je bent natuurlijk vrij om te doen wat je wilt. Als je ergens op consultatie gaat, vraag dan zekere om meerdere behandelde personen te zien en (belangrijk!) ga eens met je handen door hun haar, gooi het flink in de war en probeer het dan eens terug zelf te modelleren (als ze dat al toelaten). Hou er ook rekening mee dat de meeste personen die men laat zien ook nog veel eigen haar kunnen hebben - zo ga je misschien denken dat het getransplanteerde haren zijn, maar in feite zijn het nog gewone normale haren...

dirk2
23 juni 2004, 22:02
Ik begon aan mijn 23 jaar ook kaal te worden maar ik heb pas op mijn 30ste
een H.T laten uitvoeren omdat het tussen mijn 23 en 30 jaar erger werd.
Bij sommige personen gaat het langzaam of helemaal niet meer achteruit
tussen die 23 en 30 jaar, maar ik had teveel familieleden die bijna volledig kaal werden daarom was het beter om te wachten tot de situatie erg begon te worden. Na 4 jaar H.P. ga ik maar zeer langzaam achteruit met de niet behandelde haren.
Dus tussen mijn 23 en 30 jaar was de uitval het ergst. Vooraan werd ik helemaal kaal.

Had ik al aan 25 jaar een H.T. laten doen dan zou het resultaat tegen dat ik 30 werd bedroevend geweest zijn.