PDA

View Full Version : iets om te lachen


Kay
3 juni 2004, 14:06
Zinloze onderzoeken

Als je 8 jaar,7 maanden en 6 dagen zou schreeuwen,heb je genoeg geluidsenergie geproduceerd om 1 kop koffie te verwarmen(niet echt de moeite dus).

Als je 6 jaar en 9 maanden scheten zou laten,heb je genoeg gas geproduceerd om de energie van een atoombom te ervaren(dat begint er al meer op te lijken).

Het orgasme van een varken duurt 30 minuten(in mijn volgende leven wil ik een varken worden) (hoe zijn ze hier achter gekomen?En waarom?ik wil het eigenlijk ook niet weten).

Als je met je hoofd tegen de muur slaat,verbruik je 150 calorien per uur(kan nog steeds niet uit over die varkens).

Mensen en dolfijnen zijn de enige soorten die seks voor het plezier hebben(dus daarom glimlachte Flipper altijd!)
(Maar toch krijgen varkens 30 minuten orgasmen?Lijkt me niet eerlijk).

Een mier kan 50 maal zijn eigen gewicht tillen,30 maal zijn eigen gewicht slepen en valt altijd opzijn rechterzijde als hij vergiftigd is :crybaby: (je moet toch wat te onderzoeken hebben.)

Ijsberen zijn linkshandig(Wat moeten we ermee?)

Een vlo kan 350 maal zijn lichaamslengte springen.Vgl.bij een mens:ik zou dan over 7 voetbalvelden springen!(30 minuten).Dat is toch niet te geloven?
En waarom een varken?

Een kakkerlak kan 9 dagen in leven blijven zonder zijn hoofd;dan sterft hij door verhongering(jakkie bah).

De mannetjes-bidsprinkhaan kan niet seksen als z'n kop nog op z'n romp zit.
De vrouwtjes geven dus aan seks te willen door de kop van z'n romp te trekken(schat ik ben thuis.oh oh)

Sommige leeuwen seksen meer dan 50 maal per dag(in mijn volgende leven wil ik toch nog steeds een varken zijn.Kwaliteit boven kwantiteit hehehe.

Het oog van een struisvogel is groter danzijn hersens(ik ken enkele mensen bij wie dat ook zo is). :rolleyes:

Een zeester heeft geen hersens(dergerlijke mensen ken ik dus ook).

Na dit alles gelezen te hebben is alles wat ik te zeggen heb...geluksvogels,die varkens!

Kay
3 juni 2004, 15:17
Ontmoeting

Bill Clinton komt bij Jeltsin op bezoek,en ze zitten samen aan tafel.Ziet Bill een knopje op de tafel en vraagt aan Jeltsin wat dat is.Zegt Jeltsin:'probeer maar,en kijk wat er gebeurt'.Dus Billie drukt op het knopje en ziet een bokshandschoen verschijnen die Billie helemaal in elkaar slaat.Billie boos :mad: en gaat terug naar Amerika en nodigt Jeltsin uit.Ze zitten weer samen aan tafel en Jeltsin ziet een knopje en vraagt wat dat is,Billie zegt:'probeer maar'.Dus Jeltsin drukt op het knopje en ziet dat er niets gebeurt,dus zegt Jeltsin tegen Billie'wat is dit nou weer voor onzin,ik ga terug naar Rusland.Antwoord Billie hierop: 'welk Rusland?'

WereldKampioen

Een wereld kampioen boksen gaat naar de bios.Omdat daar nogal wat fietsen worden gestolen zet hij er een bordje neer met: NIET STELEN WANT ANDERS...WERELDKAMPIOEN BOKSEN.
Na de de film is toch zijn fiets gestolen met een bordje op de plaats:ACHTERVOLGEN IS ZINLOOS...WERELDKAMPIOENWIELRENNEN.

Papegaai

Een man komt in een dierenwinkel en ziet een papegaai met 2 kettingen aan zijn poten.Hij vraagt aan de verkoper:waarom heeft hij 2 kettingen aan zijn poten?Nou als je aan zijn linker ketinkje trekt zegt hij goedemorgen en als je aan het rechter ketinkje trekt zegt hij tot morgen.Waarop de man vraagt en wat als je aan beide trekt?waarop de papegaai zegt dan val ik om sukkel.

Stom

Er komt een man die niet kan praten bij de dokter.Hij geeft de dokter een briefje en daarop:'ik kan niet praten"Okeej ""
zegt de dokter "leg je hand maar op tafel"De man zijn hand op tafel en de dokter slaat er keihard op"AAAAAAAAWh"roept de man.
'Goed zo",zegt de dokter,"kom morgen maar terug ,dan oefenen we de b"

Gestolen

Een man komt lachend een politiebureau binnen,hij zegt mijn auto is gestolen.Agent: waarom lacht u dan?Man: mijn schoonmoeder zat erin.

Dubbelganger

Willem-Alexander loopt door de Kalverstraat(ja waar anders vindt je al die Bobo's).Plotselling ziet hij een man die sprekend op hem lijkt.Willem loopt naar hem toe en zegt:"Goh,wij kunnen best wel tweelingbroers zijn.Heeft je moeder vroeger toevallig in ons paleis gewerkt?"."nee".zegt de man,mijn vader wel".

Jomanda

Jomanda geeft een soort show spreek woorden uit.
Na afloop roept een man ik kan weer lopen,zegt Jomanda heeft het geholpen?Man: nee me fiets is gestolen.

Handel

Moos en Saar liggen in bed,zegt Moos: "Saar ik zou jou nog voor geen miljoen willen missen."Saar: "Nee Moos en ik zou jouw nog voor geen 2 miljoen willen missen."Valt er even een stilte.Zegt Moos:"Kan jij je nu voorstellen Saar,dat hier voor 3 miljoen handel in bed ligt?

Vreemd gaan

Er zitten 3 piloten in de cockpit zegt er 1:he jongens er is een vet geil nieuwe stewardess die ik wel effe wil uitestehhh!
Een kwartier later komt hij terug van de plee en zegt oef ze is goed...maar mijn vrouw is beter.Zegt de 2e piloot ik ga haar ook effe uitesten ook hij komt een kwartier later terug en zegt: je hebt gelijk ze is goed maar je vrouw is idd beter!

James Bond

James Bond is dood.
Hij gaat naar de volgende leven.De bewaker zegt tegen James:je gaat naar hell!!James vind het goed,maar hij vraagt aan de bewaker of hij een kijkje mag nemen.de bewaker vindt het goed.James gaat dus een kijken en ziet dat mensen daar erg veel lol hebben,ze zitten te feesten en zoenen en al.
James vraagt of hij naar hel mag.Bewaker zegt ja James.Gaat hij naar hel ziet hij vuur warme pannen en ketels,vraagt hij: hey het zag er hier toch anders uit?zegt de duivel:"nee dat was reclame".