PDA

View Full Version : Realistische resultaten ?


Frodo
2 juni 2004, 22:57
Weet er iemand hoeveel haren er per cm2 worden ingezet ? Hoeveel grafts heb je nodig om je inhammen dicht(er) te krijgen ?
De resultaten van bijv. Jeroen Smits (call tv) of Gerard Joling zijn niet best :eek: Zou dat het hoogst haalbare zijn ? "Cosmetisch aanvaardbaar resultaat" is een relatief begrip. Is het ook mogelijk om grafts te plaatsen in dun behaard gebied ?

Ik zit al 5 jaar aan de fina en ik zie weinig opties : :mad:
1.Hopen dat ik grijs word :( , want dat haar is stugger en dikker !
2.Haartjes verven in een lichte kleur, gelet op lichte kleur van hoofdhuid.
3.Schaam-en okselhaar transplanteren. Valt nooit uit en als je het kort houdt, gaat het ook niet krullen :D
4. Frits Barend scalperen. :D
5. Overstappen op Duta :o

bverotti
3 juni 2004, 16:31
Je moet altijd wel bedenken dat het om een illusie gaat. Geen enkele dr. ter wereld zal je de vroegere dichtheid kunnen teruggeven (misschien kan dit later wel met HM of clonen maar zover zijn we nog niet).
Daarnaast is het zo dat sommige mensen met dik haar een goede illusie kunnen krijgen met 40-45 grafts/cm2, maar anderen zullen voor hetzelfde effect er wel 50-60 nodig hebben omdat ze dunne haren hebben.

Onder de 40 grafts/cm2 zul je nauwlijks een goede illusie kunnen verkrijgen.

"Is het ook mogelijk om grafts te plaatsen in dun behaard gebied ?"
Ja dit is normaal gezien mogelijk. Maar ook daar moet je mee oppassen. Als de originele haartjes in dit gebied reeds verzwakt zijn door DHT dan kan het goed zijn dat deze door de schok van de transplantatie niet overleven. Uitendelijk heb je dan misschien niet meer haren dan ervoor ....

Schaam en okselhaar ... enkel als laatste reddingsmiddel. Okselhaar werd reeds gedaan met FUE (de zweetkliertjes werden wel eerst microscopisch verwijdert !)

BV