PDA

View Full Version : haren uittrekken


herman
6 juni 2004, 02:56
dag iedereen ik weet niet of iemand hier ook last van heeft maar
als ik na het sporten flink heb gezweet kan ik mijn haren uittrekken en meestal zie ik dat zo'n wit bol (neem aan de wortel) zeg maar aan het einde van mijn haartje. Is dit nou slecht of normaal? Moet ik mijn haren vaker wassen?
gaarne uw reactie

Tiuri
6 juni 2004, 09:30
dag iedereen ik weet niet of iemand hier ook last van heeft maar
als ik na het sporten flink heb gezweet kan ik mijn haren uittrekken en meestal zie ik dat zo'n wit bol (neem aan de wortel) zeg maar aan het einde van mijn haartje. Is dit nou slecht of normaal? Moet ik mijn haren vaker wassen?
gaarne uw reactie

Dat er witte bolletjes aanzitten is in principe normaal en zelfs een goed teken, want het wil zeggen dat er een nieuwe haar gaat groeien. Meer over de wittebolletjestheorie vind je in deze thread: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3475

Vul ook eens de termen "wit bolletje" in in de zoekfunctie, dan zul je er nog veel meer over vinden. Maar het heeft in ieder geval niets met haren wassen te maken.

Ik snapte uit je post niet zo goed of je het nou ook een probleem vindt dat je je haren eruit kan trekken na het sporten? Zitten ze dan erg los ofzo? Dat lijkt me opzich wel vreemd, dat je je haren er zo uit kan trekken na het sporten. Of is het dan gewoon zo doordat je haren nat zijn dat ze eerder aan je vingers blijven plakken ofzo.

Andastra
6 juni 2004, 09:36
Ik ben nu wel 'n vrouw, maar ik heb dat ook, als m'n haar vettig werd kon 'k het er bijna gewoon uithalen, bood nix meer van weerstand

Tiuri
6 juni 2004, 09:51
Ik ben nu wel 'n vrouw, maar ik heb dat ook, als m'n haar vettig werd kon 'k het er bijna gewoon uithalen, bood nix meer van weerstand

Je bent een vrouw met AGA dus jouw reacties zijn zeker waardevol :)

Het lijkt mij sowieso geen goed teken als je je haar er makkelijk uit kan trekken. Het moet wel een beetje vast zitten, ook na het sporten. Dus als je het er erg makkelijk uit kan trekken zou ik even naar de huisarts gaan.

herman
6 juni 2004, 13:25
hey laurensj

nou ik bedoelde eigenlijk dat ze makkelijker uitvallen zeg maar dat als ik na het sporten met mijn handen door mijn haar wrijf er 2 haartjes ofzo aan heb zitten.
en haartjes die geen wit bolletje hebben heb ik ook wel eens groiet daar dan ook nog nieuw haar?

Andastra
6 juni 2004, 19:35
Is bij mij nu al erg veel verbeterd :)

Haarmannetje
6 juni 2004, 20:31
hey laurensj

nou ik bedoelde eigenlijk dat ze makkelijker uitvallen zeg maar dat als ik na het sporten met mijn handen door mijn haar wrijf er 2 haartjes ofzo aan heb zitten.
en haartjes die geen wit bolletje hebben heb ik ook wel eens groiet daar dan ook nog nieuw haar?
Jeeee, wel 2 haartjes ;). Even serieus, wat is er erg aan 2 haartjes aan je handen wanneer je er doorheen gaat? Denk je dat mensen zonder AGA dat niet hebben? Bij ieder mens vallen haren dagelijks uit.

Andastra
6 juni 2004, 21:03
Haha, bij mij was 't stukken erger hoor, gewoon paar haartjes vastnemen en 'k had ze gelijk mee :confused: Dat was zo beangstigend :confused: