PDA

View Full Version : Meidenbijeenkomst 26 juni


Anjo
5 juni 2004, 21:29
Hoi!

Het is weer de hoogste tijd voor een gezellige meidenbijeenkomst! De afspraak was 3 juli, maar zaterdag 26 juni komt beter uit. :) . Mooswindhoos is onze gastvrouw en stelt voor om bij goed weer lekker met zijn allen te barbecuen. Leuk! :shiny: Moos kan nu niet zoveel internetten, vandaar dat ik de datum alvast doorgeef zodat je alles kunt verzetten om erbij te zijn.

Onthoud dus: zaterdag 26 juni vanaf 14.00 uur te Zwijndrecht!

Ben je van plan te komen? Laat het hier even weten.

Ik kom in ieder geval en kijk er nu al naar uit :cool: !

Groetjes,

Anjo

Assie
5 juni 2004, 21:52
Hoi Anjo,

Ik ga het proberen te regelen. De dag ervoor heb ik ook al en etentje met een stel dames, het wordt dus een byzonder weekend.
Ik ben inmiddels erg nieuwschierig geworden naar iedereen.
Krijg ik van jou nog een adres? en als er nog iemand in het midden van Nederland woont kan ze meerijden. Lijkt mij wat gezelliger. ;)
Vind Moos het trouwens goed dat ik als nieuwkomer erbij kom?

gr. Assie

Andastra
5 juni 2004, 21:58
Zo spijtig dat jullie allemaal in Nederland wonen :(

Naja, op 26 juni hou ik zelf 'n bbq voor m'n vrienden voor m'n 18e verjaardag, dus 't zal ook voor mij 'n leuke dag worden :)

Wens jullie in ieder geval heel erg veel plezier!

Anjo
5 juni 2004, 22:00
Tuurlijk vind Moos het goed... haahahaha. Lachen. Nee hoor, ik heb haar vandaag aan de lijn gehad en echt iedereen is van harte welkom! Fijn dus.

Vorige keer zijn we in Brabant geweest (ver rijden!!) dus nu is het voor Moos een thuiswedstrijd en voor mij ook lekker dichtbij. Ik heb geen idee wie er allemaal (kunnen) komen, maar dit is ook een oproepje voor alle meiden met of zonder haar(problemen). Je ziet dan vanzelf of je kunt carpoolen. Dat vond ik trouwens hartstikke eng, de eerste keer. Ik had Moos nog nooit ontmoet en we moesten wel twee uur in de auto zitten. Het was echter oergezellig, heerlijk gekletst en vooral verschrikkelijk gelachen. Ik heb nu twee bijeenkomsten meegemaakt en het is gewoon heerlijk gezellig. Lekker beppen en kletsen. ;)

Als het allemaal doorgaat, mailen we even het adres en route door.

Groetjes,

Anjo

Annelies
5 juni 2004, 23:33
Ha Anjo,

Ik kom ook!!!!!
Ik zal Marianneke en haar zus en Yvonne ook ff berichten, ik hoop dat zij ook kunnen. (Wie weet heb ik geluk en kan ik misschien wel meerijden..!!)

Heb er onvoorstelbaar veel zin in, kijk er helemaal naar uit. Heb ik toch weer geluk want ik vond 3 juli nog zo lang duren...! :D

groetjes Annelies

marianneke
7 juni 2004, 19:00
Hey Meiden!!!!!!!!!!! :)

Hoe is ie allemaal?????
Met mij dus goed. Heb namelijk sinds anderhalve maand een vriendje!!! Leuk he.
Hij weet het van mijn haren. Hij snapt niet waar ik me druk overmaak. Lief he!!!!! Enne hij heeft me dus ook al zonder haren gezien........

Maare ik kom de 26e ook!!!! Mijn zusie weet het nog niet zeker... Het gaat niet zo heel goed met haar rug. Dus ze weet niet of ze het vol kan houden.

Greetz Marianneke

Andastra
7 juni 2004, 21:21
Ben erg blij voor jou Marianneke! Er bestaan idd nog jongens die echte liefde kennen en niet zomaar op 't uiterlijk afgaan :) Hou 'm maar goed vast ;)

Annelies
7 juni 2004, 22:28
Heej Marianneke,

Ik hoop dat je zussie haar rug beter is, zou heel jammer zijn om haar gezelschap te moeten missen..
Wel foto('s) meebrengen van je friendje he! (showuh!) ;)

grtz Annelies

mooswindhoos
8 juni 2004, 14:27
Hallo meiden,

Ik heb dus geen internet meer en kan dus niet veel op het haarweb komen.
Moet dus alles missen de laatste tijd.
Zit nu even (heel ongezellig, geen drank, ijs, lekkere mannen of wat dan ook) in de bieb te internetten.
Ik hoop dat er de 26ste veel meiden komen. Natuurlijk zijn ook de mensen die nog nooit geweest zijn hartstikke welkom, des te meer zielen des te meer vreugd.
Ik wil, als het weer het toe laat, graag met jullie BBQ en. Alleen heb ik dan wel een brutale vraag of jullie allemaal 5 euro willen delen in de kosten.
Ik zorg dan voor de rest en als het weer het niet toe laat halen we gewoon lekker chinees of frieten (zoals de brabanders onder jullie patat noemen).
Als je nou zin hebt om te komen stuur dan even een direct mailtje naar mij ben te vinden onder de memberlist onder de naam MOOSWINDHOOS.
Zodat ik je een weekje voor de 26ste een routebeschrijving kan sturen.

