PDA

View Full Version : kale plek op voorhoofd


Richard33
7 juni 2004, 01:36
Hoi ben net nieuw hier ,,hoi allemaal,, heb net alles hier een beetje gelezen een merk dat haaruitval wel een groot probleem is wij mannen moeten ons maar groot houden :crybaby:
in het dagelijks leven doe je net of dit geen probleem is omdat je schaamt
om hier over in te zitten ,omdat je ook niet echt ziek ben maar voel me het wel woord er doodmoe van om dat je er elk uur van de dag mee bezig bent
haar uitval gaat best snel ik heb altijd zeer dun haar gehad (haardikte) maar heb binnen een zeer korte tijd een grote kale plek op mijn voor hoofd gekregen
je ziet zo mijn hoofdhuid er door :mad:
Is hier nog wat aan te doen.............................

debje23
7 juni 2004, 08:50
Hoi Richard,
Klote voor je! Ik ken het probleem helaas al te goed ben er ook 24 uur per dag mee bezig helaas en ben ook helemaal doodmoe ervan!
Ben je al bij je huisarts geweest om je door te laten sturen naar de dermatoloog?
Er zijn nog wel een paar middeltjes denk ik die je kan proberen.
Sterkte groetjes Debbie

Andastra
7 juni 2004, 21:19
Niet alleen mannen moeten zich sterk houden hoor...

Maar goed dat je hier bent, je vindt hier veel steun en middeltjes die je eventueel kunnen helpen... Maar 't is vooral goed als psychologisch forum en om nieuwtjes en evoluties uit te wisselen...

Welkom dus :)

Richard33
8 juni 2004, 20:12
Niet alleen mannen moeten zich sterk houden hoor...

Maar goed dat je hier bent, je vindt hier veel steun en middeltjes die je eventueel kunnen helpen... Maar 't is vooral goed als psychologisch forum en om nieuwtjes en evoluties uit te wisselen...

Welkom dus :)

Bedankt ,vind het voor jou ook echt rot dat je hier als vrouw tussen moet zitten en hoop dat er maar snel een goede oplossing komt :confused:

Andastra
8 juni 2004, 21:07
Daar hopen we allemaal op, en ooit komt er wel iets :) wat we nu vooral moeten proberen is om ons hoofd niet te verliezen door onze haaruitval... 't Wordt makkelijk 'n obsessie en dat moet je proberen tegen te gaan...

Succes dus...