PDA

View Full Version : Ik wil naar GHO maar iemand ervaring


Richard33
7 juni 2004, 01:23
hoi ik wil zo snel mogelijk naar Gho maar is er dan niemand die daar een HT
gedaan en mijn hier wat advies kan geven.............. :crybaby:

neike
7 juni 2004, 09:05
Hoi,

Zoals ik in een ander forum hier reeds heb vermeld, heb ik via mijn kapper gehoord dat een cliënt van hem een HT had laten uitvoeren bij Gho en dat die er zeer tevreden over was.

Je kan altijd eens voor een gesprek naar Gho gaan en kijken wat ze te zeggen hebben. Zo informatiegesprekken zijn normaal gezien altijd kosteloos, dus veel verliezen kan je er niet mee.

neike

bverotti
7 juni 2004, 16:00
Ik zou als ik van jouw was naar Gho gaan en eisen dat je een paar patienten kan ontmoeten die reeds behandeld werden. Daarna zou ik nog een paar HT klinieken opzoeken om het werk te vergelijken. Vergeet niet, een HT is voor het leven en je wil enkel het beste, anders kan je er beter niet aan beginnen.
BV
:)

Richard33
7 juni 2004, 22:41
Ik zou als ik van jouw was naar Gho gaan en eisen dat je een paar patienten kan ontmoeten die reeds behandeld werden. Daarna zou ik nog een paar HT klinieken opzoeken om het werk te vergelijken. Vergeet niet, een HT is voor het leven en je wil enkel het beste, anders kan je er beter niet aan beginnen.
BV
:)
Hoi Bverotti ,

Kan jij antwoord geven ik heb boven aan de voorkant dun haar je kan mijn hoofd huid door mijn haren zien maar wil dit dicht laten zetten zodat je niet meer door mijn haren kan kijken zelf heb ik dun haar(haardikte) maar genoeg donor haar is het mogelijk om dat dicht te zetten tussen de andere haren
heb ook inhammen maar dat is gewoon mijn haarlijn dit heb ik al heel lang vanaf kinds al
Dit is niet echt het probleem maar het gaat meer om het dun behaarde voorhoofd voor de rest is nog alles goed zo ook de achterhoord (kruin).

bverotti
8 juni 2004, 12:51
Richard, gelieve me te kontakteren op bverotti@hotmail.com

Bedankt.

mifke
20 augustus 2004, 14:50
Ik ben ook aan het nadenken om naar GHO te gaan aangezien de techniek niet met wegsnijden van een strip gaat maar dmv individueel de craft weg te halen en daarna te plaatsen, dus geen littekens. Ik heb iemand aan de lijn gehad die er erg tevreden over was maar het was wel iemand die ook voor een onderzoek daar gewerkt had, dus wellicht een beetje gekleurd beeld. Ben dus benieuwd of jij of iemand anders ervaringen kunnen uitwisselen.

djekson
24 augustus 2004, 23:34
Ik was een half jaar geleden naar Gho voor een gesprek.

Bij mijn inhammen zit nog heel weinig haar. Ze vertelden me dat ik geen HT moest laten doen, het resultaat zou niet goed zichtbaar zijn omdat ik volgens hun nog teveel haar op mijn inhammen heb staan. Bovendien trekt mijn haargrens zich komende jaren verder terug.

Daarbij vertelden ze ook nog dat een HT bedoeld is om vergevorderde kaalheid op BEGINNENDE kaalheid te laten lijken. DUs volgens mij moet je niet al teveel van het resultaat verwachten (je krijgt nooit je vroegere situatie terug). Dat geldt volgens mij in het algemeen voor een HT, maar neemt niet weg dat er mensen ontzettend blij mee kunnen zijn!!

Laat ons weten wat het resultaat is van jullie HT als jullie deze hebben gedaan. Ben wel benieuwd :D