Ik hoop op veel reacties en super mooi weer.

Tot snel,

Moosinternetloos :worship:


PS: Marianneke ben erug nieuwschierig naar die stoot van jou

Assie
8 juni 2004, 22:43
;) Hoi Moosinternetloos,

Als alles goed is gegaan heb je een mail van mij gehad. Zo niet, waarschuw me dan want dan heb ik de verkeerde knop ingedrukt. Pfff....het is ook zo warm. Ik dacht vandaag dat mijn hoofd kookte. Dus....In een wc haar af..hoofd onder de koude kraan...haar weer op.. en het ging weer even.
Warme groetjes Assie :D

Anjo
8 juni 2004, 22:57
:D Da's gezellig, allemaal groene lichtjes op deze thread. Online! Natuurlijk willen we alles weten van je nieuwe vent, Marianneke! Je moet nog maar afwachten of-ie door onze keuring komt.. hahahaha. Hartstikke leuk voor je, meid! We horen het wel.. kunnen we eens over iets anders praten dan alleen haren.. ;)

Morgen ga ik met Annelies een pannenkoek eten. Gezellig! Gaan we ons alvast geestelijk voorbereiden op een barbecue bij Moosinternetloos. Zou ze blond geworden zijn? hahaha. Ben blij dat ik niet hoef te carpoolen... scheelt buikspierpijn. :P

Groetjes,

Anjo

yvonne
10 juni 2004, 13:52
hallo meiden,

Als ik al die berichten zie krijg ik er al weer zin in een zo'n middagje kletsen
dus ik ben van de partij
En marianneke hardstikke leuk voor je! geniet er van!
Groetjes : yvonne

Anjo
11 juni 2004, 23:54
Ondertussen ook contact gehad met Dharma. ff Afwachten of ze ook kan komen.

Gezellig dat het doorgaat! Ik wil nog even benadrukken dat het vooral om de gezelligheid gaat en ervaringen uitwisselen. Of je nu AA of Androgenetica hebt; maakt niet uit; we hebben allemaal een haarprobleem. Ook als je lekker in je vel zit: kom vooral ff langs, kunnen we het over leuke dingen hebben, hahaa!

Groetjes,

Anjo

Annelies
12 juni 2004, 10:17
Dus niet alleen kommer en kwel?? ;) ;)

(--> ik zocht eigenlijk een duivels-smilie!)

Heb er keiveel zin in, hoop iedereen weer eens te zien.

grtz Annelies

Anjo
12 juni 2004, 21:49
Ja, moeilijk om een plaagicoon te vinden hè? Ik schreef dat het geen kommer en kwel is omdat sommige mensen niet (willen) komen omdat ze bijv. nu lekker in hun vel zitten. Ik wilde ff duidelijk maken dat het geen jankbijeenkomst is.. (behalve als ik in mijn broek pies van het lachen!)

Moos: Annelies heeft mij in een pmtje beloofd af te wassen :P (omdat je nog geen vaatwasser hebt!). Handig he?


Doei,

Anjo

Annelies
16 juni 2004, 11:19
ehh... dat van dat afwassen.. ehh.. dat was alleen als we pannekoeken zouden eten vanwege het slechte weer...
:confused:

Nee, ik weet wat je bedoelde, grapjes maken over internet is toch moeilijker dan ik dacht!
:confused:

p.s. nee hoor ik was wel af. K ben zo'n goeike. ;)

mooswindhoos
19 juni 2004, 11:36
Hallo meiden,

Willen jullie even in een mail je eigen e mail adres doorgeven zodat ik je een routebeschrijving kan sturen.
De meiden die komen zijn:

Anjo
Assie
Annelies
Marianneke en eventueel haar zus
Yvonne

Willen jullie misschien nog wat meiden mailen (sorry nog steeds geen internet dus kan het zelf niet doen).
Bijvoorbeeld Marloes, Dharma.

Heb ook nog een oproepje gedaan bij de rubriek AA.

Groetjes,

Moos

Marloes
19 juni 2004, 16:53
ik had het adres al van annelies gekregen. dus zet ik het zelf wel ff op de route planner. dat moet goed komen. :D

Ik heb er zin in om weer gezellig met jullie te beppen!!

tot zaterdag
groetjes
marloes

Assie
19 juni 2004, 17:50
Komt er iemand uit het midden van het land(omgeving Hilversum, Amersfoort) dan zou ik het supergezellig vinden om met elkaar te gaan. Pff...vind het best wel eng zo'n eerste keer alleen :P
Laat het even horen of stuur mij een mail.. :D
Tot volgende week
Assie

Anjo
20 juni 2004, 22:42
Oorspronkelijk kom ik uit Amersfoort, maar nu woon ik in de buurt van Rotjeknor. Sorry, dan wordt carpoolen een beetje lastig :crybaby: !

Moos, heb je nog aan Astrid gedacht? Ik zag haar naam er niet bij staan, maar ze komt toch ook?

Verder heb ik contact gehad met Dharma, ze is erg druk en moest het nog even bekijken.

Doei,

Anjo

Assie
20 juni 2004, 22:49
tja Anjo,

hoe kan je nou zo'n mooie omgeving verlaten voor Rotjeknor. Ik had met jou wel willen carpoulen. :D
Maar goed, zoals het er nu uitziet moet ik helemaal alleen... :crybaby:
wil er echt niemand met mij mee???
gr.Assie

Anjo
20 juni 2004, 22:55
Hé Assie, je bent er zo hoor! Gewoon gasgeven en rechtdoor. Niet verdrietig zijn, kun je je gewoon lekker voorbereiden, gnagna...

Zoek anders nog eens op het haarweb wat meiden die in je buurt wonen en haal ze over (met een lekkere barbecue??haahaha). :P

Doei,

Anjo

ps. Dit dorp is ech wel heerlijk wonen, hoor!

Assie
20 juni 2004, 23:03
jaja,
waar moet ik mij op voor bereiden????
Ik ga die middag gewoon vrolijk doen zoals afgesproken. Nemen jullie trouwens nog piratendoekjes of andere hoofddeksels mee? Ik heb nog schattige buffdoekjes om te laten zien...... ;)
maar goed, ik zal mij nu gaan voorbereiden op een nachtje slapen, ik ben nl. net terug van een barbeque :D De lucht zit lekker in m'n haar, maar ik heb geen zin meer om 'm te wassen. Wat was echt haar toch makkelijk.... :(
Soms heb ik dus heimwee naar een jaar gelee.. haha het rijmt!
trusten

dharma
21 juni 2004, 22:31
Ha die Moos en alle anderen.
Ik ben ook van de partij. Moest even kijken of het zou lukken, maar ik kan en ik heb er reuze zin in. Barbeque zie ik minder zitten, of je moet voor mij wat vegoballetjes in huis halen, dan doe ik wel mee. Goed idee om buffs mee te nemen en doekjes, ik ben trouwens heel tevreden met mijn buff, maar vind ze wel prijzig.
Nou, ik zie jullie allemaal zaterdag,
tot dan,
Dharma

Anjo
22 juni 2004, 23:42
Zal ik dan al mijn piratendoekjes (van het Kruidvat, lekker goedkoop) meenemen? Ik kan denk ik wel een winkeltje beginnen.

Anjo

WendyZ
23 juni 2004, 13:33
Ik denk dat ik ook wel naar de bbq kom! Is het goed als mijn vriend mee komt?
Wie weet tot dan! :)

Wendy

Doupie
24 juni 2004, 13:31
Ik was graag ook gekomen want het lijkt me heerlijk om een keer met mensen te praten die in hetzelfde schuitje als mij zitten (nog nooit iemand ontmoet die ook alopecia heeft) maar helaas mijn zoon wordt de 26e 3 jaar en dat kunnen we niet zonder een feestje voorbij laten gaan. De volgende keer zou ik er graag bij zijn, ik heb wel geen pruik meer maar nog steeds last van behoorlijke kale plekken, als dat voor jullie niks uitmaakt.

Veel plezier zaterdag.

Groetjes Douchka

mooswindhoos
25 juni 2004, 16:22
Hallo meiden,

Heeft iedereen zijn routebeschrijving gehad.

Tot zaterdag,

Monique

Assie
25 juni 2004, 23:23
Dik in orde,
Tot morgen.
Assie

jackie
26 juni 2004, 13:12
Jammer dat ik een paar dagen niet online ben geweest.
Lees nu net het berichtje!!! :(
Ik had graag gekomen, want ik weet hoe leuk het kan zijn om met "lotgenoten" te praten etc.
Ditzelfde heb ik ook al eens gedaan bij een forum met diabetes, en zo zijn en blijven er leuke contacten, die niet altijd over een "ziekte" hoeven te gaan.

Ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier en misschien ben ik de volgende keer wel van de partij.

Waar ligt Zwijndrecht eigenlijk? Ben met het verlies van mijn haar ook mijn geografische kennis verloren :confused:

Groetjes Jackie

Anjo
26 juni 2004, 13:29
Zwijndrecht ligt ten oosten van Rotterdam.. vlakbij Brabant dus, haahaha. Als je zin hebt, kun je gewoon langskomen, hoor! No problem!

Groetjes,

Anjo

Marloes
28 juni 2004, 08:43
:D Het was hartstikke gezellig. En moos bedankt voor het lenen van je tuin en voor het lekkere eten.

Groetjes
Marloes

Annelies
30 juni 2004, 16:21
Moos hartstikke bedankt voor alles, 't was weer als vanouds (hartstikke gezellie!).
(sorry dat ik zo heb zitten vreten.. :confused: )

grtz Annelies